Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-19
Ustka: Sukcesywne usługi wywozu: wyselekcjonowanych odpadów: szkło białe, szkło kolorowe, tworzywo sztuczne (PET), makulatura, metale oraz odpadów wielkogabarytowych z pojemników rozmieszczonych na terenie Gminy Ustka
Numer ogłoszenia: 273781 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ustka , ul. Dunina 24, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 814 42 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne usługi wywozu: wyselekcjonowanych odpadów: szkło białe, szkło kolorowe, tworzywo sztuczne (PET), makulatura, metale oraz odpadów wielkogabarytowych z pojemników rozmieszczonych na terenie Gminy Ustka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne usługi wywozu: wyselekcjonowanych odpadów: szkło białe, szkło kolorowe, tworzywo sztuczne (PET), makulatura, metale oraz odpadów wielkogabarytowych z pojemników rozmieszczonych na terenie Gminy Ustka. Zamówienie dotyczy usług: 1. zbierania i wywozu wyselekcjonowanych odpadów (szkło białe, szkło kolorowe, tworzywo sztuczne (PET), makulatura, metale ), 2. odpadów wielkogabarytowych, z pojemników rozmieszczonych na terenie Gminy Ustka. Ad. 1 Wywóz wyselekcjonowanych odpadów, opróżnianie, odbywać się będzie 3 razy w tygodniu poza sezonem letnim na całym obszarze Gm. Ustka oraz codziennie w sezonie letnim (od 01.05 do 30.09.) na obszarze pasa nadmorskiego Gm. Ustka tj. w miejscowościach Przewłoka, Osiedle Przewłoka, Orzechowo, Wytowno, Machowinko, Poddąbie, Dębina, Rowy. Pozostałe miejscowości obsługiwane będą 3 razy w tygodniu. Zamawiający w razie potrzeby w każdej chwili może zgłosić telefonicznie Wykonawcy dodatkowo konieczność opróżnienia pojemników rozmieszczonych na terenie Gminy Ustka. Pojemniki służące do gromadzenia wyselekcjonowanych odpadów zapewnia Wykonawca. Na terenie gm. Ustka rozmieszczonych będzie 55 zestawów kontenerów w skład których wchodzić będą następujące pojemniki: - na szkło kolorowe o poj. 1,5 m3 (kolor pojemnika - zielony), - na szkło białe o poj. 1,5 m3(kolor pojemnika - siwy, ew. biały), - na makulaturę o poj. 1,5 m3 (kolor pojemnika -niebieski), - na tworzywa sztuczne o poj. 2,5 - 3 m3 (kolor pojemnika - żółty), - na metale o poj. 3 m3 (kolor pojemnika -żółty), Kontenery na odpady wielkogabarytowe dostarczone będą przez Wykonawcę w ilości zależnej od potrzeb zgłoszonych każdorazowo przez Zamawiającego na 3 dni przed dostarczeniem przedmiotowych urządzeń na wskazane miejsce Wykonawca na zlecenie Zamawiającego będzie ustawiał sukcesywnie, co 5-7 miejscowości kontenery KP-6 (maksymalnie jednorazowo Wykonawca musi zagwarantować 8 kontenerów KP-6). Wykonawca winien rozstawić na terenie Gminy w uzgodnionych miejscowościach i miejscach pojemniki na gromadzenie surowców wtórnych, a następnie powinien wywozić te surowce. Zamawiający w razie potrzeby w każdej chwili może zgłosić wykonawcy dostawienie dodatkowych pojemników na surowce wtórne zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego. Za ustawienie pojemników oraz dostawienie dodatkowych zgłoszonych przez uprawnionego pracownika tut. Urzędu i konserwację, mycie, dezynfekcję tych pojemników Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów. Wykonawca zgodnie z harmonogramem lub na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego będzie wywoził te surowce z terenu Gminy do miejsca składowania, unieszkodliwiania i odzysku. W imieniu zamawiającego w razie potrzeby zgłoszenia mogą dokonać sołtysi z poszczególnych miejscowości. W sezonie letnim tj. od 01.06 do 30.09. Wykonawca dopilnuje, aby pojemniki do gromadzenia surowców wtórnych nie były przepełnione. Przy wywozie surowców wtórnych Wykonawca sprząta teren wokół tych koszy. Przewidywana ilość surowców wtórnych w ciągi roku około 6 000 m3. Ad.2 Zbiórka odpadów wielkogabarytowych zakłada obsługę 18 Sołectw 2 razy do roku przynajmniej po jednym kontenerze z rozliczeniem ryczałtowym za jeden kontener KP-6..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi: - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów (zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2011 r. o odpadach Dz. U z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z póź. zm.). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi w zakresie wywozu wyselekcjonowanych odpadów oraz odpadów wielkogabarytowych z podaniem przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi: - wykaz sprzętu potwierdzający dysponowaniem minimum 2 samochodami powyżej 3,5 t z żurawiem oraz minimum 2 samochodami powyżej 3,5 t do przewozu kontenerów. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów (zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz. U z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z póź. zm.).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w zakresie: - ceny, na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, przy czym cena netto jest stała przez cały okres obowiązywania umowy - o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT. - terminu realizacji, na skutek wystąpienia jednej z zaistniałej okoliczności:- nowelizacji ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach tj. Dz. U z 2010 nr 185 poz. 1243 ze zm. - nowelizacji ustawy z dnia 13 września 1996 r. o otrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U z 2005 r. nr 236 poz. 2008 ze zm.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ustka.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Ustka, 76-270 Ustka, ul. Piotra Dunina 24..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Gmina Ustka, ul. Piotra Dunina 24, 76-270 Ustka..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Przebudowa drogi polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: drogi do posesji nr 30 w Możdżanowie
- Budowa hali magazynowej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na obszarach wodnych w Gminie Ustka w latach 2024-2025
- Roboty remontowe budynku Urzędu Miasta Ustka (dawniej szkoły) wpisanego do rejestru zabytków
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH: ZAKAŹNYCH, SPECJALNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ I INNYCH ODPADÓW O CHARAKTERZE KOMUNALNYM.
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r."
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Choczewo
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Sępopol w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.