eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup z dostawą urządzeń komputerowych, oprogramowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Poznań: Zakup z dostawą urządzeń komputerowych, oprogramowania
Numer ogłoszenia: 273417 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247985 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8567-300, faks 61 8515-635.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą urządzeń komputerowych, oprogramowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy przekazaniu przedmiotu zamówienia dostarczył Zamawiającemu pełną dokumentację sprzętu w języku polskim (m.in. instrukcje obsługi, karty gwarancyjne lub dokument jednoznacznie określający status gwarancji dla danego urządzenia, dokumenty licencyjne). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w stanie fabrycznie nowym i dostarczyć Zamawiającemu w oryginalnym opakowaniu. Do każdego urządzenia muszą być dołączone przewody niezbędne do uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania urządzenia. 1. Wielofunkcyjne urządzenie drukujące wraz z dodatkowym kompletem materiałów eksploatacyjnych w ilości 1 szt. 2. Drukarka monochromatyczna w ilości szt. 2. 3. Samodzielny serwer wydruku w ilości szt. 2. 4. Pakiet oprogramowania biurowego w ilości szt. 8. 5. Pamięć przenośna USB w ilości szt. 4. 6. Laptop z torbą i myszką bezprzewodową w ilości szt. 1. 7. komputer stacjonarny klasy PC - jednostka centralna z klawiaturą i myszą, bez monitora w ilości szt. 6. 8. 2 portowy przełącznik klawiatura / monitor / mysz w ilości szt. 1. 9. Monitor LCD w ilości szt. 4. 10. serwer w obudowie RACK bez oprogramowania , w ilości szt. 1. 11. Laptop w ilości szt. 1. 12. Skaner płaski w ilości szt. 1. 13. Wielofunkcyjne urządzenie drukujące z możliwością faksowania - 1 szt. 14. Netbook w ilości szt. 2. 15. Ultrabook w ilości szt. 3. 16. Pakiet oprogramowania biurowego w ilości szt. 6. 17. Głośniki do komputera w ilości szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 48.82.40.00 - Serwery drukarek 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 30.23.46.00 - Pamięć flash 31.21.41.00 - Przełączniki 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.31.30.00 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1) Projekt systemowy pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce- Działanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 2) Projekt systemowy Pn. Koordynacja i współpraca na rzecz integracji społecznej Wielkopolski- Poddziałanie 7.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki ; 3) Projekt - Innowacyjny model aktywizacji zawodowej uczestników WTZ z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Vol Sp. z o.o. Sp. K., ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61500,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77159,13

  • Oferta z najniższą ceną: 77159,13 / Oferta z najwyższą ceną: 87112,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.