eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zadanie nr 1. Pełnienie funkcji Kierownika Projektu Zadanie nr 2. Pełnienie funkcji Asystenta Kierownika Projektu Zadanie nr 3. Pełnienie funkcji Asystenta ds. Finansowych Projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-04

Rzeszów: Zadanie nr 1. Pełnienie funkcji Kierownika Projektu Zadanie nr 2. Pełnienie funkcji Asystenta Kierownika Projektu Zadanie nr 3. Pełnienie funkcji Asystenta ds. Finansowych Projektu
Numer ogłoszenia: 273383 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 28 , ul. Solarza 12, 35-118 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 748 20 70, faks 0-17 748 20 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp28.resman.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1. Pełnienie funkcji Kierownika Projektu Zadanie nr 2. Pełnienie funkcji Asystenta Kierownika Projektu Zadanie nr 3. Pełnienie funkcji Asystenta ds. Finansowych Projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis Zadania nr 1 Do zadań Kierownika Projektu należy kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i finansowego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających prawidłowe wykonanie projektu w tym: a) Nadzór nad realizacją projektu i zgodnością przygotowanych dokumentów z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach PO KL 2007-2013 i obowiązującymi przepisami. b) Nadzór i koordynacja pracy personelu projektu. c) Prowadzenie dokumentacji projektu. d) Wprowadzanie zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych POKL. e) Nadzór nad promocją projektu. f) Reprezentowanie projektu na zewnątrz i kontakt z mediami. g) Bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu. h) Prowadzenie spotkań zespołu kierowniczego. i) Opracowanie propozycji zakresów czynności dla podległych pracowników (zgodnie ze strukturą organizacyjną zarządzania projektem). j) Nadzór nad pracami w zakresie monitorowania i ewaluacji w projekcie. k) Rozliczanie czasu pracy nauczycieli realizujących zajęcia i prowadzonej przez nich dokumentacji. l) Hospitowanie zajęć prowadzonych w ramach projektu. m) Nadzorowanie prac związanych z umieszczeniem elementów informacyjno -promocyjnych w miejscach realizacji projektu (np. biuro, sale dydaktyczne, korytarz, budynek) n) Koordynowanie wydruku i dystrybucji materiałów promocyjno - informacyjnych. o) Pełnienie funkcji Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej. p) Sporządzanie wniosków o płatność - część merytoryczna. q) Koordynowanie dokonywania zakupów w ramach projektu i zamawiania usług. r) Nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej. s) Wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu i umowy o dofinansowanie projektu pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie a Gminą Miasto Rzeszów - Szkołą Podstawową nr 28 im. ppłk Łukasza Cieplińskiego w Rzeszowie, t) Wykonywanie zleconych zadań w siedzibie Zamawiającego przez cały okres umowy w terminie umożliwiającym bezproblemową pracę i realizację projektu. u) Dokonać rozliczenia końcowego projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach PO KL 2007-2013 i obowiązującymi przepisami. v) Wykonawca zobowiązuje się uczestniczyć we wszystkich czynnościach kontrolnych związanych z projektem po jego zakończeniu na każde wezwanie Zamawiającego. Opis Zadania nr 2 Do zadań Asystenta Kierownika Projektu należy: a) Opracowanie materiałów informacyjno - promocyjnych projektu. b) Prowadzenie działań promocyjno - informacyjnych projektu. c) Prowadzenie szkolnej tablicy informacyjnej projektu. d) Opracowywanie propozycji bieżących materiałów informacyjnych na stronę internetową projektu. e) Dystrybucja materiałów informacyjno - promocyjnych. f) Bieżące opracowywanie materiałów promocyjno - informacyjnych na stronę www projektu. g) Przygotowanie prezentacji multimedialnej projektu oraz jej aktualizacja. h) Opracowanie regulaminu uczestnictwa uczniów w projekcie. i) Przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych. j) Zebranie i przeanalizowanie złożonych dokumentów rekrutacyjnych oraz przygotowanie list kandydatów na uczestników projektu. k) Kwalifikacja kandydatów do udziału w projekcie, l) Nadzór nad spełnieniem założeń projektu z rekrutacją uczestników, m) Przygotowanie list zakwalifikowanych uczestników projektu. n) Przygotowanie list rezerwowych. o) Przeprowadzenie rekrutacji uzupełniającej. p) Opracowanie harmonogramu zajęć dydaktycznych. q) Dokumentacja fotograficzna projektu. r) Opracowywanie propozycji bieżących materiałów informacyjnych na stronę internetową Projektu. s) Przygotowanie wzorów dokumentów dotyczących realizacji projektu. t) Przygotowanie dokumentacji potwierdzającej realizację zajęć (np. listy obecności, listy odbioru materiałów promocyjnych itp.). u) Akceptacja i nadzór nad opracowanymi przez nauczycieli prowadzących programami do zajęć i materiałami dydaktycznymi. v) Udział w pracach zespołu kierowniczego projektu. w) Dokonywanie zakupów w ramach projektu i zamawianie usług. x) Zastępowanie koordynatora projektu podczas jego nieobecności spowodowanej chorobą, wypadkami oraz innymi zdarzeniami losowymi. y) Wykonywanie zleconych zadań w siedzibie Zamawiającego przez cały okres umowy w terminie umożliwiającym bezproblemową pracę i realizację projektu. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Opis Zadania nr 3 Do zadań Asystenta ds. Finansowych Projektu należy: a) Opracowanie oraz przygotowanie projektowej dokumentacji finansowej zgodnie z obowiązującą dokumentacją projektową. b) Nadzór nad prawidłową realizacją projektu pod względem finansowym. c) Pomoc w dokonywaniu zakupów w ramach projektu i zamawianiu usług. d) Monitorowanie wykorzystania środków (postępu finansowego realizacji projektu). e) Opisywanie faktur i dokumentów finansowych potwierdzających poniesienie wydatku (list płac, umów cywilno-prawnych, faktur, rachunków zgodnie z wytycznymi kwalifikowalności wydatków oraz zasadami POKL). f) Przygotowanie i terminowe składanie wniosków o płatność i raportów finansowych. g) Bieżące prowadzenie rozliczeń dotyczących realizowanego projektu zgodnie z zasadami POKL h) Archiwizacja dokumentów finansowych. i) Udział w pracach zespołu kierowniczego projektu. j) Wykonywanie zleconych zadań w siedzibie Zamawiającego przez cały okres umowy w terminie umożliwiającym bezproblemową pracę i realizację projektu. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. k) Dokonanie rozliczenia końcowego projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach PO KL 2007-2013 i obowiązującymi przepisami l) Wykonawca zobowiązuje się uczestniczyć we wszystkich czynnościach kontrolnych związanych z projektem po jego zakończeniu na każde wezwanie Zamawiającego. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ- spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ- spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ- spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ- spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ- spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp28.resman.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 28 ul. Solarza 12 35-118 Rzeszów pokój 102 A (sekretariat) w godz. 8.00-15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 28 ul. Solarza 12 35-118 Rzeszów pokój 102 A (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach konkursu 14/POKL/9.1.2/2009Nr: WND-POKL.09.01.02-18-678/09.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.