eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowania w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej oraz konserwację lokalnego systemu alarmowego dla budynków i posesji WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-08

Elbląg: Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowania w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej oraz konserwację lokalnego systemu alarmowego dla budynków i posesji WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU.
Numer ogłoszenia: 27350 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354540 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu, ul. Skrzydlata 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2370554, faks 055 2370558.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowania w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej oraz konserwację lokalnego systemu alarmowego dla budynków i posesji WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowania w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej oraz konserwację lokalnego systemu alarmowego dla budynków i posesji WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU polegające na: 1.Usługa polegająca na całodobowej ochronie nieruchomości oraz mienia i osób tj. działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wnikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony w obiektach i na posesji Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu przy ul Skrzydlatej 1, która ma na celu: -zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, -zapewnienie bezpieczeństwa interesantom, -ochronę mienia WORD w Elblągu w tym obiektów kubaturowych i niekubaturowych oraz ich wyposażenia. 2.Ochronie osób tj. działaniach mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej. 3. Ochrona obiektu będzie wykonywana we wszystkie dni tygodnia w tym dni wolne od pracy i święta, przez 1 pracownika w ciągu doby w godzinach 7.00 rano -7.00 rano dnia następnego- łącznie 4 pracowników w systemie zmianowym. 4.Osoby wykonujące usługę ochrony osób i mienia są osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, są sprawdzone pod względem niekaralności i odpowiednio przeszkolone. 5.Pracownicy ochrony fizycznej powinni nosić ubiór umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego. 6.Identyfikatory i odznaki pracowników ochrony fizycznej zatrudnionych przez wykonawcę powinny w sposób widoczny różnić się od identyfikatorów i odznak funkcjonariuszy i pracowników służb publicznych. 7.Pracownicy ochrony fizycznej powinni być wyposażeni w odpowiednie środki łączności. 8.W przypadku naruszenia przez pracownika ochrony fizycznej obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający ma prawo domagać się jego zmiany a Wykonawca jest zobowiązany do dokonania takiej zmiany w ciągu 3 dni od dnia złożenia pisemnego wniosku przez Zamawiającego. 9.Wszelkie zmiany obsady pracowników na stanowisku ochrony muszą być niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 3 dni po dokonanej zmianie, udokumentowane przez Wykonawcę na piśmie. 10. Wykonawca wyposaża swoich pracowników w sprzęt niezbędny do wykonywania powierzonych im zadań. 11.Wykonawca na swój koszt dokonuje przeglądów, konserwacji oraz napraw systemów alarmowych o poziomie ryzyka Z2 (SA2)) zainstalowanych w budynkach Zamawiającego, zgodnie z Klasyfikacją Systemów Alarmowych wg PN-93 E-08390/14 tj. Kontrola działania systemu - w pełnym zakresie powinna być dokonywana w okresach nie dłuższych niż 12 miesięcy, czujki i tory transmisji powinny być sprawdzane okresowo nie rzadziej niż co 3 m-ce. W przypadku uszkodzenia naprawa powinna być podjęta w ciągu 12h. Wykonawca prowadzi dokumentację przeglądów, konserwacji i napraw. Wszystkie wykonywane czynności należy zgłaszać Zamawiającemu, który po wykonaniu potwierdzi ich wykonanie. Dokumentacja potwierdzająca wykonanie tych czynności jest do wglądu Zamawiającego, na każde jego żądanie. 12.Wykonawca dokonuje monitorowania chronionego obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej. 13.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane nieprawidłowym wykonywaniem obowiązków przez pracowników ochrony. 14. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie niezbędne do realizacji umowy informacje i materiały w zakresie ochrony obiektu zgodnie z potrzebami określonymi przez Wykonawcę. 15.Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie z podstawowym wyposażeniem niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy tj. m.in. biurko, szafy, krzesła. 16.Po zakończeniu pracy w dni robocze, w dni wolne od pracy: soboty, niedziele, święta, w porze nocnej na terenie chronionego obiektu (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych wymagających podjęcia natychmiastowych działań służb ratowniczych, jak i służb technicznych) mogą przebywać wyłącznie pracownicy Zamawiającego lub osoby legitymujące się odpowiednim zezwoleniem Dyrektora WORD. Imienne dane zostaną przedłożone Wykonawcy niniejszej umowy. Pracownicy ochrony są każdorazowo zobowiązani do kontroli zezwoleń osób przebywających w tym czasie w chronionym obiekcie. 17.Wykonawca będzie prowadzić bieżącą dokumentację ochrony budynku, w której odnotowane będą fakty dotyczące objęcia i zdania służby, zaistniałych zdarzeń, podejmowanych interwencji itp. oraz zapewni kontrolę dokonywanych przez pracownika ochrony obchodów terenu np. karty kontrolne i odpowiednie urządzenia oraz wgląd Zamawiającego do tych informacji. 18.Szczegółowe zadania i obowiązki pracowników ochrony oraz organizację ochrony obiektu zawiera regulamin służby ochronnej, opracowany przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy i zaakceptowany przez Zamawiającego. PODSTAWOWE OBOWIĄZKI PRACOWNIKA OCHRONY, KTÓRE POWINNY BYĆ WPISANE DO REGULAMINU SŁUŻBY OCHRONY. Pracownik ochrony: a)odpowiada za fizyczną ochronę budynku i posesji łącznie z jego wyposażeniem przed kradzieżą, napadem, włamaniem, dewastacją zgodnie z obowiązującymi przepisami, b)pełni dyżur dopóki nie zostanie zmieniony, c)odpowiada za stan bezpieczeństwa pracowników i interesantów WORD oraz ład i porządek w czasie pracy Ośrodka, d)w sytuacji zagrożenia życia i zdrowia osób oraz mienia podlegającego ochronie, podejmuje działania przewidziane w przepisach ustawy o ochronie osób i mienia, e)zatrzymuje osoby podejrzane o popełnienie wykroczenia lub przestępstwa i powiadamia policję oraz sporządza notatkę służbową z zaistniałego zdarzenia, f)swoje obowiązki wykonuje w sposób stanowczy, w stosunku do interesantów jest grzeczny i uprzejmy, g)co dwie godziny dokonuje obchodu obiektu, obiektów kubaturowych i niekubaturowych, po godzinach pracy Ośrodka w czasie obchodów dodatkowo sprawdza stan zabezpieczenia obiektu na zewnątrz jak i wewnątrz chronionych budynków (okna, drzwi). Potwierdzenie dokonania tych czynności winno być odnotowane przez urządzenia elektroniczne zamontowane na trasie obchodu i odnotowane w książce meldunków, h)włącza i wyłącza instalację alarmową, i)kontroluje stan zabezpieczenia ppoż., j)prowadzi na bieżąco książkę meldunków, k)wydaje i przyjmuje klucze zgodnie z książką wydawania i zasadami obowiązującymi u Zamawiającego, l) sprawdza zezwolenia na przebywanie na terenie ośrodka po godzinach jego pracy, m)zwraca szczególną uwagę na pozostawione rzeczy (paczki, torby, walizki itp.) przeciwdziałając zagrożeniu podłożenia materiałów wybuchowych, n) w sprawach merytorycznych dotyczących ochrony osób i mienia wykonuje polecenia Dyrektora WORD lub osób przez niego upoważnionych, o) odnotowuje w książce przebiegu służby wszelkie stwierdzone nieprawidłowości, sytuacje nadzwyczajne i niepokojące wydarzenia i składa meldunek pracownikowi odpowiedzialnemu za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego. Potwierdzenie przyjęcia meldunku pracownik Zamawiającego potwierdza podpisem w książce meldunków. p)może być kontrolowany przez organy powołane do kontroli porządku i bezpieczeństwa takie jak: Policja, Straż Pożarna, Prokuratura, pracowników Urzędu Marszałkowskiego posiadających odpowiednie upoważnienia oraz osoby upoważnione przez Dyrektora WORD, r) pracownik ochrony przed podjęciem zatrudnienia na obiekcie powinien zostać zapoznany z poszczególnymi pomieszczeniami , rozmieszczeniem sprzętu BHP i ppoż., wyłącznikami dopływu energii elektrycznej, wody itp. s) pracownikom ochrony nie wolno bez zezwolenia Zamawiającego otwierać i korzystać z innych pomieszczeń, stanowisk pracy oraz urządzeń i wyposażenia obiektów chronionych, z wyjątkiem sytuacji uzasadnionych, za każdorazowym odnotowaniem takiego przypadku w książce meldunków. OPIS OBIEKTU I JEGO ZABEZPIECZENIA: Nieruchomość Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu składa się z: 1)3 kondygnacyjnego budynku administracyjno-szkoleniowego: parter, I piętro, II piętro o łącznej powierzchni - 1002,0 m2, 2)budynku szkoleniowo-socjalno - garażowego o powierzchni 780 m2, w których zainstalowane są systemy: -sygnalizacji włamania - SSW, monitorowany przez Wykonawcę ochrony, -kontroli dostępu - KD, -nadzoru wizyjnego - CCTV, którym objęte są: budynki Ośrodka , plac manewrowy i wewnętrzne parkingi. 3) wiat na placu manewrowym i parkingu wewnętrznym, 4) ogrodzonej posesji o powierzchni 1,3 h . Wykaz urządzeń systemu SSW Budynek Administracyjno - Szkoleniowy Lp Urządzenie Ilość Typ Nr atestu 1 Centrala 1 Integra 64 33/05 2 Podcentrala 1 CA-64PP 33/05 3 Ekspander 5 CA-64E 33/05 4 Obudowa centrali i podcentrali 2 CA-64 OBU 5 Obudowa ekspanderów 1 CA-64 OBU-EXA 6 Akumulator 2 12V/17Ah 7 Manipulator 1 KLCDL-BL 33/05 8 Czujka ruchu 32 RX40QZ 99/04 9 Czujka zbicia szkła 8 AD700-T 40/06 10 Czujka otwarcia 10 MC440 35/06 11 Optyczna czujka dymu 3 OSD23 1438/CPD/0009 12 Sygnalizator akustyczno - optyczny 3 SPL-2010 136/05 13 Sygnalizator akustyczny 3 SPW-100 111/06 Wykaz urządzeń systemu KD - Budynek Administracyjno - Szkoleniowy Lp Urządzenie Ilość Typ 1 Centrala kontroli dostępu 1 CPR32SE-brd 2 Obudowa centrali 1 3 Kontroler 9 PR302 4 Terminal 8 PRT32 5 Zasilacz 9 PS20N 6 Interfejs komunikacyjny 1 UT-2 7 Transponder - karta 50 8 Przycisk wyjścia awaryjnego 2 D108 (KAC) 9 Czujnik otwarcia 9 MC440 10 Zwora elektromagnetyczna 9 ZW1200R 11 Elementy mocujące zworę 9 TZ1200 Wykaz urządzeń systemu SSW Budynek Szkoleniowo-Socjalno-Garażowy Lp Urządzenie Ilość Typ Nr atestu 1 Centrala 1 Integra 64 25/07 2 Podcentrala 1 CA-64PP 25/07 3 Ekspander 3 CA-64E 25/07 4 Obudowa centrali i podcentrali 2 CA-64 OBU 5 Obudowa ekspanderów 2 CA-64 OBU-EXA 6 Akumulator 2 12V/17Ah 7 Manipulator 2 KLCDL-BL 8 Czujka ruchu 14 AQUA 128/07 9 Czujka dualna 4 COBALT 129/07 10 Optyczna czujka dymu 22 OSD23 1438/CPD/0009 11 Sygnalizator akustyczno - optyczny 2 SPL-2010 136/05 12 Sygnalizator akustyczny 2 SPW-100 111/06 System nadzoru CCTV nie wchodzi w zakres konserwacji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PATROL DOGMAT S.C. Martyna Pinszke Robert Krawczyk, ul. Brzozowa 5, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 297831,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 352655,66

  • Oferta z najniższą ceną: 335040,12 / Oferta z najwyższą ceną: 418392,86

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.