eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Modernizacja (przebudowa) bloku operacyjnego w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Kamienna Góra: Modernizacja (przebudowa) bloku operacyjnego w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
Numer ogłoszenia: 273528 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80763 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., ul. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7462570, faks 075 7462577.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja (przebudowa) bloku operacyjnego w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie bloku operacyjnego, realizowanych w ramach projektu pn.: Poprawa jakości opieki zdrowotnej na Dolnym Śląsku poprzez modernizację Bloku Operacyjnego w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. Projekt ten współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. 2. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV 2008): 45 215 141-7 Roboty budowlane w zakresie sal operacyjnych 45 215 000-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej 45 110 000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45 332 000-3 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne 45 331 000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacji i klimatyzacji 45 310 000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45 313 000-4 Instalowanie wind 45 333 000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45 400 000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 3. Zakres zamówienia obejmuje następujące prace: 3.1. Roboty rozbiórkowe: - wyburzenie części ścianek działowych oraz wykucie otworów w ścianach konstrukcyjnych i działowych, - wyburzenie stropów ceramicznych w obrębie projektowanego dźwigu szpitalnego D2. 3.2. Roboty budowlane: 3.2.1. Roboty budowlane związane z budową szybu dźwigowego D2: - fundament dźwigu D2 - płyta żelbetowa, - ściany podszybia - żelbetowe, - ściany szybu - z cegły pełnej, - płyta zamykająca nadszybie - żelbetowa, - przesklepienia otworów drzwiowych szybu D2 z prefabrykowanych belek nadprożowych L 19, - stropy w obrębie szybu D2 żelbetowe lub WPS na belkach stalowych, - fundamenty w obrębie pom. 2/26 - żelbetowe, - ściany (2/26) fundamentowe z bloczków betonowych, - ściany zewnętrzne ( 2/26 ) z cegły pełnej, - izolacje (2/26) przeciwwilgociowe, - izolacje termiczne. 3.2.2. Roboty budowlane dotyczące Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni: - zamurowania otworów z cegły dziurawki, - przesklepienia otworów z kształtowników stalowych, - tynki (uzupełnienia) cementowo - wapienne, - ścianki działowe z płyt GK na konstrukcji z profili stalowych zimnogiętych, - posadzki, w zależności od rodzaju pomieszczenia: gres tarket antyelektrostatyczny, PCV, - oblicowania ścian w zależności od funkcji pomieszczenia, - sufity podwieszone - systemy specjalistycznych paneli sufitowych. 3.2.3. Wykonanie instalacji: - wodno-kanalizacyjnej (sanitarnej, wody cieplej i zimnej oraz cyrkulacyjnej), - C.O., - elektrycznej, - wody zdemineralizowanej, - gazów medycznych: tlenu, podtlenku azotu, sprężonego powietrza, próżni, wraz z sygnalizacją alarmową, - ciepła technologicznego, - chłodniczej, - sygnalizacji pożaru i oddymiania klatek schodowych, - komputerowej. 3.3. Dostawę i montaż urządzenia dźwigowego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 4.1. Dokumentacja projektowa. 4.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4.3. Przedmiar robót. 5. Roboty realizowane będą na podstawie: - Decyzji nr 88/2006 z dnia 30.05.2006 r. (AB.7351/288/48/2006) zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę wydanej przez Starostę Kamiennogórskiego, - Decyzji nr 594/05 z dnia 19.12.2005 r. (ZN-IP-5000-424/05) - Pozwolenie na prowadzenie prac i robót przy zabytku wydanej przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Jeleniej Górze, - Decyzji nr 13/2009 z dnia 29.01.2009 r. (AB.7351-337/08/09) zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę wydanej przez Starostę Kamiennogórskiego, - Decyzji nr 778/08 z dnia 26.11.2008 r. (ZN-IE-5000-491/08) - Pozwolenie na prowadzenie prac i robót przy zabytku wydanej przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Jeleniej Górze, - Decyzji nr 65/2006 z dnia 30.03.2009 r. (AB.7351-9/09) zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę wydanej przez Starostę Kamiennogórskiego, - Decyzji nr 20/09 z dnia 13.01.2009 r. (ZN-IE-5000-15/08) - Pozwolenie na prowadzenie prac i robót przy zabytku wydanej przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Jeleniej Górze. 6. Ze względu na fakt, że roboty realizowane będą w czynnym obiekcie i nie ma możliwości całkowitego wstrzymania funkcjonowania bloku operacyjnego przez cały okres realizacji prac, wymagane jest prowadzenie robót budowlanych etapami, minimalizując liczbę dni, w których niezbędne będzie wstrzymanie przez Zamawiającego świadczenia usług medycznych. Zamawiający zastrzega, że ewentualne, niezbędne i konieczne dla zrealizowania zadania przerwy powodujące wstrzymanie działalności bloku operacyjnego mogą wystąpić wyłącznie w okresie IV kwartału 2009 roku i bezwzględnie muszą mieć charakter krótkoterminowy (patrz również pkt 8). Przygotowując ofertę, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić powyższe wymogi. Zamawiający opracował wstępny podział kondygnacji, na której zlokalizowany jest blok operacyjny, na etapy. Rysunek określający ten podział stanowi załącznik do dokumentacji projektowej. Realizacja prac w wydzielonych obszarach będzie możliwa po wykonaniu szczelnych przegród tymczasowych (ścianek działowych). Przedmiar robót uwzględnia pozycję dotyczącą wykonania takich ścianek. 7. Wykonawca przed rozpoczęciem robót, lecz nie później niż w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji, uwzględniający etapowość, o której mowa w pkt 6. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac, które spowodują ograniczenie lub wstrzymanie funkcjonowania bloku operacyjnego. 9. Niezależnie od etapowości opisanej w pkt 6, Wykonawca przez cały okres realizacji robót i w każdym obszarze (rejonie) prowadzonych prac zobowiązany jest tak je organizować i prowadzić, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane, w szczególności: - zabezpieczyć teren robót przed dostępem osób postronnych, - uzgadniać z Zamawiającym odłączanie mediów, - odpowiednio zabezpieczać teren robót, tak, aby w maksymalnym stopniu ograniczyć przenoszenie się kurzu i pyłu na pozostałą część obiektu, - eliminować przyczyny powstawania zbędnego hałasu, - usuwać na bieżąco i na własny koszt materiały zbędne, odpady i śmieci, - utrzymywać na bieżąco porządek na terenie robót oraz w bezpośrednim sąsiedztwie i na drogach transportowych, - transportować materiały, urządzenia, narzędzia itp. w sposób eliminujący zanieczyszczenie i uszkodzenie dróg transportowych, - niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót. 10. Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu zewnętrznej stolarki okiennej, która została kompleksowo wymieniona w obiekcie w etapie wcześniejszym. W związku z tym ilekroć w dokumentacji projektowej jest mowa o stolarce okiennej, nie dotyczy to zewnętrznej stolarki okiennej i nie należy jej wyceniać w kosztorysie ofertowym. 11. Technologię (standard) wykończenia dwóch kompleksów pomieszczeń bloku operacyjnego (sala operacyjna + sala przygotowania pacjenta + sala przygotowania lekarzy) należy przyjąć zgodną z opisem zawartym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 12. Zakres robót dotyczący centralnej sterylizatorni określa projekt budowlany i przedmiar robót. 13. Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić teren robót firmom realizującym dostawy i montaż wyposażenia bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni, obejmującego urządzenia medyczne. Firmy te wyłonione zostaną w postępowaniu przetargowym, wszczętym w II kwartale 2009 roku. Zamawiający niezwłocznie po wyłonieniu dostawców wyposażenia, przekaże Wykonawcy informacje dotyczące typów wybranych urządzeń i ich danych instalacyjno-montażowych, celem ich ewentualnego uwzględnienia w trakcie wykonywanych robót budowlanych. Moment instalacji urządzeń zostanie uzgodniony z Wykonawcą. 14. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, swoją ofertą, harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz z zasadami wiedzy technicznej, sztuka budowlaną, przepisami p.poż.i bhp i przepisami prawa. 15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kompetentne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. 17. Na okres od daty rozpoczęcia do terminu ukończenia robót Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową obejmującą: a) ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności prywatnej spowodowanego działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy, b) ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowany działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy w odniesieniu do: - osób upoważnionych do przebywania na terenie robót, - osób trzecich, które nie są upoważnione do przebywania na terenie robót, c) ubezpieczenie od zniszczeń robót objętych umową, materiałów i sprzętu oraz innego mienia podczas robót. 18. Wykonawca poniesie koszty zużycia wody i energii elektrycznej, wykorzystywanych przez niego w celu realizacji przedmiotu umowy. W tym celu założy licznik energii elektrycznej w miejscu poboru wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zużytej wody, jej koszt zostanie ustalony przez strony w formie miesięcznego ryczałtu. 19. Zapewnienie obsługi geodezyjnej wymaganej do zrealizowania zadania i wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. 20. Wykonawca zobowiązany jest koordynować roboty realizowane przez Podwykonawców. Obowiązki Wykonawcy w zakresie Podwykonawców (w rozumieniu art. 6471 Kodeksu Cywilnego): 20.1. Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania niniejszej umowy przedstawi Zamawiającemu projekty umów, które zamierza zawrzeć z Podwykonawcami wraz ze szczegółową dokumentacją obrazującą zakres prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców. 20.2. Dokumentacja obrazująca zakres prac przewidzianych do wykonania przez Podwykonawców bezwzględnie musi odpowiadać kosztorysowi ofertowemu przedstawionemu przez Wykonawcę w toku postępowania o zamówienie publiczne poprzedzającemu zawarcie niniejszej umowy. 20.3. W przypadku, gdy Podwykonawcy, z którymi Wykonawca zawarł lub zamierza zawrzeć umowę o wykonanie robót objętych przedmiotem niniejszej umowy, zamierzają część z tych robót powierzyć do wykonania dalszym podwykonawcom ciążą na nich obowiązki opisane w ust. 17.1 i 17.2. 20.4. Zamawiający w ciągu 14 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę kompletu dokumentów, o których mowa w ustępach poprzednich zajmie stanowisko w przedmiocie wyrażenia zgody na wykonanie części robót za pomocą Podwykonawcy. 20.5. Zamawiającemu przysługuje prawo pisemnego: - Wyrażenia zgody na Podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę; - Zgłoszenie sprzeciwu, co do konkretnych Podwykonawców lub dalszych podwykonawców; - Zgłoszenia zastrzeżeń, co do konkretnych Podwykonawców lub dalszych podwykonawców. 20.6. Jeżeli Zamawiający w terminie określonym w ust. 2.4 nie skorzysta z praw zgłoszenia sprzeciwu lub zastrzeżeń uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy z Podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą. 20.7. Umowa zawarta z Podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą musi być sporządzona na piśmie pod rygorem nieważności. 20.8. Podwykonawcy i dalsi podwykonawcy, z którymi na zasadach określonych w niniejszym paragrafie za zgodą Zamawiającego zawarto umowy zyskują status oficjalnego Podwykonawcy. 20.9. Zlecenie wykonania części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i jego pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. 21. Zadanie realizowane jest przy dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Do obowiązku Wykonawcy należy zamieszczenie wielobarwnej tablicy informacyjnej (w ciągu 2 tygodni od podpisania umowy), a po zakończeniu robót wielobarwnej tablicy pamiątkowej. Szczegółowe informacje dotyczące wyglądu i wymagań odnośnie tablic dostępne są na stronie internetowej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego - adres: http://dolnyslask.pl/default.aspx?docId=3580 oraz w Poradniku Beneficjenta - adres http://dolnyslask.pl/default.aspx?docId=3755. Przed wykonaniem tablic Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt celem jego akceptacji. 22. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie, należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania/produkty równoważne, co oznacza że opis przedmiot zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań/produktów (w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień) ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania/produkty uzna te, które których właściwości/parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.41 - Roboty budowlane w zakresie sal operacyjnych 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 3422310.51 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Poprawa jakości opieki zdrowotnej na Dolnym Śląsku poprzez modernizację Bloku Operacyjnego w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ROKOM Roboty Ogólnobudowlane i Renowacja Obiektów Zabytkowych H.G.I. Komorowscy Spółka Jawna, Ptaszków 85/2, 58-400 Kamienna Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3422310.51
  • Oferta z najniższą ceną: 3175801.77 oferta z najwyższą ceną: 3974384.56
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.