To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-15
Wrocław: dostawa foteli dla Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Numer ogłoszenia: 273452 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235988 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa foteli dla Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu transportem Wykonawcy lub na jego koszt..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Fotele biurowe: wyposażone w podłokietniki, kółka jezdne, regulowana wysokość siedziska, regulowane oparcie. 2.2. Fotele zabiegowe: wykonane z materiału zmywalnego z możliwością dezynfekcji, wyposażone w podłokietniki, kółka jezdne, regulowane oparcie i wysokość siedziska. 2.3. Fotel dyrektorski: Fotel biurowy stylowy Siedzisko i oparcie wykonane ze skóry naturalnej kolor ciemna czekolada, wysokość siedziska regulowana za pomocą podnośnika pneumatycznego, wyprofilowane, wygodne oparcie, wygodne drewniane podłokietniki kolor brąz, podstawa fotela wykonana z metalu pokrytego drewnianymi nakładkami, kółka przystosowane do podłogi drewnianej typu parkiet, szerokość całkowita ok. 68 cm, wysokość oparcia ok. 73 cm, oparcie opcjonalnie z zagłówkiem, głębokość siedziska ok. 48 cm, udźwig: ok. 160 -180 kg...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eldor Sp. z o.o. z siedzibą w, ul. 1 Maja 21, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13348,44
Oferta z najniższą ceną: 13348,44 / Oferta z najwyższą ceną: 182338,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu." - ETAP IV
- Dostawa odczynników dla Ogrodów Doświadczeń
- Poprawa brd na DK8 w m. Ząbkowice Śląskie
- WM/SZP/TP/8/2024/G_Świadczenie usług deratyzacji terenów zewnętrznych oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław, usytuowanych w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- UBEZPIECZENIE MIENIA, UTRATY ZYSKU, OC Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA, FLOTY POJAZDÓW ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI OSÓB ZARZĄDZAJĄCYCH SPÓŁKĄ KAPITAŁOWĄ ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krzeseł i foteli
- dostawa obrotowych krzeseł biurowych na potrzeby Wydziału Powiadamiania Ratunkowego
- Dostawa krzeseł dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz montażu wyposażenia meblowego dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Zakup krzeseł obrotowych z zagłówkiem dla potrzeb Oddziału ZUS w Gorzowie Wielkopolskim i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.