To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-25
Lipnica: Wykonywanie dla potrzeb Gminy Lipnica w 2011 roku prac planistycznych polegających na sporządzaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Numer ogłoszenia: 27325 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406548 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipnica, ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 59 8217080, faks 59 8218317.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Gminy Lipnica w 2011 roku prac planistycznych polegających na sporządzaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Wykonywanie prac planistycznych polegających na sporządzaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i projektów zmian decyzji na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i kodeksu postępowania administracyjnego oraz projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami, wydawanych przez Gminę Lipnica w 2011 roku. a) sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych, dokonanie analizy stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji zgodnie z art. 53 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w szacunkowej ilości 130 szt. rocznie. b) Sporządzanie projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy na podstawie Kodeksu postępowania administracyjnego oraz na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w szacunkowej ilości 20 szt. rocznie. c) Sporządzanie projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami, w szacunkowej ilości 25 szt. rocznie. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: a) Sporządzenia projektu decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą i załącznikami graficznymi oraz dokumentacją fotograficzną oraz projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi oraz dokumentacją fotograficzną w terminie 14 dni licząc od daty każdorazowego otrzymania wniosku na sporządzenie decyzji; b) Sporządzenia projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą i załącznikami graficznymi oraz dokumentacją fotograficzną w terminie 7 dni licząc od daty każdorazowego otrzymania wniosku na sporządzenie zmiany decyzji; c) Sporządzenia projektu postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału nieruchomości w terminie 7 dni licząc od daty każdorazowego otrzymania wniosku na sporządzenie postanowienia opiniującego. 3. Załączniki graficzne do projektu decyzji oraz załączniki graficzne do analizy Wykonawca sporządzi oddzielnie na dwóch oddzielnych mapach w skali 1:1000 lub 1:2000 lub 1:5000 Wymagany termin sporządzenia każdorazowo pracy planistycznej: a) związanej ze sporządzeniem projektu decyzji o warunkach zabudowy, projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - 14 dni od daty odbioru od Zamawiającego kompletnego wniosku, b) związanej ze sporządzeniem projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy - 7 dni od daty odbioru od Zamawiającego kompletnego wniosku, c/) związanej ze sporządzeniem projektu postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału nieruchomości - 7 dni licząc od daty odbioru od Zamawiającego kompletnego wniosku. Wykonawca przejmie wniosek (materiały) od Zamawiającego w terminie 3 dni od daty telefonicznego lub e-mailowego powiadomienia. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru w siedzibie Zamawiającego, kompletnego wniosku o ustalenie warunków zabudowy lub ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zmiany decyzji lub wniosku o zaopiniowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości na podstawie protokołu odbioru jako zlecenie wykonania prac. Odbiór przedmiotu umowy dokonany zostanie przez Wykonawcę każdorazowo w siedzibie Zamawiającego na podstawie obustronnie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego. Przekazanie opracowań projektów decyzji w 1 egz w wersji papierowej oraz 1 egz na nośniku elektronicznym...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Art.-MAR arch. Marlena Jeżewska-Korzeń, ul Ostrołęcka 33/39, 80-180 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16300,00
Oferta z najniższą ceną: 16300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43150,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych na zadaniu pn.: Dostosowanie kojców dla psów służbowych do obowiązujących przepisów w placówkach SG w m. Białowieża,Dubicze Cerkiewne i Michałowo
- CUW.26.6.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadnia: pn. Remont i dostosowanie istniejącego budynku biurowego i zagospodarowania terenu przy ul. Postępu 17 D w Warszawie .
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Kompleksowa modernizacja stołówki w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie - zaprojektuj i wybuduj
- "Krzyżtopór - odkryj zamek w nowym świetle" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.