eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ulhówek › Remont świetlic wiejskich w miejscowości Budynin, Oserdów, Rzeplin, Wasylów Wielki, Tarnoszyn, Szczepiatyn i Korczmin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-18

Ulhówek: Remont świetlic wiejskich w miejscowości Budynin, Oserdów, Rzeplin, Wasylów Wielki, Tarnoszyn, Szczepiatyn i Korczmin
Numer ogłoszenia: 273592 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ulhówek , ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, woj. lubelskie, tel. 084 6616004, faks 084 6616004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugulhowek.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlic wiejskich w miejscowości Budynin, Oserdów, Rzeplin, Wasylów Wielki, Tarnoszyn, Szczepiatyn i Korczmin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Postanowienia ogólne 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem świetlic wiejskich w miejscowości Budynin, Oserdów, Rzeplin, Wasylów Wielki, Tarnoszyn, Szczepiatyn i Korczmin 3. Zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1: Remont świetlic wiejskich w miejscowości Budynin i Oserdów 1.1 Remont świetlicy wiejskiej i zagospodarowanie terenu w miejscowości Budynin: roboty wewnętrzne - remont łazienki - 11,70m2 remont podłóg - 83,99 m2 wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 242,74m2 wykonanie opaski odwodnienia budynku - 57,19m2 montaż urządzeń placu zabaw - 11 kpl. ogrodzenie placu zabaw - 28 paneli wykonanie parkingu samochodowego do 10 stanowisk - 125m2 1.2 Remont świetlicy wiejskiej i zagospodarowanie terenu w miejscowości Oserdów roboty wewnętrzne - remont łazienki - 13,08m2 remont podłóg - 94,91m2 wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 165,30m2 wykonanie opaski odwodnienia budynku - 23,80m2 Zadanie nr 2: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Rzeplin, Wasylów Wielki; 2.1 Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Rzeplin; roboty wewnętrzne - remont łazienki - 6,21m2 remont podłóg - 137,37m2 wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 241,62m2 wykonanie opaski odwodnienia budynku - 32,70m2 montaż urządzeń placu zabaw - 11 kpl. ogrodzenie placu zabaw - 28kpl. 2.2 Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wasylów Wielki; roboty wewnętrzne - remont łazienki - 6,21m2 remont podłóg - 146,89m2 wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 305,00m2 wykonanie opaski odwodnienia budynku - 40,00m2 montaż urządzeń placu zabaw - 11kpl. ogrodzenie placu zabaw - 28kpl. 2.3 Remont remizo-świetlicy wiejskiej w miejscowości Wasylów Wielki; roboty wewnętrzne - remont łazienki - 17,81m2 remont podłóg - 137,29m2 wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 309,71,00m2 wykonanie opaski odwodnienia budynku - 30,03m2 Zadanie nr 3: Remont świetlic wiejskich w miejscowości Szczepiatyn i Tarnoszyn 3.1 Remont remizo- świetlicy wiejskiej w miejscowości Szczepiatyn: roboty wewnętrzne - remont łazienki - 6,76m2 remont podłóg - 319,44m2 wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 427,36m2 wykonanie opaski odwodnienia budynku - 53,90m2 montaż urządzeń placu zabaw - 11kpl. ogrodzenie placu zabaw - 28kpl. wykonanie parkingu samochodowego do 10 stanowisk - 125m2 3.2 Remont remizo-świetlicy wiejskiej w miejscowości Tarnoszyn; remont balkonu - 4,5m2 remont podłóg - 174,24m2 wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 334,00m2 wykonanie opaski odwodnienia budynku - 47,60m2 wykonanie parkingu samochodowego do 10 stanowisk - 125m2 Zadanie nr 4: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Korczmin wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę dachówkową powlekaną - 290,32m2 wymian stolarki okiennej - 33,95m2 wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 484,39m2 wykonanie opaski odwodnienia budynku - 47,04m2 montaż urządzeń placu zabaw - 11kpl. ogrodzenie placu zabaw - 28kpl. wykonanie parkingu samochodowego do 10 stanowisk - 125m2 1. Stolarkę okienną PCV wykonać z profili 6 komorowych 80mm szerokość ramy w kolorze białym, dwu skrzydłowe przy czym jedno skrzydło rozwieralne a drugie uchylno-rozwieralne według istniejących otworów okiennych, zestawy dwuszybowe Umax - 1,1 Wm2 K a dla całego okna Umax - 1,5 Wm2K. 2. Blacha powlekana dachówkowa grubości nie mniej niż 0,5mm o powłoce standardowej w kolorze odcieni brązu. 3. Parapety zewnętrzne, rynny i rury spustowe taż w kolorze odcieni brązu. 4. Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Szczegółowe informacje zawierają przedmiary robót, dokumentacja techniczna, specyfikacja wykonania i odbioru robót, które są załącznikiem do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych opisanych w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż. Zamawiający uzna za materiały i urządzenia równoważne wyłącznie takie, których parametry techniczne i użytkowe nie będą gorsze od tych wskazanych w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, a ich wbudowanie nie zakłóci fizyki budowli obiektu oraz prawidłowego funkcjonowania urządzeń i instalacji. Prace budowlano-montażowe prowadzone będą pod nadzorem Inspektora Nadzoru powołanego przez zamawiającego. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją będą też udostępnione wykonawcom od poniedziałku do piątku w Urzędzie Gminy Ulhówek pok. nr 8A w godz. 10.00 - 14.00..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 37.53.52.00-9, 54.23.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest do wniesienia wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 4 w wysokości a) dla zadania nr 1- 7 000,00zł (słownie złotych: siedem tysięcy) b) dla zadania nr 2 - 12 000,00zł.(słownie złotych: dwanaście tysięcy) c) dla zadania nr 3 - 10 000,00zł. (słownie złotych: dziesięć tysięcy) d) dla zadania nr 4 - 5 000,00zł.(słownie złotych: pięć tysięcy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy : 2.1. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w trakcie realizacji zadania w przypadkach niżej wymienionych. 2.2. Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 2.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy (art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) i określa warunki tej zmiany w zakresie: 2.3.1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia: - spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, w szczególności klęski żywiołowe ,warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, takie jak: gwałtowne opady deszczu, przekroczenia przez właściwe urzędy i instytucje terminów ustawowych , określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego, dotyczących wydania decyzji, zezwoleń i uzgodnień itp. 2.3.2. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia: zmiany technologiczne ,w szczególności -konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych-technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu zamówienia 2.3.3. Zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa. 2.3.4. Zmiany: kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy, -zmiana adresu Wykonawcy, lub podwykonawcy, - zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia. -zmiany kont bankowych, -zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 149 ustawy pzp, -oczywiste omyłki pisarskie w treści umowy 2.3.5. Wszelkie zmiany winny być dokonane w interesie Zamawiającego oraz wymagają obopólnej zgody stron umowy dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku wystąpienia sytuacji wymienionych w punktach 2.1-2.3 inspektor nadzoru wraz z kierownikiem budowy sporządzą protokół konieczności zmian w czasie lub sposobie realizacji przedmiotu zamówienia w którym przytoczą argumenty za tym przemawiające w oparciu o zaistniałą nieprzewidzianą sytuację. Zmiany te nie mogą spowodować zmiany ceny umowy za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2.4. Kierownik budowy sporządzi kosztorys robót zamiennych, będący załącznikiem do protokołu konieczności, który musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego po uprzednim sprawdzeniu i zaaprobowaniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 2.5. Zmiany winny być sporządzone w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugulhowek.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1, w sekretariacie urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont świetlic wiejskich w miejscowości Budynin i Oserdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Remont świetlicy wiejskiej i zagospodarowanie terenu w miejscowości Budynin: - roboty wewnętrzne - remont łazienki - 11,70m2 - remont podłóg - 83,99 m2 - wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 242,74m2 - wykonanie opaski odwodnienia budynku - 57,19m2 - montaż urządzeń placu zabaw - 11 kpl. - ogrodzenie placu zabaw - 28 paneli - wykonanie parkingu samochodowego do 10 stanowisk - 125m2 1.2 Remont świetlicy wiejskiej i zagospodarowanie terenu w miejscowości Oserdów - roboty wewnętrzne - remont łazienki - 13,08m2 - remont podłóg - 94,91m2 - wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 165,30m2 - wykonanie opaski odwodnienia budynku - 23,80m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 37.53.52.00-9, 45.23.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Rzeplin, Wasylów Wielki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Rzeplin; - roboty wewnętrzne - remont łazienki - 6,21m2 - remont podłóg - 137,37m2 - wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 241,62m2 - wykonanie opaski odwodnienia budynku - 32,70m2 - montaż urządzeń placu zabaw - 11 kpl. - ogrodzenie placu zabaw - 28kpl. 2.2 Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wasylów Wielki; - roboty wewnętrzne - remont łazienki - 6,21m2 - remont podłóg - 146,89m2 - wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 305,00m2 - wykonanie opaski odwodnienia budynku - 40,00m2 - montaż urządzeń placu zabaw - 11kpl. - ogrodzenie placu zabaw - 28kpl. 2.3 Remont remizo-świetlicy wiejskiej w miejscowości Wasylów Wielki; - roboty wewnętrzne - remont łazienki - 17,81m2 - remont podłóg - 137,29m2 - wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 309,71,00m2 - wykonanie opaski odwodnienia budynku - 30,03m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 37.53.52.00-9, 45.23.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont świetlic wiejskich w miejscowości Szczepiatyn i Tarnoszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Remont remizo- świetlicy wiejskiej w miejscowości Szczepiatyn: - roboty wewnętrzne - remont łazienki - 6,76m2 - remont podłóg - 319,44m2 - wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 427,36m2 - wykonanie opaski odwodnienia budynku - 53,90m2 - montaż urządzeń placu zabaw - 11kpl. - ogrodzenie placu zabaw - 28kpl. - wykonanie parkingu samochodowego do 10 stanowisk - 125m2 3.2 Remont remizo-świetlicy wiejskiej w miejscowości Tarnoszyn; - remont balkonu - 4,5m2 - remont podłóg - 174,24m2 - wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 334,00m2 - wykonanie opaski odwodnienia budynku - 47,60m2 - wykonanie parkingu samochodowego do 10 stanowisk - 125m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 37.53.52.00-9, 45.23.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Korczmin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę dachówkową powlekaną - 290,32m2 - wymian stolarki okiennej - 33,95m2 - wykonanie termomodernizacji metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych budynku - 484,39m2 - wykonanie opaski odwodnienia budynku - 47,04m2 - montaż urządzeń placu zabaw - 11kpl. - ogrodzenie placu zabaw - 28kpl. - wykonanie parkingu samochodowego do 10 stanowisk - 125m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 37.53.52.00-9, 45.23.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.