eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na potrzeby poradni specjalistycznych i magazynu bielizny w SPZOZ w Szamotułach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Szamotuły: Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na potrzeby poradni specjalistycznych i magazynu bielizny w SPZOZ w Szamotułach
Numer ogłoszenia: 273116 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114479 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na potrzeby poradni specjalistycznych i magazynu bielizny w SPZOZ w Szamotułach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa i adaptacja pomieszczeń na potrzeby poradni specjalistycznych i magazynu bielizny w budynku SPZOZ, ul. Sukiennicza 13 w Szamotułach a w szczególności: a.Zorganizowanie placu budowy. b.Wykonanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ c.Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej 2.Szczegółowy zakres prac znajduje się w przedmiarze robót jak i kosztorysie ofertowym. 3.Zamawiający zakłada II etapowy harmonogram wykonywania prac: I etap - część parterowa w celu przeniesienia dotychczasowego punktu wydawania bielizny. II etap - piętro 4.Zamawiający wymaga aby materiały wykorzystane spełniały wymagania jakościowe określone Polskimi Normami oraz aprobatami technicznymi, 5.Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru szczegółowe informacje dotyczące materiałów, które zamierza wykorzystać a w szczególności aprobaty techniczne lub świadectwa. 6.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania instalacji elektrycznych 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (zał. do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Przedmiar robót i obmiary stanowią wyłącznie cel informacyjny sporządzenia oferty, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku różnic w danych dokumentacji znaczenie nadrzędne ma cel udzielenia zamówienia, tj. wykonanie przebudowy i adaptacji pomieszczeń w budynku SPZOZ, ul. Sukiennicza 13 w Szamotułach. Wynagrodzenie ryczałtowe określa, iż w interesie Wykonawcy jest ująć wszystkie koszty wykonania zamówienia w cenie oferty. Przysługują mu zapytania do SIWZ lub wniesienie informacji w zakresie przedmiotu zamówienia. Wszelkie braki, zmiany, wady itp. dokumentacji, zgłaszane do Zamawiającego po terminie składania ofert, nie będą uznane przez Zamawiającego. Decyduje cel udzielenia zamówienia. Zamawiający nie będzie udzielać zamówień dodatkowych ani uzupełniających. 8.Od uczestników postępowania oczekuje się starannego zapoznania z opisem przedmiotu zamówienia, niniejszą specyfikacją oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 9.Zamawiający nie żąda złożenia kosztorysu ofertowego w ofercie. 10.Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej po uprzednim ustaleniu dnia i godziny. 11.Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o parametrach technicznych i jakościowych nie niższych niż zastosowane w projekcie. 12.Ww. roboty należy prowadzić zgodnie z pozwoleniem na budowę, ustawą Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 13.Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty ostatecznego odbioru roboty. 14.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zgodnie z Art.30 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania przez Oferenta rozwiązań równoważnych w zakresie: - materiałów dla których wskazano w projekcie wykonawczym nazwy producentów przy czym zastrzega się, że oferowane zamienniki muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi jakie zakładano w projekcie (przedmiarze) lub STWiORB. Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi się liczyć z ewentualnością, że zmiana rozwiązań technicznych na inne, niż zakłada projekt (przedmiar), może nieść za sobą potrzebę dostosowania projektu w niezbędnym zakresie do nowych rozwiązań, wymaganych prawem budowlanym i innymi przepisami z nim związanymi. W związku z tym istnieje ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań niż przyjęto w projekcie. UWAGA: Wykazanie i udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, musi być jednoznaczne i nie budzące wątpliwości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.21.51.40-0, 45.31.00.00-3, 45.33.12.00-8, 45.31.10.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JARBUD Zakład Ogólnobudowlany Jarosław Glinka, ul. Zielona 11, 64-500 Szamotuły, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 435772,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 484021,53

  • Oferta z najniższą ceną: 484021,53 / Oferta z najwyższą ceną: 593743,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.