eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Roboty wolnych lokali mieszkalnych ul. Średnia 11/1 i Jagiellońska 8/9 w Żarach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-27

Żary: Roboty wolnych lokali mieszkalnych : ul. Średnia 11/1 i Jagiellońska 8/9 w Żarach
Numer ogłoszenia: 273592 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Zakopiańska 7, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4791469, faks 068 4539004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmzary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty wolnych lokali mieszkalnych : ul. Średnia 11/1 i Jagiellońska 8/9 w Żarach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Średnia 11/1 /zgodnie z uzg. z U. M. / oraz projektem budowlanym stanowiącym załącznik do specyfikacji. - wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary lok. - wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV z zachowaniem koloru białego, wymiarów i podziału okien szt. 2 - wymiana parapetów zew. i wew. szt. 4 - wymiana drzwi wejściowych do lokalu + klamki + szyldy + zamki szt.2 szt. 1 - ułożenie płyty OSB lok. - ułożenie paneli podłogowych lok. - montaż listew podłogowych lok. - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych ze szpachlowaniem 2x, i zagruntowaniem / zerwanie tapet i kasetonów / lok. - ułożenie płytek ceramicznych na ścianie w obrębie zlewozmywaka na wys. 1,6 m wykonanie łazienki i C.O. oraz wykonanie wewnętrznej inst. w-k i gaz. w lokalu mieszkalnym nr 1 przy ul. Średniej nr 11 w Żarach na podstawie projektu budowlanego i pozwoleniu na wykonanie robót Decyzja nr 125/2012 z dnia 16.02.2012 r 2. Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Jagiellońska 8/9 /zgodnie z uzg. z U. M. / oraz projektem budowlanym stanowiącym załącznik do specyfikacji. - wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary lok. - wyk. fundamentu pod piec szt. 1 - postawienie pieca licowanego kaflami / rozebranie starego / szt. 1 - wykonanie instalacji gazowej wraz z montażem kuchni gazowej 4 pal. z piekarnikiem gazowym - protokół szczelności instalacji gazowej lok. - opinia kominiarska dot. prawidłowości podłączenia pieca oraz sposobu wentylacji pomieszczeń - wymiana drzwi wejściowych do lokalu + klamki + szyldy + zamki szt. 2 szt. 1 - likwidacja naświetla nad drzwiami wejść. do lokalu - montaż nadproża, zamurowanie otynkowanie i malowanie szt. 1 - wymiana drzwi do pokoju pełnych + osprzęt + nadproże szt. 1 - likwidacja ościeżnicy drzwiowej / z p. pokoju do kuchni / szt. 1 - ułożenie płyty OSB / w p. pokoju i kuchni / - ułożenie paneli podłogowych w p. pokoju i kuchni - wymiana podłogi z paneli w pokoju - montaż listew podłogowych lok. -malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych ze szpachlowaniem 2x i zagruntowaniem lok. wykonanie łazienki oraz wykonanie wewnętrznej inst. w-k w lokalu mieszkalnym nr 9 przy ul. Jagiellońska 8 w Żarach na podstawie projektu budowlanego i pozwoleniu na wykonanie robót Decyzja nr 200/2012 z dnia 15.03.2012 r. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w kosztorysach ofertowych, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca nie wypełnia kosztorysu ofertowego. Powyższy dokument należy traktować jako element pomocniczy. 3.Podane w SIWZ oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń (materiałów) równoważnych wyłącznie w takim zakresie i w taki sposób aby łącznie: -gwarantowały wykonanie robót zgodnie ze sztuka budowlaną -zapewniały zamontowanie urządzeń i materiałów o parametrach technicznych nie gorszych od zaprojektowanych (wskazanych) pierwotnie -wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazujących ich równoważność. 4.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę i zatwierdzoną dokumentacją projektową z zachowaniem warunków jej uzgodnienia i warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.20.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy- spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy- spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy- spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy- spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy- spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; b) konieczność oczekiwania Wykonawcy na dostawę zamówionej stolarki okiennej pod warunkiem zamówienia jej w ciągu pierwszych 3 dni roboczych od podpisania umowy oraz niezwłocznym poinformowaniu Zamawiającego o możliwym terminie odbioru stolarki okiennej wykraczającym poza termin realizacji umowy. Zamawiający ma prawo weryfikacji terminów wykonania stolarki okiennej u innych producentów oraz w uzasadnionym przypadku odmowy wydłużenia terminu. c) przedłużenie procedury przetargowej; d) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.); e) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości; f) technologię wykonywania robót; g) zmiany stanu prawnego; h) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej; i) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.2.2. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmzary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7 , pokój Dział Techniczny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 10:00, miejsce: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7, SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Średnia 11/1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Średnia 11/1 /zgodnie z uzg. z U. M. / oraz projektem budowlanym stanowiącym załącznik do specyfikacji. - wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary lok. - wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV z zachowaniem koloru białego, wymiarów i podziału okien szt. 2 - wymiana parapetów zew. i wew. szt. 4 - wymiana drzwi wejściowych do lokalu + klamki + szyldy + zamki szt.2 szt. 1 - ułożenie płyty OSB lok. - ułożenie paneli podłogowych lok. - montaż listew podłogowych lok. - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych ze szpachlowaniem 2x, i zagruntowaniem / zerwanie tapet i kasetonów / lok. - ułożenie płytek ceramicznych na ścianie w obrębie zlewozmywaka na wys. 1,6 m wykonanie łazienki i C.O. oraz wykonanie wewnętrznej inst. w-k i gaz. w lokalu mieszkalnym nr 1 przy ul. Średniej nr 11 w Żarach na podstawie projektu budowlanego i pozwoleniu na wykonanie robót Decyzja nr 125/2012 z dnia 16.02.2012 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Jagiellońska 8/9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Jagiellońska 8/9 /zgodnie z uzg. z U. M. / oraz projektem budowlanym stanowiącym załącznik do specyfikacji. - wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary lok. - wyk. fundamentu pod piec szt. 1 - postawienie pieca licowanego kaflami / rozebranie starego / szt. 1 - wykonanie instalacji gazowej wraz z montażem kuchni gazowej 4 pal. z piekarnikiem gazowym - protokół szczelności instalacji gazowej lok. - opinia kominiarska dot. prawidłowości podłączenia pieca oraz sposobu wentylacji pomieszczeń - wymiana drzwi wejściowych do lokalu + klamki + szyldy + zamki szt. 2 szt. 1 - likwidacja naświetla nad drzwiami wejść. do lokalu - montaż nadproża, zamurowanie otynkowanie i malowanie szt. 1 - wymiana drzwi do pokoju pełnych + osprzęt + nadproże szt. 1 - likwidacja ościeżnicy drzwiowej / z p. pokoju do kuchni / szt. 1 - ułożenie płyty OSB / w p. pokoju i kuchni / - ułożenie paneli podłogowych w p. pokoju i kuchni - wymiana podłogi z paneli w pokoju - montaż listew podłogowych lok. -malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych ze szpachlowaniem 2x i zagruntowaniem lok. wykonanie łazienki oraz wykonanie wewnętrznej inst. w-k w lokalu mieszkalnym nr 9 przy ul. Jagiellońska 8 w Żarach na podstawie projektu budowlanego i pozwoleniu na wykonanie robót Decyzja nr 200/2012 z dnia 15.03.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.