eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku dydaktycznego w Zespole Szkół w Malinowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-01

Działdowo: Modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku dydaktycznego w Zespole Szkół w Malinowie
Numer ogłoszenia: 273218 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190994 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Emilii Sukertowej-Biedrawiny, Malinowo 10, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 697 41 63, faks 23 697 41 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku dydaktycznego w Zespole Szkół w Malinowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obiekcie zlokalizowanym w strefie ochrony konserwatorskiej pn. Modernizacja oraz doposażenie pracowni gastronomicznych i hotelarskich w Zespole Szkół w Malinowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Działanie 3.1. Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną. W wyniku modernizacji ma powstać: pracownia gastronomiczna, pracownia obsługi konsumenta, pracownia recepcja, pracownia sala konferencyjna, pracownia jednostka mieszkalna. Zmodernizowane zaplecze ma przyczynić się do kształcenia fachowej i nowoczesnej kadry gastronomiczno-hotelarskiej. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe - wyburzenie niektórych ścianek działowych. 2. Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych. 3. Wykonanie nowych ścianek działowych z pełnych cegieł oraz płyt gipsowo - kartonowych. 4. Zamurowanie otworów oraz uzupełnienie ścian. 5. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV z obsadzeniem podokienników. 6. Wymiana starej stolarki drzwiowej. 7. Montaż nowej stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami. 8. Montaż drzwi wewnętrznych fabrycznie wykończonych przesuwnych. 9. Wykonanie nowych posadzek z tworzyw sztucznych oraz wykładzin dywanowych. 10. Wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych oraz gładzi gipsowych. 11. Szpachlowanie tynków wewnętrznych. 12. Licowanie ścian płytkami glazurowymi. 13. Malowanie powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych i z płyt gipsowo kartonowych. 14. Montaż pochwytów i balustrad schodowych. 15. Wymiana i wykonanie nowej wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej. 16. Wymiany i wykonanie nowych odcinków instalacji wodno - kanalizacyjnej. 17. Wymiana urządzeń wodno - kanalizacyjnych (miski ustępowe, baterie umywalkowe i zlewozmywakowe, kabiny natryskowe, kuchnie gazowe). 18. Montaż nowych urządzeń wodno - kanalizacyjnych (miski ustępowe, baterie umywalkowe i zlewozmywakowe, kabiny natryskowe, kuchnie gazowe). 19. Wykonanie nowych odcinków instalacji centralnego ogrzewania. 20. Demontaż starych i montaż nowych grzejników centralnego ogrzewania. 21. Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. 22. Zabezpieczenie obiektu w instalację p.poż. (wymiana i uzupełnienie). 23. Wykonanie obowiązkowych badań, analiz i pomiarów, świadectw i opinii.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.21.25.00 - Przeróbki kuchni lub restauracji 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Działanie 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Kamiński, Usługi Ogólnobudowlane i Konserwacja Zabytków KAMIX, 13-200 Działdowo, ul. Pileckiego 19, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 380476,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 342368,08

  • Oferta z najniższą ceną: 342368,08 / Oferta z najwyższą ceną: 378700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.