eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Przewóz uczniów po zajęciach pozalekcyjnych z Zespołu Szkół w Stalach do miejsca zamieszkania w ramach projektu pn. Wiedza to dopiero początek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Tarnobrzeg: Przewóz uczniów po zajęciach pozalekcyjnych z Zespołu Szkół w Stalach do miejsca zamieszkania w ramach projektu pn. Wiedza to dopiero początek
Numer ogłoszenia: 273625 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246785 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Stalach, Stale 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 811 13 46, faks 15 811 13 46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów po zajęciach pozalekcyjnych z Zespołu Szkół w Stalach do miejsca zamieszkania w ramach projektu pn. Wiedza to dopiero początek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz uczniów na następującej trasie: Zespół Szkół w Stalach - Siedlisko- Bukie- Orliska Żupawskie- Żupawa: przewóz od 12 do 21 uczniów od poniedziałku do czwartku; 1 kurs w ciągu dnia; odjazd o godzinie 16.00 z parkingu przy szkole. W przypadku realizacji zajęć w dniach wolnych od nauki szkolnej możliwe kursy również w piątek i sobotę, w innych godzinach oraz obejmujących również dowóz uczniów na zajęcia.1.2. Szacunkowa liczba kilometrów do pokonania przez cały okres realizacji zamówienia wynosi ok 2640 km tj. ok 94 km tygodniowo. Ilość kursów danego dnia, ostateczna długość trasy oraz ilość uczniów będzie zależna od harmonogramu zajęć i miejsca zamieszkania uczniów biorących udział w zajęciach w poszczególnych dniach. Szczegółowy harmonogram wraz z długością tras zostanie ustalony po podpisaniu umowy. 1.3. Zamawiający informuje, że podana trasa oraz ilości planowanych kursów mogą ulec zmianie w związku ze zmianami organizacyjnymi w pracy szkoły w trakcie roku szkolnego, niską frekwencją uczniów oraz innych przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy pozostałej części. 1.4. Podane ilości uczniów jak również miejsca przystanków mogą ulec zmianom. Zmiana ilości uczniów w trakcie realizacji zamówienia o +/- 5 osób nie stanowi zmiany przedmiotu umowy i nie upoważnia oferenta do renegocjacji zawartej umowy. 1.5. Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy - w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty oraz szczegółowego harmonogramu, szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach oraz ilość dowożonych uczniów i dostosować je do posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 1.6. Wymagania dotyczące środków transportu: a) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymaganiom określonym w ustawie o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2012 r., poz. 1265, z 2013r. poz. 567), b) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci szkolnych spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, c) Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących na danej trasie, d) Wykonawca do świadczenia usług przewozowych musi zapewnić, aby środek transportu do przewozu osób był w ciągłej sprawności technicznej i posiadał wymagane badania i przeglądy techniczne określone w odrębnych przepisach, e) W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, o nie gorszych parametrach niż jego pojazd, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu, f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. g) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pojazdy i uczniów na czas przewozu z tytułu szkody oraz NW, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia. 1.7. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o., ul. Zwierzyniecka 30, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12144,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12144,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12144,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.