To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-18
Nowy Targ: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w zakresie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu systemowego pn. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ
Numer ogłoszenia: 273318 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247914 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kościuszki 8, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 18 266 25 93, faks 18 266 25 93.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w zakresie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu systemowego pn. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, którego zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie w okresie miesięcy: dla części I - zajęcia grupowe: w okresie wrzesień 2014 r. - zajęcia indywidualne: wrzesień do grudnia 2014 dla części II - zajęcia grupowe: w okresie sierpień 2014 r. - zajęcia indywidualne: września do grudnia 2014 Część I. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych. Warsztaty mają być realizowane dla ok 13 osób, skierowanych przez Zamawiającego. Program warsztatów powinien obejmować 38 godzin zajęć grupowych oraz 44 godziny zajęć indywidualnych, po 2 godziny zajęć indywidualnych dla ok 4 osób i po 4 godziny dla ok 9 osób - uczestników projektu i składać się z zajęć teoretycznych i ćwiczeń praktycznych (łącznie 82 godziny - zajęć grupowych i indywidualnych). a) Okres realizacji warsztatów: zajęcia grupowe - w terminie: wrzesień 2014(do uzgodnienia z Zamawiającym) oraz zajęcia indywidualne:od września do grudnia 2014r. , po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. b) Przez godziny dydaktyczne rozumie się: 45 min. zarówno dla zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. c) Warsztaty będą odbywać się na terenie miasta Nowy Targ, w sali wskazanej przez Zamawiającego. d) Wykonawca musi posiadać odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym: - aparaturę audiowizualną, - rzutnik pisma, - tablica flipchart, tablica naścienna lub tablica informacyjna (foliowo - magnetyczna). e) Wykonawca musi zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów tematycznie związanych z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym, w tym min. do: - zdjęć, plansz dydaktycznych oraz ilustracji; - zestawów foliogramów; - podręczników, czasopism i literatury fachowej oraz odpowiednich przepisów prawnych. f) Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować uczestnikom warsztatów profesjonalne przygotowanie teoretyczno - praktyczne. g) Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U.2012 Nr 0 Poz.186 z późn.zm.) h) Warsztaty powinny zakończyć się wydaniem odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego warsztatów tj. certyfikat lub zaświadczenie i) Specjaliści realizujący program merytoryczny powinni mieć praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji. j) Każdy uczestnik musi otrzymać na własność najpóźniej przed rozpoczęciem danego wykładu ( prezentacji, spotkania ) materiały merytoryczne, zawierające najważniejsze informacje omawiane na wykładzie. k) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić słuchaczom: poczęstunek kawowy w trakcie 2 przerw w zajęciach grupowych tj. minimum: kawa parzona i rozpuszczalna, herbata, cukier, woda mineralna (min. 0,5 l na osobę dziennie), ciastka typu kruche, z dodatkami, przekładane, wafle itp. - w ilości nie mniej niż 100 g na 1 osobę dziennie. l) Zamawiający nie dopuszcza zlecenia realizacji zamówienia w całości lub w części podwykonawcom. m) Wykonawca odpowiedzialny będzie za: - przygotowanie szczegółowego konspektu do zajęć, - zapewnienie materiałów biurowych, eksploatacyjnych i dydaktycznych dla uczestników, - zapewnienie nadzoru nad organizacją warsztatów i realizacją programu merytorycznego, - ubezpieczenie uczestników warsztatów na okres jego trwania od następstw NW, - listy obecności, - sprawozdanie z realizacji zajęć, - CV oraz kwalifikacje osób prowadzących zajęcia, - oznaczenia materiałów szkoleniowych - materiały winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczeń projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, udostępniane przez Zamawiającego lub zgodnie z wytycznymi w tym zakresie strona internetowa http:www.efs.gov.pl w zakładce Zasady promocji. Część II. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi pn. Doradztwo Zawodowe. Warsztaty mają być realizowane dla ok 13 osób, skierowanych przez Zamawiającego. Program warsztatów powinien obejmować 18 godzin zajęć grupowych oraz po 2 godziny zajęć indywidualnych dla 4 osób oraz po 4 godziny dla 9 osób - uczestników projektu (łącznie 62 godziny - zajęć grupowych i indywidualnych). a) Okres realizacji szkolenia: zajęcia grupowe - w terminie sierpień 2014 (do uzgodnienia z Zamawiającym), zajęcia indywidualne - od września do grudnia 2014 r., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. b) Przez godziny dydaktyczne rozumie się: 45 min. zarówno dla zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. c) Warsztaty będą odbywać się na terenie miasta Nowy Targ, w sali wskazanej przez Zamawiającego. d) Wykonawca musi posiadać odpowiednie oprzyrządowanie techniczne - aparaturę audiowizualną, - rzutnik pisma - tablica flipchart, tablica naścienna lub tablica informacyjna (foliowo - magnetyczna). e) Wykonawca musi zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów tematycznie związanych z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym, w tym min.: - zdjęć, plansz dydaktycznych oraz ilustracji; - zestawów foliogramów; - podręczników, czasopism i literatury fachowej oraz odpowiednich przepisów prawnych. f) Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować uczestnikom warsztatów profesjonalne przygotowanie teoretyczno - praktyczne. g) Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U.2012 Nr 0 Poz.186 z późn.zm.) h) Szkolenia powinny zakończyć się wydaniem odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia tj. certyfikat lub zaświadczenie. i) Specjaliści realizujący program merytoryczny powinni mieć praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji. j) Każdy uczestnik musi otrzymać na własność najpóźniej przed rozpoczęciem danego wykładu ( prezentacji, spotkania ) materiały merytoryczne, zawierające najważniejsze informacje omawiane na szkoleniu. k) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić słuchaczom: poczęstunek kawowy w trakcie 2 przerw w zajęciach grupowych tj. minimum: kawa parzona i rozpuszczalna, herbata, cukier, woda mineralna (min. 0,5 l na osobę dziennie), ciastka typu kruche, z dodatkami, przekładane, wafle itp. - w ilości nie mniej niż 100 g na 1 osobę dziennie. l) Zamawiający nie dopuszcza zlecenia realizacji zamówienia w całości lub w części podwykonawcom. m) Wykonawca odpowiedzialny będzie za: - przygotowanie szczegółowego konspektu do zajęć, - zapewnienie materiałów biurowych, eksploatacyjnych i dydaktycznych dla uczestników, - zapewnienie nadzoru nad organizacją warsztatów i realizacją programu merytorycznego, - ubezpieczenie uczestników warsztatów na okres jego trwania od następstw NW, - listy obecności, - sprawozdanie z realizacji zajęć, - CV oraz kwalifikacje osób prowadzących zajęcia, - oznaczenia materiałów szkoleniowych - materiały winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczeń projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, udostępniane przez Zamawiającego lub zgodnie z wytycznymi w tym zakresie strona internetowa www.efs.gov.pl w zakładce Zasady promocji...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projektu systemowego pn. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Psychoprofilaktyki i Rozwoju Osobistego OPTIMUM Agnieszka Chudzyńska, Ul. Kazury 28/34, 02-795 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2952,00
Oferta z najniższą ceną: 2952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10484,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi pn. Doradztwo Zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Instytut Doradztwa Regionalnego i Europejskiego - Beata Nowak, Ul. Prądnicka 8/25, 30-002 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4755,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2287,80
Oferta z najniższą ceną: 2287,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7444,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 1 im. Tadeusz Kościuszki w Nowym Targu".
- Wykonanie przebudowy parteru budynku Urzędu Miasta w Nowym Targu w celu zapewnienia dostępności parteru budynku dla osób niepełnosprawnych oraz remont budynku wraz z przebudową instalacji gazowej.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach oraz budynku gminnego w Krempachach
- Malowanie i remont Szkoły Podstawowej im. prof. Andrzeja Waksmundzkiego w Ostrowsku
- Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
- Zakup usług w zakresie ochrony własności intelektualnej w ramach projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- Usługa w zakresie przeprowadzenia cyklu 4 szkoleń specjalistycznych dla nieformalnych opiekunów niesamodzielnych osób starszych (osób świadczących rodzinne usługi opiekuńcze ) dla 80 osób
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SZKOLEŃ INFORMATYCZNYCH ORAZ SZKOLEŃ KOMPUTEROWYCH DLA JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 26 WOG W ZEGRZU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.