eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Przedmiotem zamówienia są usługi w postaci szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe Kurs profesjonalnego baristy, Kurs Spawacz TIG 141 w ramach projektu Rumska spinka współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-14

Rumia: Przedmiotem zamówienia są usługi w postaci szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe Kurs profesjonalnego baristy, Kurs Spawacz TIG 141 w ramach projektu Rumska spinka współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 273306 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243794 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi, ul. Ślusarska 2, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 58 6710556, faks 58 6710556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi w postaci szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe Kurs profesjonalnego baristy, Kurs Spawacz TIG 141 w ramach projektu Rumska spinka współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W części E: V. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie organizacja i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 3 osób w zakresie Kurs profesjonalnego baristy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.1)Program szkolenia winien obejmować:a)Zajęcia teoretyczne: Kawa: historia, rejony uprawy, wymagania klimatyczne, odmiany, największe plantacje, obróbka ziarna, wypalanie, różnice ze względu na odmianę (Arabika, Robusta), sposoby sporządzania kawy, spożycie kawy na świecie Barista: Początki zawodu na świecie, Kwalifikacje i zakres obowiązków cechy dobrego baristy, Sprzęt baristy: ekspres ciśnieniowy budowa, parametry, rodzaje, konserwacja, młynek budowa, ustawienia, rodzaje, rodzaje szkła i porcelany przy podawaniu kawy Przygotowanie espresso w teorii zasada 4M: Miscela, Macinacaffc, Machina, Mano. b)Część praktyczna:Przygotowanie espresso, espresso doppio,ristretto, lungo; Pienienie mleka, ćwiczenia, Przygotowanie napojów kawowych z mlekiem latte, cappucino, latte machisto, Przygotowywanie napojów kawowych z dodatkami smakowymi, Omówienie i wykorzystanie dodatków do kaw czekolada (mocha), lody (espresso affogato), bita śmietana, sosy Latte art sztuka rysowania na kawie: serce, rozeta, tulipan, Bieżąca obsługa i konserwacja ekspresu. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych wymaganych przy wykonywaniu prac na stanowisku barista. Program winien być zgodny z krajowymi standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia zawodowego znajdującymi się w internetowej bazie danych, znajdującej się na serwerze Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Liczba osób objętych szkoleniem 3. Szkolenie zostanie przeprowadzone w jednej grupie 3 osobowej Liczba godzin szkolenia: Ogółem 35 godzin zegarowych wraz z przerwami, dla każdego uczestnika szkolenia, w tym: a)8 godzin zegarowych zajęć teoretycznych, b)27 godzin zegarowych zajęć praktycznych. 5)Termin realizacji zamówienia: październik 2015 r.:Dni robocze w terminie od 19.10.2015 r. do 27.10.2015 r., obejmujące 7 dni po 5 godzin. 6)Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 7)Kandydaci na szkolenie zostaną wskazani przez Zamawiającego Wykonawcy wyłonionemu w drodze przetargu nieograniczonego. Po podpisaniu umowy będzie przekazana przed terminem rozpoczęcia zajęć lista osób zakwalifikowanych do szkolenia. 8)Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia zapewni książeczkę zdrowia do celów sanitarno epidemiologicznych, wymaganych przepisami, dla każdego uczestnika szkolenia. Koszt tych badań powinien być wliczony w ogólne koszty szkolenia w danym kursie.9)Zamawiający nie dopuszcza realizacji zajęć w formie e learningowej. 10)Wykonawca oznaczy salę wykładową i miejsce realizacji zajęć praktycznych wymaganymi logotypami. 11)Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych uczestników szkolenia zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U.2014 r. poz. 1182, ze zm.) oraz do zawarcia z Zamawiającym odrębnej umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do wydania zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. 12)Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia każdego uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, na kwotę co najmniej 5000,00 zł. Ubezpieczenie obejmuje okres trwania szkolenia. Kserokopię polisy ubezpieczeniowej należy przedłożyć Zamawiającemu. Koszt niniejszego ubezpieczenia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. 13)Zamawiający wymaga, aby praktyczna nauka zawodu odbywała się w funkcjonującej placówce gastronomicznej, spełniającej wymagania sanitarne, posiadającej zezwolenie stacji sanitarno epidemiologicznej w zakresie działalności gastronomicznej.14)Zajęcia muszą się odbywać w godzinach między 8.00 a 18.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w kolejno następujących po sobie dniach. 15)Zagadnienia szkoleniowe powinny być szczegółowo rozpisane w programie szkoleń, określające temat zajęć edukacyjnych. 16)Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia oraz przedstawionym harmonogramem uwzględniającym godzinowy podział zajęć w ujęciu tygodniowym.17)Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz z Zamawiającym. 18)Wykonawca zapewni osobę posiadającą niezbędne kwalifikacje: a) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń związanych z prowadzeniem kursów baristy, b) ukończony kurs baristy lub nauczyciel zawodu), która sprawować będzie nadzór nad uczestnikami szkolenia oraz prawidłowością wykonania prac podczas zajęć praktycznych (należy wskazać osobę: imię i nazwisko, pełnioną funkcję, nr do kontaktu). 19)Wykonawca zapewni lokal/pomieszczenia, w którym będą przeprowadzane zajęcia. Lokal_pomieszczenia powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie szkolenia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce techniczno dydaktyczne i sprzęt dostosowane do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Dodatkowo lokal_pomieszczenie powinien zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oznakowanie zgodnie z Załącznikiem nr 1 20)Miejscem wykonania zamówienia jest Rumia. 21)Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez jednostkę szkoleniową składającym się z dwóch części: teoretycznej oraz praktycznej. 22)Wykonawca sporządzi protokół z przeprowadzonego egzaminu końcowego. 23)Wykonawca wystawi odpowiednie zaświadczenie wraz z suplementem, zgodnie ze wzorem zawartym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. 2014 r., poz.622), każdemu uczestnikowi szkolenia, który ukończył szkolenie, stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ 24)Wykonawca wyposaży uczestników szkolenia w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci: a)zeszyt, b)długopis, c)identyfikator, d)podręcznik_książkę z zakresu tematyki objętej programem szkolenia. W ofercie należy wskazać autora, wydawnictwo, tytuł i rok wydania, e)płytę CD zawierającą materiały edukacyjne, f)odzież ochronną. Wymienione powyżej materiały każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność. Dodatkowo jeden zestaw materiałów szkoleniowych zostanie przekazany Zamawiającemu wraz z dokumentacją przebiegu szkolenia.Koszt niniejszych materiałów należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia.Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia (na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć). 25)Materiały szkoleniowe przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą: a)być adekwatne do treści szkolenia oraz dobre jakościowo; b)zawierać jasne wskazanie na współfinansowanie zakupu przez Europejski Fundusz Społeczny co najmniej na stronie redakcyjnej; c)logotypy mogą pojawić się jako elementy graficzne także na okładkach i innych elementach publikacji;d)w przypadku materiałów drukowanych nie posiadających strony tytułowej ani redakcyjnej (broszury, ulotki, foldery do 4 stron) informacja o współfinansowaniu wraz z logotypami powinna się znaleźć na pierwszej lub ostatniej stronie publikacji. 26)Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia poczęstunek w postaci: kawy, herbaty, zimnych napojów, mleka do kawy, cukru, ciastek, słodyczy w każdym dniu realizacji szkolenia. Koszt niniejszego poczęstunku należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Odbiór posiłków musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia (na bieżąco zgodnie z realizowanym harmonogramem zajęć). 27)Wykonawca zapewnia sprzęt i akcesoria niezbędne do realizacji szkolenia, w tym: a)niezbędny sprzęt i urządzenia (ekspres ciśnieniowy młynek) wymagane do należytego wykonania niniejszego zamówienia; b)materiały zużywalne (produkty surowce) niezbędne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych; c)środki czystości potrzebne w trakcie realizacji zajęć praktycznych (m.in. ręczniki papierowe, płyn do mycia naczyń, myjki ściereczki, worki na śmieci). 28)Wykonawca udokumentuje realizację szkolenia w postaci zdjęć zamieszczonych na płycie CD lub DVD i dołączy kopię Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia wraz z wydrukami zdjęć (min. 4 sztuki w kolorze). 29)Po zakończeniu szkolenia w celu oceny jakości zrealizowanej usługi Wykonawca przeprowadzi badania ankietowe wśród uczestników szkolenia, a wyniki wraz z analizą uzyskanych odpowiedzi przedstawi w protokole. Wzór ankiety stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany oznakować ankiety odpowiednimi logotypami. 30)Wykonawca zobowiązany jest do: a)opłacenia i skierowania każdego uczestnika na badania niezbędne do uzyskania książeczki zdrowia dla celów sanitarno epidemiologicznych, b)Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia zawierającej ologowanie zgodne z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi Oznaczania Projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzory papieru firmowego projektu zawiera załącznik nr 2. c)Zarejestrowania w internetowej bazie ofert szkoleniowych, dostępnej na stronie internetowej (www.inwestycjawkadry.info.pl) szkolenia realizowanego w ramach umowy zgodnie z zakresem danych wymaganych formularzem internetowym. d)Systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia, indywidualizacji kształcenia w przypadku wystąpienia trudności w procesie nauczania. e)Bieżącego informowania na piśmie MOPS o przypadkach nieobecności na szkoleniu uczestników szkolenia oraz w wypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie ich trwania. f)Wydania uczestnikom kończącym szkolenie z wynikiem pozytywnym, w terminie do 7 dni od daty dokonania oceny, stosownych zaświadczeń. g)Promocji oraz reklamy projektu i informacji pisemnej dla uczestników szkoleń o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wytyczne Dotyczące Oznaczania Projektów w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępne są na stronie internetowej: www.defs.pomorskie.eu/pl w zakładce: promocja. h)Przechowywania wszystkich dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31.12.2020 r. zgodnie z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1260_1999 z dnia 21.06.1999 r. ustanawiającym przepisy ogólne w sprawie funduszy strukturalnych oraz Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1685_2000 z dnia 28.07.2000 r. i Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1145_2003 z dnia 27.06.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad wykonywania Rozporządzenia Rady. i)Niezwłocznego informowania na piśmie listem poleconym bądź faksem o zaistniałych przeszkodach w realizacji programu szkolenia. j)Przekazania zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu szkolenia dokumentacji określonej w punkcie 31 opisu przedmiotu zamówienia. k)Wystawienia faktury wraz ze specyfikacją kosztów za zrealizowane szkolenie. 31)Wykonawca prowadzi i dostarczy Zamawiającemu dokumentację przebiegu kształcenia stanowiącą:a)Program i harmonogram nauczania; b)Dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: Oryginały list obecności, Wymiar godzin zajęć edukacyjnych, Tematy zajęć edukacyjnych. Realizację zajęć edukacyjnych. Oryginały list potwierdzających odbiór poczęstunku. Oryginały list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych. e)Oryginały ankiet oceniających jakość zrealizowanej usługi, wraz z protokołem przedstawiającym analizę uzyskanych odpowiedzi. f)Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie książeczek zdrowia. g)Protokół z przeprowadzonego egzaminu końcowego h)Imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie. i)Imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkolenie. j)Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. k)Rejestr wydanych zaświadczeń. l)Potwierdzenie o rejestracji w internetowej bazie ofert szkoleniowych.m)Potwierdzenie wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, na czas realizacji szkolenia. 32)Potwierdzeniem prawidłowo zrealizowanej przez Wykonawcę usługi jest przekazanie wskazanej wyżej dokumentacji i podpisanie protokołu zdawczo odbiorczego z Zamawiającym. W części G: VII Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 2 osób w zakresie: Kurs Spawacz TIG 141 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Program szkolenia powinien obejmować: 1)Wiadomości ogólne z zakresu spawania elektrycznego. 2)Materiałoznawstwo i technologia metali. 3)Historia spawania. 4)Metody łączenia metali. 5)Rysunek techniczny. 6)Maszyny i urządzenia do spawania metodą TIG 141 stali czarnej i nierdzewnej, budowa i działanie urządzeń. Metalurgia spawania. 7)Przygotowanie materiałów do spawania oraz ocena wykonania spoin. 8)Techniki wykonywania spoin podczas spawania. 9)Spawanie spoinami pachwinowymi w pozycji podolnej. 10)Spawanie spoinami pachwinowymi w pozycji podolnej. 11)Spawanie spoinami pachwinowymi w pozycji podolnej. 12)Spawanie spoinami pachwinowymi w pozycji podolnej. 13)Spawanie spoinami pachwinowymi w pozycji naboczne.14)Spawanie spoinami pachwinowymi w pozycji nabocznenj15)Spawanie spoinami pachwinowymi w pozycji nabocznej.16)Spawanie spoinami pachwinowymi w pozycji nabocznej. 17)Spawanie spoinami pachwinowymi w pozycji pionowej.18)Spawanie spoinami pachwinowymi w pozycji pionowej.19)Spawanie spoinami pachwinowymi w pozycji pionowej.20)Przygotowanie do egzaminu praktycznego.21)Egzamin teoretyczny i praktyczny. Celem szkolenia jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu spawacza metodą TIG 141.Zakres szkolenia winien być zgodny z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy.2.Liczba osób objętych szkoleniem: 2 3.Szkolenie zostanie przeprowadzone w jednej grupie 2-osobowej. 4.Czas trwania szkolenia: nie dłużej niż dwa miesiące.5.Termin realizacji zamówienia: październik listopad 2015 r.Dni robocze w terminie, obejmujące 15 dni po 7 godzin. 6.Liczba godzin szkolenia z podziałem na zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne: Ogółem 105 godzin zegarowych wraz z przerwami dla każdego uczestnika szkolenia, w tym:25 godzin zegarowych zajęć teoretycznych, 80 godzin zegarowych zajęć praktycznych obejmujących łącznie zajęcia praktyczne z wszystkich części programu szkolenia.7.Wymaga się, aby szkolenie trwało w tygodniu przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny.8.Kandydaci na szkolenie zostaną wskazani przez Zamawiającego Wykonawcy wyłonionemu w drodze przetargu nieograniczonego. Po podpisaniu umowy będzie przekazana przed terminem rozpoczęcia zajęć lista osób zakwalifikowanych do szkolenia.9.Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia zapewni przeprowadzenie badań z zakresu medycyny pracy, wymagane przepisami, dla każdego uczestnika szkolenia.10.Zamawiający nie dopuszcza realizacji zajęć w formie e learningowej. 11.Wykonawca oznaczy salę wykładową i miejsce realizacji zajęć praktycznych wymaganymi logotypami.12.Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych uczestników szkolenia zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U.2014 r. poz. 1182, ze zm.) oraz do zawarcia z Zamawiającym odrębnej umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do wydania zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. 13.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia każdego uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, na kwotę co najmniej 5000,00 zł. Ubezpieczenie obejmuje okres trwania szkolenia. Koszt niniejszego ubezpieczenia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia.14.Zajęcia muszą się odbywać w godzinach między 8.00 a 18.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w kolejno następujących po sobie dniach. 15.Zamawiający wymaga, aby na każdego uczestnika szkolenia przypadło jedno stanowisko dydaktyczne do praktycznej nauki zawodu. 16.Zagadnienia szkoleniowe powinny być szczegółowo rozpisane w programie szkoleń, określające temat zajęć edukacyjnych. 17.Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia oraz przedstawionym harmonogramem uwzględniającym godzinowy podział zajęć w ujęciu tygodniowym.18.Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz z Zamawiającym.19.Wykonawca zapewni osobę posiadającą niezbędne kwalifikacje, która sprawować będzie nadzór nad uczestnikami szkolenia oraz prawidłowością wykonania prac podczas zajęć praktycznych (należy wskazać osobę: imię i nazwisko, pełnioną funkcję, nr do kontaktu).20.Wykonawca zapewni lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia. Lokal pomieszczenia powinien być przestronnyi przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie szkolenia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce techniczno-dydaktyczne i sprzęt umożliwiający wykonywanie prac związanych ze spawaniem. Wymaga się, aby sala do zajęć praktycznych miała co najmniej 2 stanowiska dydaktyczne do praktycznej nauki zawodu. Przy jednym stanowisku szkoli się jedna osoba. Wykonawca zapewni odpowiednie ilości materiału spawalniczego pozwalającego na samodzielne ćwiczenie przez cały okres trwania szkolenia. Dodatkowo lokal powinien zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oznakowanie zgodnie z załącznikiem nr 1,21.Miejscem wykonania zamówienia w części teoretycznej i praktycznej jest powiat wejherowski oraz teren trójmiasta tj. miasto Gdańsk, Sopot, Gdynia. 22.Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez jednostkę szkoleniową składającym sięz dwóch części: teoretycznej oraz praktycznej. 23.Wykonawca sporządzi protokół z przeprowadzonego egzaminu końcowego.24.Wykonawca wystawi odpowiednie zaświadczenia wraz z suplementem, zgodnie ze wzorem zawartym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2014 r., poz.622) każdemu uczestnikowi szkolenia, który ukończył szkolenie) stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ 25.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i opłacenia uczestnikom szkolenia dwóch egzaminów pod nadzorem jednostki certyfikującej: Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz DNV. Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem uczestników do egzaminów zewnętrznych i ich przeprowadzeniem oraz po pozytywnym ukończeniu egzaminów zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia książki spawacza oraz certyfikatów IS i DNV. Kopie książeczek oraz certyfikatów Wykonawca dostarczy do MOPS. Koszt wyżej wymienionych egzaminów należy ująć w kalkulacji kosztów szkolenia. 26.Wykonawca wyposaży uczestników szkolenia w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci:zeszyt,długopis,identyfikator,podręcznik książkę z zakresu tematyki objętej programem szkolenia. W ofercie należy wskazać autora, wydawnictwo, tytuł i rok wydania,płytę CD zawierającą materiały edukacyjne,odzież ochronną odpowiednia odzież ochronną (ubranie robocze, obuwie robocze, rękawice spawalnicze, okulary spawalnicze) zgodnie z przepisami BHP i przedmiotem zamówienia - niezbędną do realizacji zajęć praktycznych.Wymienione powyżej materiały każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność. koszt niniejszych materiałów należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia (materiały dotyczące części teoretycznej - pierwszego dnia zajęć teoretycznych, materiały dotyczące części praktycznej najpóźniej pierwszego dnia zajęć praktycznych). 27. Materiały szkoleniowe przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą: Być adekwatne do treści szkolenia oraz dobre jakościowo; Zawierać jasne wskazanie na współfinansowanie zakupu przez Europejski Fundusz Społeczny co najmniej na stronie redakcyjnej; Logotypy mogą pojawić się jako elementy graficzne także na okładkach i innych elementach publikacji; w przypadku materiałów drukowanych nie posiadających strony tytułowej ani redakcyjnej (broszury, ulotki, foldery do 4 stron) informacja o współfinansowaniu wraz z logotypami powinna się znaleźć na pierwszej lub ostatniej stronie publikacji. 28.Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia poczęstunek w formie kawy, herbaty, zimnych napojów, mleka do kawy, cukru, ciastek, słodyczy w każdym dniu realizacji szkolenia. Koszt niniejszego poczęstunku należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Odbiór posiłków musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia (na bieżąco zgodnie z realizowanym harmonogramem zajęć). 29.Wykonawca zapewnia sprzęt i akcesoria niezbędne do realizacji szkolenia. 30.Wykonawca udokumentuje realizację szkolenia w postaci zdjęć zamieszczonych na płycie CD lub DVD i dołączy kopię Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia wraz z wydrukami zdjęć (min. 4 sztuki w kolorze).31.Po zakończeniu szkolenia w celu oceny jakości zrealizowanej usługi Wykonawca przeprowadzi badania ankietowe wśród uczestników szkolenia, a wyniki wraz z analizą uzyskanych odpowiedzi przedstawi w protokole. Wzór ankiety stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany oznakować ankiety odpowiednimi logotypami. 32.Wykonawca zobowiązany jest do:opłacenia i skierowania każdego uczestnika na badania z zakresu medycyny pracy, wymagane przepisami.zapewnienia na każdego uczestnika szkolenia jednego stanowiska dydaktycznego do praktycznej nauki zawodu. Rozliczenia dla każdego z uczestników ilości godzin zajęć praktycznych, co należy potwierdzić podpisem uczestnika oraz podpisem instruktora na karcie ewidencji zajęć praktycznych, stanowiącej Załącznik nr 14 do SIWZ. Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia zawierającej ologowanie zgodne z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi Oznaczania Projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzory papieru firmowego projektu zawiera załącznik nr 2Zarejestrowania w internetowej bazie ofert szkoleniowych, dostępnej na stronie internetowej (www.inwestycjawkadry.info.pl) szkolenia realizowanego w ramach umowy zgodnie z zakresem danych wymaganych formularzem internetowym. Systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia, indywidualizacji kształcenia w przypadku wystąpienia trudności w procesie nauczania. Bieżącego informowania na piśmie MOPS o przypadkach nieobecności na szkoleniu uczestników szkolenia oraz w wypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie ich trwania.Wydania uczestnikom kończącym szkolenie z wynikiem pozytywnym, w terminie do 7 dni od daty dokonania oceny, stosownych zaświadczeń. Promocji oraz reklamy projektu i informacji pisemnej dla uczestników szkoleń o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wytyczne Dotyczące Oznaczania Projektów w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępne są na stronie internetowej: www.defs.pomorskie.eu/pl w zakładce: promocja. Przechowywania wszystkich dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31.12.2020 r. zgodnie z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1260_1999 z dnia 21.06.1999 r. ustanawiającym przepisy ogólne w sprawie funduszy strukturalnych oraz Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1685_2000 z dnia 28.07.2000 r. i Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1145_2003 z dnia 27.06.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad wykonywania Rozporządzenia Rady. Niezwłocznego informowania na piśmie listem poleconym bądź faksem o zaistniałych przeszkodach w realizacji programu szkolenia. Przekazania zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu szkolenia dokumentacji określonej w punkcie 33 opisu przedmiotu zamówienia. Wystawienia faktury wraz ze specyfikacją kosztów za zrealizowane szkolenie. 33.Wykonawca prowadzi i dostarczy Zamawiającemu dokumentację przebiegu kształcenia stanowiącą:Program i harmonogram nauczania;Dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: a)Oryginały list obecności,b)Wymiar godzin zajęć edukacyjnych,c)Tematy zajęć edukacyjnych.d)Realizację zajęć edukacyjnych.Oryginały list potwierdzających odbiór poczęstunku.Oryginały list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych. Potwierdzenie przeprowadzenia badań z zakresu medycyny pracy.Oryginały ankiet oceniających jakość zrealizowanej usługi, wraz z protokołem przedstawiającym analizę uzyskanych odpowiedzi.Protokół z przeprowadzonego egzaminu końcowego.Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie certyfikatów IS i DNV. Potwierdzone za zgodność z oryginałem książki spawacza.,Imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie.Imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkolenia. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia.Rejestr wydanych zaświadczeń.Potwierdzenie o rejestracji w internetowej bazie ofert szkoleniowych.Potwierdzenie wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, na czas realizacji szkolenia.34. Potwierdzeniem prawidłowo zrealizowanej przez Wykonawcę usługi jest przekazanie wskazanej wyżej dokumentacji i podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Rumska spinka współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kurs profesjonalnego baristy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OK Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński, Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4248,30

  • Oferta z najniższą ceną: 4248,30 / Oferta z najwyższą ceną: 4248,30

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Kurs Spawacz TIG 141

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego Brunon Sychowski, Mikołaja 14, 84-241 Gościcino, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5600,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.