eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › modernizacja drogi leśnej - dojazd pożarowy Nr 24 - NS-2710-II/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-15

POZYCJA 27315

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: modernizacja drogi leśnej - dojazd pożarowy Nr 24 - NS-2710-II/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Dojlidy, do kontaktów: Godlewski Andrzej, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 75, 15-111 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7436875, fax 085 7436875, e-mail: dojlidy.biuro@bialystok.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.bialystok.lasy.gov.pl/dojlidy Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; Ogólne usługi publiczne, Środowisko, Edukacja, Inne:leśnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja drogi leśnej - dojazd pożarowy Nr 24 - NS-2710-II/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren działania Nadleśnictwa Dojlidy w Białymstoku - leśnictwa Majówka, Krasny Las, Zielona: oddz. 10,20,29,36,43,51,62,73,84,91,98. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja drogi leśnej asfaltowej na odcinku 6,7 km wraz z przebudową przepustów. Szczegóły zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca zał. do siwz. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców winien przedłożyć wraz z ofertą, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, wymaganeoświadczenia i dokumenty. W przypadku braku czytelności lub wątpliwości natury formalno-prawnej zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli Wykonawca (Wykonawcy) mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składają dokumenty wymienione w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (D. U. nr 87 z 2006 r., poz. 605. W takim przypadku zamawiający nie wyraża zgody, o której mowa w art. 9 ust. 1 pkt 3 Ustawy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000,00 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100.)Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a.W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania wadium w kasie. b.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c.Gwarancjach bankowych. d.Gwarancjach ubezpieczeniowych. e.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej w terminie składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: \Wadium - przetarg na modernizację drogi leśnej\. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń i gwarancji, wymagane jest złożenie w kasie Zamawiającego oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, najpóźniej w terminie składania ofert. Poręczenia muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a.)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c.)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (spełniają wymagania wynikające z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Szczegóły określono w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oceny \spełnia / nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wchodzących w skład oferty. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów (braku prawidłowych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 5.1. niniejszej siwz) skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w ust. 1 art. 22 oraz ust. 1 i 2 art. 24 ustawy. 2.Wykaz wykonanych robót budowlanych drogowych bitumicznych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - co najmniej 100% ceny oferty. Wykaz należy uzupełnić stosownymi referencjami wystawionymi przez Zamawiających a także dokumentacją fotograficzną wykonanych robót. 3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. W przypadku posiadania własnych narzędzi i urządzeń, do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymienionych narzędzi i urządzeń. W przypadku korzystania z narzędzi i urządzeń których wykonawca nie jest właścicielem, do wykazu należy dołączyć kopie umów leasingu, użyczenia, najmu innych. 4.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 5.Wykaz osób lub podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (operatorzy maszyn, kierowcy, itp.). 7.Dokumenty stwierdzające, że Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w wymaganym SIWZ zakresie oraz legitymującym się wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności oraz potwierdzeniem posiadania ubezpieczenia. 8.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie stanowiącej minimum 100% ceny oferty lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 100% ceny oferty, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 12.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/dojlidy. Opłata: 75 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: na konto Nadleśnictwa Dojlidy lub bezpośrednio do kasy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.06.2007, godzina 09:30, Siedziba Zamawiającego Aleja 1000-lecia P.P. 75 15-111 Białystok.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.