eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Zakup (dostawa) niskopodłogowego autobusu do przewozu 25 pasażerów + 1 kierowca, z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim, przeznaczonego do komunikacji miejskiej w Świeradowie-Zdroju

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-02-08

Świeradów-Zdrój: Zakup (dostawa) niskopodłogowego autobusu do przewozu 25 pasażerów + 1 kierowca, z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim, przeznaczonego do komunikacji miejskiej w Świeradowie-Zdroju
Numer ogłoszenia: 27348 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup (dostawa) niskopodłogowego autobusu do przewozu 25 pasażerów + 1 kierowca, z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim, przeznaczonego do komunikacji miejskiej w Świeradowie-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Autobus komunikacji miejskiej, niskopodłogowy nowy lub używany, bez wad z dopuszczalnym przebiegiem do 5.000 km-1szt.;autobus nie może być uszkodzony lub powypadkowy, nie może posiadać widocznych ubytków w nadwoziu i elementach nadwozia, których przyczyną byłaby korozja lub inne czynniki. 2.Rok produkcji -2015 lub 2016. 3.Ilość miejsc-min. 25 tj. min., 11 siedzących + jedno na wózek inwalidzki . 4.Jedno miejsce zapewniające możliwość transportu osoby na wózku inwalidzkim wraz z bezwładnościowym pasem bezpieczeństwa ( + rampa wjazdowa manualna) . 5.Minimalna liczba drzwi pasażerskich- 2 szt. lub jedne podwójne otwierane na zewnątrz ,system otwierania awaryjnego+jedne dla kierowcy . 6.Szerokość autobusu-do 2200 mm. 7.Wysokość autobusu-do 3000 mm z klimatyzacją. 8.Długość autobusu - do 6000 mm. 9.Kolor nadwozia z zastrzeżeniem, że jest to kolor lakieru (Zamawiający nie dopuszcza oferowania pojazdu oklejonego folią)-niemetalik w kolorze białym lub jego odcień. 10.Rodzaj silnika-Diesel, 4cylindry, katalizator utleniający, filtr DPF. 11.Pojemność silnika-do 2500 cm3. 12.Moc silnika-min.120KM. 13.Norma emisji zanieczyszczeń (spalin)-min. EURO 5 . 14.Napęd-koła przednie. 15.Zbiornik paliwa-min.75 l. 16.Skrzynia biegów -manualna, zsynchronizowana, min 6-biegowa + bieg wsteczny. 17.Układ bezpieczeństwa jazdy ABS. 18.Układ bezpieczeństwa jazdy EBD. 19.Układ bezpieczeństwa jazdy ESP. 20.Układ bezpieczeństwa jazdy TCS. 21.Układ bezpieczeństwa jazdy Hill Holder. 22.Zawieszenie przednie-niezależne. 23.Zawieszenie tylne- niezależne. 24.Wspomaganie układu kierowniczego. 25.Układ hamulcowy-hydrauliczny, wspomagany podciśnieniowo. 26.Nadwozie-samonośne ,ze stali konstrukcyjnej, zabezpieczonej antykorozyjnie. 27.Podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną . 28.Uchwyty w ilość umożliwiającej pasażerom utrzymanie równowagi w czasie jazdy. Wymaganie to uznaje się za spełnione, jeśli dla wszystkich możliwych umiejscowień pasażera dostępna jest poręcz lub uchwyt. Pętle paskowe gdy są zamontowane są liczone jeśli są odpowiednio utrzymywane w swym położeniu. 29.Siedzenia pasażerskie-wykonane z tworzywa sztucznego, odpornego na akty wandalizmu, łatwe do czyszczenia, demontażu i montażu; tapicerka siedzeń wykonana z materiałów odpornych na zużycie i i zabrudzenie, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. 30.Koła-1komplet, wszystkie koła wyważone. 31.Ogumienie zimowe, rzeźba bieżnika przeznaczona do komunikacji miejskiej, bezdętkowe 1komplet. 32. Ogumienie letnie z felgami, rzeźba bieżnika przeznaczona do kumunikacji miejskiej, bezdętkowe-1komplet. 33.Pełnowymiarowe koło zapasowe- 1szt. 34. Ogrzewanie i klimatyzacja-system wykorzystujący ciepło pracy silnika, nagrzewnice z nadmuchami,klimatyzacja pasażerska -12kW, kierowcy 4kW. 35.Kabina kierowcy-dopuszczona otwarta, wyposażona w fotel kierowcy, pulpit kierowniczy ze standardowym układem przycisków działających niezależnie od siebie, osłony przeciwsłoneczne szyby przedniej i okna kierowcy z regulacją położenia, elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka boczne. 36.System informacyjny-tablice informacyjne: przednia + boczna pełnowymiarowe, diodowe, wyświetlające nr linii i kierunek jazdy. 37.Szyberdach( wyłaz dachowy) mechaniczny w wyjściem awaryjnym. 38.Oświetlenie centralne. 39.Oświetlenie stopnia bocznego - wejściowego. 40.Lusterko wewnętrzne. 41.Radio z CD . 42.Mikrofon kierowcy + nagłośnienie wnętrza autobusu. 43.Immobilizer. 44.Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz. 45.Zamek centralny z możliwością otwarcia z pilota zamontowanego przy kluczyku. 46.Apteczka autobusowa. 47.Trójkąt ostrzegawczy wystawiany na zewnątrz pojazdu. 48.Atestowana i ważna gaśnica. 49.Zaczep holowniczy. 50.Zestaw podręcznych narzędzi. Oferowany autobus musi: Spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności : - ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. Uz 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2005 r. Nr 238, poz. 2010, z późn. zm.) oraz posiadać aktualne świadectwo homologacji pojazdu ( w przypadku pojazdu nowego) lub dokument rejestracyjny/stwierdzający rejestrację pojazdu wraz tłumaczeniem ( w przypadku pojazdu używanego) - przed podpisaniem umowy , - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.);.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.14.00 - Autobusy niskopodłogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 1 należy przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca spełnia warunek nr 1 jeżeli przedłoży oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku wystąpienia jednego z następujących zdarzeń: a) uniemożliwiających lub utrudniających prawidłowe wykonywanie zamówienia lub wykonanie zamówienia w terminie, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć, b) które mogą negatywnie wpłynąć na trwałość przedmiotu umowy, c) narazić Zamawiającego na szkodę, dopuszcza się zmiany w umowie. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień umowy odnośnie wynagrodzenia, płatności, terminu realizacji umowy lub przyjętych w Szczegółowym opisie technicznych w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych od stron umowy, zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które utrudniają lub uniemożliwiają prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy; c) wprowadzenia zmian w realizacji przedmiotu umowy spowodowanych nowymi technologiami i postępem technicznym, d) działań i zaniechań organów władzy publicznej lub instytucji polskich, w tym zmian urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania zamówienia, e) zmiana postanowień niniejszej umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, z wyłączeniem zmiany stawki VAT, f) zmiana sposobu wykonania zamówienia w stosunku do sposobu określonego przed zawarciem umowy, dopuszczalna jest na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca wyrazi na nią zgodę, g) zmiany danych osobowych i zmiany osób tj. przedstawicieli Wykonawcy wymienionych w treści umowy, h) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, nie wymienionych w treści umowy, i) zmiana danych związanych z obsługą administracyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, j) wystąpiła konieczność wykonywania usługi, która stanowi niezbędny element zamówienia nieprzewidziany w umowie, wówczas Wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego w celu wszczęcia procedur wymaganych przez Prawo zamówień publicznych. W tym przypadku istnieje możliwość przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy o okres niezbędny do wykonania zamówienia dodatkowego. Termin wykonania zamówienia (umowy) ulega wydłużeniu o czas równy trwaniu przerw w wykonywaniu zamówienia, k) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zmawiającego, l) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 3. Wszystkie powyżej opisane w ust. 2 okoliczności stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmian. 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego niezwłocznie, tj. w terminie 3 dni roboczych od wystąpienia tych okoliczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11-go Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój nr 21a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2016 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11-go Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat pokój nr 1d.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.