To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-16
Bejsce: Montaż witaczy oraz tablic informacyjno - edukacyjnych na terenie gminy Bejsce.
Numer ogłoszenia: 273100 - 2014; data zamieszczenia: 16.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224156 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Bejsce 252, 28-512 Bejsce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3511010, faks 041 3511010 w. 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż witaczy oraz tablic informacyjno - edukacyjnych na terenie gminy Bejsce..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty ziemne; 2) stopy fundamentowe betonowe, o objętości do 1 m3 - ręczne układanie betonu; 3) zakup i montaż 10 szt. kompletnych witaczy (wykonanych wg projektu); 4) zakup i montaż 17 szt. kompletnych tablicy ogłoszeń (wykonanych wg projektu) o wymiarach 175 x 100 cm; 5) zakup i montaż 17 szt. kompletnych tablic informacyjnych jednostronnych (wykonanych wg projektu) o wymiarach 175 x 100 cm; 6) zakup i montaż na ścianie banera reklamowego (wykonanego wg projektu) o wymiarach 525 x 300 cm; 7) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy; 8) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 10) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych, uporządkowanie terenu, 11) oznakowanie i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, 12) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 13) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 14) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 2. Szczegółowy zakres robót jest zawarty w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. Wskazanie materiałów z nazwy w załączonych dokumentach należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia a zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych spełniających te parametry techniczne i jakościowe. 3. Każdy z wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 4. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie wykonawca. 5. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w całości z materiałów Wykonawcy. 6. Cenę oferty ryczałtową traktować należy jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 7. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy - zał. nr 11 specyfikacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. MAD Studio bis, ul. Reymonta 9a, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124460,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102016,20
Oferta z najniższą ceną: 102016,20 / Oferta z najwyższą ceną: 221523,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - etap II - budowa windy w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim w celu likwidacji barier architektonicznych
- Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w Michałowicach
- "Podwyższenie biostabilizatorów "
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
- Remont dachów w Zespole Szkół nr 1 w Błoniu
więcej: Tablice ogłoszeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.