eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu systemowego pnCzas na aktywność w Gminie Wiązownica.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-18

Wiązownica: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu systemowego pn: Czas na aktywność w Gminie Wiązownica.
Numer ogłoszenia: 273374 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245852 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica, Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu systemowego pn: Czas na aktywność w Gminie Wiązownica..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu systemowego pn: Czas na aktywność w Gminie Wiązownica. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 etapy. Etap 1 obejmuje usługi szkoleniowe w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych. Szkoleniem tym maja być objęci wszyscy UP (1gr x 15 osób). Wymiar 1 moduł x 40 h. Warsztaty maja objąć naukę umiejętności komunikacji interpersonalnej, trening asertywności i umiejętności społecznych. Realizacja tych warsztatów ma przyczynić się do zmiany postaw społecznych uczestników, podnieść poczucie własnej wartości i poprawić asertywność. Ma na celu poznanie mocnych i słabych stron, komunikacji interpersonalnej uczestników szkolenia. Dodatkowo ma zostać przeprowadzony warsztat z zakresu wyznaczania celów w ramach pracy zawodowej i życia prywatnego, zapoznanie ze specyfika celów, korzyściami, jakie niosą oraz przeprowadzeniem ćwiczeń indywidualnych, podczas których uczestnicy będą pracować z własnymi celami. Uczestnicy maja poznać swoje słabe i mocne strony oraz sposoby pracy nad swoimi niedoskonałościami. W ramach treningu wykonawca zapewni wizytę u fryzjera/ kosmetyczki celem podniesienia samooceny uczestników. W czasie rozmowy z uczestnikami mają być podjęte tematy z zakresu wizażu i poprawiania własnego wyglądu. Liczba uczestników szkolenia - 15 osób - 1 grupa Czas trwania szkolenia - 5 dni Liczba godzin dydaktycznych 40 h - 1 moduł x 40 h Szkolenie prowadzone będzie według opracowanego harmonogramu szkolenia, który będzie obejmował wykłady z zakresu umiejętności komunikacji interpersonalnej, treningu asertywności i umiejętności społecznych, prezentacje multimedialne, ćwiczenia. Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl Na zakończenie szkolenia Wykonawca przeprowadzi oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych oraz wystawi uczestnikom szkolenia certyfikaty ukończenia szkolenia. Ponadto wykonawca zapewni na własny koszt wyżywienia dla każdego uczestnika szkolenia (serwis kawowy-kawa, herbata, cukier, napoje zimne, ciastka, pełen obiad - zupa, drugie danie, napoje zimne, deser). Wykonawca oznakuje pomieszczenia, w których odbywać się będą szkolenia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieści znaki: logo - Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo EFS, logo UE oraz informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków EFS w formie plakatów. Sala szkoleniowa (salę dydaktyczną, na co najmniej 20 osób) na terenie Gminy Wiązownica z wyposażeniem w niezbędne do przeprowadzenia szkolenia urządzenia tj. rzutnik multimedialny, laptop, ekran, papier do, flipczartu, flipczart. Wszyscy uczestnicy szkolenia zostaną objęci przez wykonawcę ubezpieczeniem NW. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu pełną dokumentację ze szkolenia (listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy osób korzystających z wyżywienia, kopie zaświadczeń ukończenia szkolenia, dziennik zajęć i 1 egz. materiałów szkoleniowych). Wykonawca zwróci uczestnikom szkolenia koszty dojazdu na i z szkolenia. Etap 2 obejmuje usługi szkoleniowe w zakresie kursów zawodowych Szkolenie przeprowadzone zostanie w formie kursów zawodowych obejmującego kurs: 1. Aranżacja terenów zielonych - z elementami florystyki i bukieciarstwa - liczba uczestników 8 osób. Celem kursu jest przygotowanie i uzyskanie umiejętności niezbędnych do wykonywania prac ogrodniczych przy zakładaniu i pielęgnowaniu terenów zielonych oraz florystyki i bukieciarstwa. Szkolenie obejmować będzie, co najmniej niżej wymienione bloki tematyczne: -ogólne zasady projektowania ogrodów, -zapoznanie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku ogrodnik, -urządzenie i pielęgnacja terenów zielonych, -podstawowe prace przy zakładaniu terenów zielonych, -sadzenie drzew, krzewów liściastych i iglastych oraz zimozielonych, -zabiegi pielęgnacyjne, -zakładanie i pielęgnacja trawników, -zakładanie i pielęgnacja kwietników sezonowych i trwałych, -zakładanie i pielęgnacja skalników, -prace porządkowe na terenach zielonych, -ochrona roślin przed chorobami i szkodnikami. -kwiaty domowe, -bukiety okolicznościowe -bukiety ślubne -dekoracja stołów Instytucja szkoleniowa może uzupełnić program o dodatkowe bloki tematyczne. Wymaga się, aby liczba godzin praktycznych nie była mniejsza niż 120 godzin edukacyjnych. Wymagany czas realizacji szkolenia wynosi maksymalnie 4 tygodnie. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się na terenie Gminy Wiązownica. Wymaga się, aby zajęcia praktyczne odbywały się w miejscach użyteczności publicznej tj. place, tereny wokół instytucji publicznych itp. W cenę szkolenia należy dodatkowo wliczyć: 1. Koszt materiałów dydaktycznych do zajęć teoretycznych: jednostka szkoląca zobowiązana jest do zakupu dla wszystkich uczestników szkolenia teczek z uchwytem, materiałów piśmienniczych oraz podręcznika w wersji papierowej tematycznie związanego z programem szkolenia oraz zapewnienia innych niezbędnych materiałów do zajęć (opracowania własne, skrypty, kserokopie). Materiały dydaktyczne przechodzą na własność absolwentów szkolenia. 2. Poczęstunek: -zajęcia teoretyczne - napoje zimne, kawa, herbata, cukier, ciastka, -zajęcia praktyczne - napoje zimne, kawa, herbata ,cukier, kanapka-bułka śniadaniowa. 3. Koszt niezbędnych materiałów do zajęć praktycznych - Wykonawca zobowiązany jest do: zaopatrzenia w odpowiednią ilość (sadzonek roślin, krzewów, naczyń oraz innych elementów dekoracyjnych ogrodów) pozwalająca na obsadzenie powierzchni ok.3 arów placu-miejsca użyteczności publicznej. Prawidłowa i rzeczywista ilość zostanie ustalona w oparciu o przeprowadzone szkolenie w zakresie projektowania. Materiał szkółkarski odpowiedniej, jakości i wysokości od 50 cm do 1 m. Projektant aranżacji musi zaprojektować teren tak, aby rośliny były zasadzone wg odpowiednich zasad i odpowiedniej odległości. Rośliny zasadzone muszą się przyjąć. Przewiduje się, że na terenie tym będą: niskie drzewa, róże rabatowe, krzewy ozdobne i krzewy w tym wysokie, iglaki, skalniaki. Należy uwzględnić również koszty związane z zakupem trawy na trawniki, nawozy, ziemię, filię lub agrowłókninę, korę i kamienie. Planuje się na powierzchni ok. 300 m2 posadzić : 1.Klon zwyczajny Acer platanoides Globosum-20szt. (+ 40 palików do stabilizacji i juta do wiązania) 2.Róża rabatowa wielokwiatowa kwiaty czerwone - pełne Nina Weibull-220 szt. (+ nawóz i ziemia) 3.Tawuła japońska Spirea japonica Goldmound-130 szt. 4.Berberys Thunberga Berberis thunbergii Atropurpurea Nana-130 szt. 5.Berberys Thunberga Berberis thunbergii Erekta-10 szt. 6.Irga Dammera Cotoneaster dammeri Mooncreeper-140 szt. Celem prawidłowego zaaranżowania tej powierzchni potrzebne będą: 1. Paliki do drzew - 40 sztuk 2. Torf-Substrat - 1200 l (80lx15sztuk) 3. Kora - 200 sztuk (80lx200sztuk) 4. Bio-Gal nawóz kurzy granulat 10 kg. Odzież ochronną na zajęcia praktyczne tj. buty, ubranie drelichowe 2-częściowe, nakrycie głowy, rękawice w ilości niezbędnej do zajęć praktycznych - po zakończeniu szkolenia odzież przechodzi na własność uczestnika. Wykonawca zobowiązany jest do wydania odzieży ochronnej przed rozpoczęciem zajęć praktycznych. Na zakończenie szkolenia Wykonawca przeprowadzi ocenę szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych oraz wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia na drukach Ministra Edukacji Narodowej zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. W przypadku, jeżeli wymagają tego odrębne przepisy, egzamin i uzyskanie na jego podstawie kwalifikacje muszą być potwierdzone w sposób określony tymi przepisami. Zgodnie z § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenia szkolenia i uzyskanie kwalifikacji musi zawierać: - numer rejestru - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Szkolenie prowadzone będzie według opracowanego harmonogramu szkolenia, który będzie obejmował zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, prezentacje multimedialne, ćwiczenia, kursy oraz warsztaty. Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl Wykonawca oznakuje pomieszczenia, w których odbywać się będą szkolenia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieści znaki: logo - Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo EFS, logo UE oraz informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków EFS w formie plakatów. Sala szkoleniowa na terenie Gminy Wiązownica z wyposażeniem w niezbędne do przeprowadzenia szkolenia urządzenia tj. rzutnik multimedialny, laptop, ekran, papier do flipczartu, flipczart. Wszyscy uczestnicy szkolenia zostaną objęci przez Wykonawcę ubezpieczeniem NW. Wszyscy uczestnicy kursów zawodowych objęci zostaną badaniami lekarskimi sprawdzającymi predyspozycje zdrowotne do wykonywania konkretnego zawodu, koszty związane z wykonywaniem tych badań poniesie Wykonawca. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu pełną dokumentację ze szkolenia (listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy osób korzystających z wyżywienia, kopie zaświadczeń ukończenia szkolenia, dziennik zajęć i 1 egz. materiałów szkoleniowych). Wykonawca zwróci uczestnikom szkolenia koszty dojazdu na i z szkolenia. 5. Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych - liczba uczestników - 6 osób. Szkolenie prowadzone będzie według opracowanego harmonogramu szkolenia, który będzie obejmował zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, prezentacje multimedialne, ćwiczenia, kursy oraz warsztaty. Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl Wykonawca oznakuje pomieszczenia, w których odbywać się będą szkolenia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieści znaki: logo - Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo EFS, logo UE oraz informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków EFS w formie plakatów. Sala szkoleniowa na terenie Gminy Wiązownica z wyposażeniem w niezbędne do przeprowadzenia szkolenia urządzenia tj. rzutnik multimedialny, laptop, ekran, papier do flipczartu, flipczart. Wszyscy uczestnicy szkolenia zostaną objęci przez Wykonawcę ubezpieczeniem NW. Wszyscy uczestnicy kursów zawodowych objęci zostaną badaniami lekarskimi sprawdzającymi predyspozycje zdrowotne do wykonywania konkretnego zawodu, koszty związane z wykonywaniem tych badań poniesie Wykonawca. Wymaga się, aby liczba godzin praktycznych mieściła się w przedziale: 60 - 120 godzin edukacyjnych. Wymagany czas realizacji szkolenia wynosi maksymalnie 4 tygodnie. Zajęcia szkoleniowe - teoretyczne muszą odbywać się na terenie województwa podkarpackiego. Wymaga się, aby zajęcia praktyczne odbywały się na terenie województwa podkarpackiego. W cenę szkolenia należy dodatkowo wliczyć: 1.Koszt materiałów dydaktycznych do zajęć teoretycznych: jednostka szkoląca zobowiązana jest do zakupu dla wszystkich uczestników szkolenia teczki z uchwytem, materiałów piśmienniczych oraz podręcznika w wersji papierowej tematycznie związanego z programem szkolenia oraz zapewnienia innych niezbędnych materiałów do zajęć (opracowania własne, skrypty, kserokopie). Materiały dydaktyczne przechodzą na własność absolwentów szkolenia. 2. Poczęstunek: - zajęcia teoretyczne - napoje zimne, kawa, herbata, cukier, ciastka - zajęcia praktyczne - napoje zimne, kawa, herbata, cukier, kanapka - bułka śniadaniowa. 3. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić zamawiającemu pełną dokumentację ze szkolenia (listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy osób korzystających z wyżywienia, kopie zaświadczeń ukończenia szkolenia, dziennik zajęć i 1 egz. materiałów szkoleniowych). Wykonawca zwróci uczestnikom szkolenia koszty dojazdu na i z szkolenia. Na zakończenie szkolenia Wykonawca przeprowadzi ocenę szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych oraz wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia na drukach Ministra Edukacji Narodowej zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. W przypadku, jeżeli wymagają tego odrębne przepisy, egzamin i uzyskanie na jego podstawie kwalifikacje muszą być potwierdzone w sposób określony tymi przepisami. Zgodnie z § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenia szkolenia i uzyskanie kwalifikacji musi zawierać: - numer rejestru - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 6. Magazynier z obsługą wózka jezdniowego -1 osoby. Szkolenie prowadzone będzie według opracowanego harmonogramu szkolenia, który będzie obejmował zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, prezentacje multimedialne, ćwiczenia, kursy oraz warsztaty. Wymaga się, aby szkolenie obejmowało zagadnienia dotyczące: Budowli magazynowych, i wyposażenia magazynu wraz z zapasami, technologie oraz organizację prac magazynowych, przepisy bhp, ochrony ppoż, zabezpieczenia towarów w magazynie, kierowaniem wózków jezdniowych oraz wymiany butli gazowej. Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl Wykonawca oznakuje pomieszczenia, w których odbywać się będą szkolenia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieści znaki: logo - Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo EFS, logo UE oraz informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków EFS w formie plakatów. Sala szkoleniowa na terenie województwa podkarpackiego z wyposażeniem w niezbędne do przeprowadzenia szkolenia urządzenia tj. rzutnik multimedialny, laptop, ekran, papier do flipczartu, flipczart. Uczestnik szkolenia zostanie objęty przez Wykonawcę ubezpieczeniem NW. Uczestnik kursu zawodowego objęty zostanie badaniami lekarskimi sprawdzającymi predyspozycje zdrowotne do wykonywania konkretnego zawodu, koszty związane z wykonywaniem tych badań poniesie Wykonawca. Wymaga się, aby liczba godzin praktycznych mieściła się w przedziale: 60 - 90 godzin. Wymagany czas realizacji szkolenia wynosi maksymalnie 4 tygodnie. Zajęcia szkoleniowe - teoretyczne muszą odbywać się na terenie województwa podkarpackiego. Wymaga się, aby zajęcia praktyczne odbywały się na terenie województwa podkarpackiego. W cenę szkolenia należy dodatkowo wliczyć: 1.Koszt materiałów dydaktycznych do zajęć teoretycznych: Jednostka szkoląca zobowiązana jest do zakupu dla wszystkich uczestników szkolenia teczki z uchwytem, materiałów piśmienniczych oraz podręcznika w wersji papierowej tematycznie związanego z programem szkolenia oraz zapewnienia innych niezbędnych materiałów do zajęć (opracowania własne, skrypty, kserokopie). Materiały dydaktyczne przechodzą na własność absolwentów szkolenia. 2. Poczęstunek: - zajęcia teoretyczne - napoje zimne, kawa, herbata, cukier, ciastka - zajęcia praktyczne - napoje zimne kawa, herbata, cukier, kanapka - bułka śniadaniowa. 3. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić zamawiającemu pełną dokumentację ze szkolenia (listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy osób korzystających z wyżywienia, kopie zaświadczeń ukończenia szkolenia, dziennik zajęć i 1 egz. materiałów szkoleniowych). Wykonawca zwróci uczestnikom szkolenia koszty dojazdu na i z szkolenia. Na zakończenie szkolenia Wykonawca przeprowadzi ocenę szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych oraz wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia na drukach Ministra Edukacji Narodowej zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. W przypadku, jeżeli wymagają tego odrębne przepisy, egzamin i uzyskanie na jego podstawie kwalifikacje muszą być potwierdzone w sposób określony tymi przepisami. Zgodnie z § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenia szkolenia i uzyskanie kwalifikacji musi zawierać: - numer rejestru - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Etap 3 obejmuje usługi szkoleniowe w zakresie treningu pracy - szkolenie wyjazdowe Liczba uczestników szkolenia - 15 osób - 1 grupa x 24h + co najmniej 16 osób - otoczenie - ( w tym dzieci w wieku 1- 15 lat ) plus 2 osoby z OPS, łącznie co najmniej 33 osoby. Czas trwania szkolenia - 3 dni (2 noclegi). Liczba godzin dydaktycznych - 24 godzin dydaktycznych dla 15 uczestników . Szkolenie będzie miało charakter wyjazdowy. Wykonawca zorganizuje na czas zajęć opiekę dla dzieci - otoczenie uczestników. Prowadzone będą zajęcia edukacyjne z dziećmi dostosowując je do poziomu wiekowego. Szkolenie prowadzone będzie według opracowanego harmonogramu szkolenia, który będzie obejmował wykłady z zakresu: Nauki umiejętności przygotowania CV, listu motywacyjnego, prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, Pokazanie możliwości zmian postaw życiowych w kierunku zwiększenia mobilności społecznej i zawodowej. Zastosowanie tych form wsparcia ma dostarczyć także spostrzeżeń dotyczących sfery mobilności i preferowanych zachowań poza godzinami pracy. Zajęcia grupowe mają przygotować do intensywnego i efektywnego poszukiwania pracy, przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych, pisania CV, podania o pracę. Szkolenie obejmować będzie również prezentacje multimedialne i ćwiczenia. Uczestnicy warsztatów winni mieć zapewnioną kolację integracyjną oraz zorganizowaną 1 wycieczkę integracyjną w okolicy. Wykonawca zapewni ośrodek szkoleniowy o standardzie, co najmniej 3-gwiazdkowym wraz z zakwaterowaniem w pokojach 2 lub 3 - osobowych z łazienką, pełnym wyżywieniem (śniadanie w formie szwedzkiego stołu, obiad - pełen z deserem, kolacja oraz dodatkowo serwis kawowy z ciastkami oraz napojami zimnymi podczas szkolenia) oraz salą dydaktyczną. Pierwszy dzień - wyjazd, drugie śniadanie, obiad - zupa, drugie danie, napoje zimne, deser, kolacja. Drugi dzień - śniadanie - szwedzki stół, obiad - zupa, drugie danie, napoje zimne, deser, kolacja integracyjna. Trzeci dzień - śniadanie - szwedzki stół, obiad - zupa, drugie danie, napoje zimne, deser. Wykonawca zapewni również napoje zimne na czas dojazdu i powrotu na i ze szkolenia a także na czas wolny dla otoczenia (tj. dzieci uczestników), zajęcia edukacyjne, profesjonalną opiekę na czas szkolenia beneficjentów oraz gry i konkursy z nagrodami w formie: zestawy-przybory szkolne lub gry edukacyjne. Miejsce szkolenia teren woj. małopolskiego ( okolice Krakowa). Zamawiający zastrzega sobie możliwość podania propozycji hotelu, w którym ma odbyć się szkolenie. Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach na stronie w kadry.info.pl. Na zakończenie szkolenia Wykonawca przeprowadzi oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych oraz wystawi uczestnikom szkolenia certyfikaty ukończenia szkolenia. Ponadto Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia i otoczeniu, noclegi, transport na i z miejsca szkolenia, zwróci koszt dojazdu na i z miejsca, z którego organizowany będzie wyjazd na szkolenie, pełne wyżywienie, ubezpieczenie uczestników szkolenia oraz otoczenia. Wykonawca oznakuje pomieszczenia, w których odbywać się będą szkolenia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieści znaki: logo - Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo EFS, logo UE oraz informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków EFS w formie plakatów. Wszyscy uczestnicy szkolenia oraz otoczenie zostaną objęci przez wykonawcę ubezpieczeniem NW. Sala szkoleniowa (sala dydaktyczna na co najmniej 20 osób) z wyposażeniem w niezbędne do przeprowadzenia szkolenia urządzenia, tj. rzutnik multimedialny, laptop, ekran, papier do flipczartu, flipczart. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić zamawiającemu pełną dokumentację ze szkolenia (listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy osób korzystających z wyżywienia, kopie zaświadczeń ukończenia szkolenia, dziennik zajęć)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MBA Szkolenia Monika Bieniek-Altaucini, Jesionka 586, 36-002 Jesionka, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82290,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 82000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.