eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2013 r. na terenie Gminy Zamość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Zamość: Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2013 r. na terenie Gminy Zamość
Numer ogłoszenia: 273432 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość , ul. Partyzantów 3/25, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 639 05 82, faks 84 639 05 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzokgminyzamosc.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2013 r. na terenie Gminy Zamość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Część 1 2.1.1. Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych masą mineralno-bitumiczną na terenie Gminy Zamość zgodnie z opisem: a) oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) wycięcie lub frezowanie uszkodzonych miejsc nawierzchni - głębokość minimum 4 cm z nadaniem regularnych kształtów, przetransportowanie materiału powstałego po wycięciu, frezowaniu na bazę Gminnego Zakładu Obsługi Komunalnej Gminy Zamość: Sitaniec 349, 22-400 Zamość. c)dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, d)skropienie dna i krawędzi pionowych naprawianego miejsca emulsją asfaltową, e)rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach, w zależności od głębokości uszkodzenia oraz zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, f)posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego, Grubość warstwy po zawałowaniu: minimum 4 cm. Ilość masy przewidzianej do wykonania prac opisanych w tym punkcie: 25 ton Lokalizacja wykonania zadania: Drogi Gminy Zamość, docelowe powierzchnie robocze zostaną wskazane przez Kierownika Gminnego Zakładu Obsługi Komunalnej Gminy Zamość. O potrzebie i miejscu wykonania prac Zamawiający będzie informował Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. Przedmiot umowy musi być objęty 12 miesięcznym okresem gwarancji. Wykonawca odpowiada za wykonane robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo na budowie. Po zakończeniu prac zobowiązany jest uporządkować teren i przekazać Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy. 2.2. Część 2 2.2.1. Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych emulsją asfaltową i grysami na terenie Gminy Zamość zgodnie z opisem: a) oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) remont cząstkowy nawierzchni emulsją asfaltową i grysami z remontera (patchera) przy głębokości ubytków do 3,0 cm. Ilość materiału (emulsja + grysy w odpowiednich proporcach) przewidzianego do wykonania prac opisanych w tym punkcie: 80 ton Lokalizacja wykonania zadania: Drogi Gminy Zamość, docelowe powierzchnie robocze zostaną wskazane przez Kierownika Gminnego Zakładu Obsługi Komunalnej Gminy Zamość. O potrzebie i miejscu wykonania prac Zamawiający będzie informował Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. Przedmiot umowy musi być objęty 12 miesięcznym okresem gwarancji. Wykonawca odpowiada za wykonane robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo na budowie. Po zakończeniu prac zobowiązany jest uporządkować teren i przekazać Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy. Remont należy wykonać przy użyciu specjalnych maszyn (remonterów), które podczas przejścia spryskują nawierzchnię emulsją kationową szybkorozpadową, rozsypują grysy i wciskają je w emulsję. Do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować kationowe emulsje asfaltowe szybkorozpadowe klasy K1-70 odpowiadające wymaganiom PN. Można stosować tylko emulsje asfaltowe posiadające aprobatę techniczną, wydaną przez uprawnioną jednostkę. Do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy granitowe lub bazaltowe o frakcji: 2 - 5 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-EN 13043:2004.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w tym zakresie - załącznik nr 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w tym zakresie - załącznik nr 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w tym zakresie - załącznik nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w tym zakresie - załącznik nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w tym zakresie - załącznik nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zmiany postanowień umowy: Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) określa się możliwość dokonania zmiany umowy w sytuacji wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz terminu wykonania umowy w okolicznościach nie leżących po stronie Wykonawcy spowodowanych: a) wystąpieniem warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów, b) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gzokgminyzamosc.pl/
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość ul. Partyzantów 3/24 22-400 Zamość.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 10:50, miejsce: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość ul. Partyzantów 3/24 22-400 Zamość.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obejmuje remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych masą mineralno-bitumiczną na terenie Gminy Zamość.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość masy przewidzianej do wykonania prac opisanych w tym punkcie: 25 ton.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych emulsją asfaltową i grysami na terenie Gminy Zamość.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość materiału (emulsja + grysy w odpowiednich proporcach) przewidzianego do wykonania prac opisanych w tym punkcie: 80 ton.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.