eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z rozbudową sieci komputerowej LAN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-14

Łódź: Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z rozbudową sieci komputerowej LAN
Numer ogłoszenia: 273282 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych , ul. Północna 42, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6341270, faks 42 6341254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-mswia-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z rozbudową sieci komputerowej LAN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oprogramowania dla eRecept , Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, sprzętu dla EDM, Bloku operacyjnego, urządzeń sieciowych, sprzętu i oprogramowania dla Centrum Stomatologii, rozbudowa sieci komputerowej dla Poradni AOS oraz budowa łącza pomiędzy Centrum Stomatologii i Szpitalem. Przedmiot zamówienia składa się z 4 pakietów: Pakiet nr 1 - Dostawa sprzętu i oprogramowania do archiwizowania danych wspierającego wdrożenie systemu klasy EDM (Elektroniczna Dokumentacja Medyczna) oraz urządzeń sieciowych/ wyposażenia do przystosowania sieci komputerowej Szpitala do wdrożenia systemów EDM / eWyniki / eKolejki oraz instalacji macierzy archiwizującej dane oraz sprzętu dla wdrożenia Projekcji badań radiologicznych na salach Bloku Operacyjnego. Cyfrowy aparat fotograficzny - 6 szt. Skaner A4 - 5 szt. Skaner A3 - 3 szt. Macierz do przechowywania Elektronicznej Dokumentacji Medycznej oraz archiwizowania danych z serwerów zarządzających systemami eKolejki, eWyniki- 1 szt. Oprogramowania do archiwizowania danych dla serwerów - 3 szt. Szafa RACK - 1 szt. Zasilacz awaryjny UPS- 1 szt. Switch zarządzany -9 szt. Telewizor LCD - 12 szt. Klawiatura medyczna wraz z TouchPadem - 6 szt. Pakiet nr 2 - Dostawa oprogramowania do wprowadzania i przechowywania dokumentacji medycznej w postaci elektronicznej oraz dla wdrożenia elektronicznego wydruku recept w Poradniach Specjalistycznych . Oprogramowanie do konwersji papierowej dokumentacji medycznej na postać cyfrową - 1 szt. Moduł elektronicznego wydruku recept - 1 szt. Pakiet nr 3 - Rozbudowa sieci komputerowej LAN dla wdrożenia elektronicznego wydruku recept w Poradniach Specjalistycznych oraz zbudowanie szybkiego łącza pomiędzy budynkiem Centrum Stomatologii (ul. Anstadta 4) a budynkiem Szpitala MSW (ul. Północna 42) w Łodzi Infrastruktura sieci komputerowej LAN (poradnie specjalistyczne)- rozbudowa - 1 szt. Infrastruktura sieci komputerowej LAN w Centrum Stomatologii (tylko wykonanie łącza Centrum Stomatologii Anstadta 4-Szpital MSW Północna 42) Pakiet nr 4 - Wdrożenie oprogramowania i sprzętu do obsługi Centrum Stomatologii (oprogramowanie dla gabinetów stomatologicznych - elektroniczna dokumentacja medyczna/wspomaganie rozliczania świadczeń oraz oprogramowania i niezbędnego sprzętu dla Pracowni RTG zębów). Oprogramowanie wraz z licencjami dla Rejestracji pacjenta i gabinetów lekarskich w Centrum Stomatologii (Gabinety lekarskie- Rozliczenia, elektroniczna dokumentacja medyczna, moduł stomatologiczny) Oprogramowanie wraz z licencjami dla Pracowni RTG w Centrum Stomatologii - przetwarzanie, archiwizacja i udostępnianie cyfrowych obrazów medycznych zdjęć RTG uzębienia w Gabinetach stomatologicznych Skaner zdjęć małoobrazkowych zębów kompatybilny z oferowanym oprogramowaniem obrazowym dla Pracowni RTG w Centrum Stomatologii.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    9.3.1. Wypełniony Załącznik nr 2a - Wymagania techniczne/funkcjonalne 9.3.2.Oświadczenie dot. dokumentów poświadczających spełnienie wymogów technicznych urządzeń - załącznik nr 7.; 9.3.3. Informacja katalogowa / dokumentacja techniczna w języku polskim / angielskim z parametrami wszystkich urządzeń zastosowanych do wykonania przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanych produktów z wymaganiami zamawiającego. 9.3.4.Oświadczenie dotyczące dokumentów poświadczających spełnienie wymogów funkcjonalności oprogramowania oraz integracji przedmiotu zamówienia z istniejącym systemem informatycznym Zamawiającego -załącznik nr 8 9.3.5.Zaświadczenie potwierdzające, iż firma (dot. zał. nr 8*) jest właścicielem lub posiadaczem praw o których mowa w zał. nr 8. - załącznik nr 9

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

9.4.1. Wypełniony Załącznik nr 1 - Formularz oferty 9.4.2.Wypełniony Załącznik nr 2 - Formularz cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji/okres wsparcia technicznego - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy 1. w zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) zmiany terminu wykonania dostawy, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, c) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia, d) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt. b i c o zakres tych zmian, 2. w sytuacji gdy: a) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony), b) wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawca niezwłocznie dostarczy prawidłowy przedmiot umowy, przy czym okres gwarancji zostanie liczony od momentu otrzymania prawidłowego produktu. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej , wartości umowy (oprócz przypadku przewidzianego w niniejszym paragrafie ust. 1 ppkt d) i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW w Łodzi ul. Północna 42 91-425 Łódź Działa zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ MSW w Łodzi ul. Północna 42 91-425 Łódź Działa zamówień publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa IV. Społeczeństwo Informacyjne, Działanie IV.2 E - usługi publiczne. Projekt Zwiększenie efektywności zarządzania, poprawa dostępności usług oraz wzrost jakości opieki SP ZOZ MSW w Łodzi poprzez wdrożenie innowacyjnych rozwiązań umożliwiających wspieranie procesów gromadzenia, przepływu i ochrony informacji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.