eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpacz › Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Karpaczu, ul. Konstytucji 3 Maja 48a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-04

Karpacz: Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Karpaczu, ul. Konstytucji 3 Maja 48a
Numer ogłoszenia: 273005 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288998 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, faks 075 7619224.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Karpaczu, ul. Konstytucji 3 Maja 48a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku sali gimnastycznej znajdującej się przy Szkole Podstawowej w Karpaczu przy ul. Konstytucji 3 Maja 48a, na terenie Szkoły Podstawowej. 1.2. Przedmiot i cel zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Karpaczu. Prace te mają na celu doprowadzenie do prawidłowego stanu sanitarno-technicznego zawilgocone ściany, sufit a także zniszczoną podłogę w sali gimnastycznej oraz zapewnienie jej skutecznej wentylacji. 1.3. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej sali gimnastycznej i ganku wejściowego, - wykonanie izolacji termicznej zewnętrznych elementów nieocieplonych (gzyms podrynnowy, ściana fundamentowa, ściany zewnętrzne i stropodach ganka wejściowego), - naprawę uszkodzeń izolacji termicznej sali gimnastycznej, - utwardzenie nawierzchni kostką betonową w obszarze wydzielonym przez ganek wejściowy i ściany zewnętrzne szkoły podstawowej, - wykonanie drenażu opaskowego wokół ław fundamentowych sali gimnastycznej, - wykonanie nowej posadzki sportowej, wykończonej nawierzchnią poliuretanową do stosowania w obiektach sportowych zamkniętych, - remont instalacji wentylacji mechanicznej w sali gimnastycznej (wymiana starego systemu na centralę wentylacyjną z krzyżowym wymiennikiem ciepła), - wymianę trzech witryn okiennych na okna w wersji uchylnej z zamontowaną dźwignią do otwierania okien znajdujących się na znacznej wysokości - wymianę drzwi wejściowych do sali gimnastycznej na nowe w tych samych wymiarach, - naprawę uszkodzonych tynków wewnętrznych (uzupełnienie ubytków), - wykonanie robót renowacyjnych związanych z odnowieniem powłok malarskich ścian i stropu. 1.4. Prace należy przeprowadzić z zgodnie z dokumentacją budowlaną - Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Karpacz, ul. Konstytucji 3 Maja 48a opracowaną przez Usługi Projektowe Korzeniowski, ul. Matejki 16, 58-540 Karpacz. 1.5. Zakres prac przewiduje wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującym na terytorium Polski prawodawstwem oraz regułami wynikającymi z Prawa Zamówień Publicznych. 1) Zakres robót budowlanych przewiduje: a) Wykonanie wszystkich robót inżynieryjno -budowlano -montażowych związanych z realizacją zamówienia zgodnie z opracowanym projektem budowlano - wykonawczym i SST dla których podstawą jest Ustawa Prawo Budowlane, b) wykonanie zabezpieczenia (na czas realizacji robót i docelowe) istniejących urządzeń technicznych, c) przywrócenie przyległego terenu do stanu sprzed realizacji robót budowlanych i rekultywacja oraz odtworzenie naruszonej szaty roślinnej, d) kompletacji dokumentacji odbiorowej (w tym dokumentacji powykonawczej dokumentacji geodezyjnej). 1.6. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w załącznikach do SIWZ: 1) Specyfikacje Techniczne, 2) Projekt wykonawczy, 3) Przedmiar, 4) rys. 1 inwentaryzacja - rzut sali gimnastycznej, 5) rys. 2 inwentaryzacja - przekrój A-A, 6) rys. 3 inwentaryzacja - elewacja, 7) rys. IS1 wentylacja mechaniczna rzut, 8) rys. IS2 wentylacja mechaniczna przekrój A-A, 9) rys. IS3 wentylacja mechaniczna przekrój B-B, 10) rys. IS4 drenaż opaskowy, 11) rys. K1 izolacja przeciwwilgociowa, izolacja termiczna ścian fundamentowych, 12) rys. K2 izolacja termiczna gzymsu podrynnowego, 13) rys. K3 izolacja termiczna stropodachu ganku wejściowego. 1.7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) pełnego wykonania prac zawartych w Dokumentacji i Przedmiarach Robót, 2) zrealizowania przedmiotu umowy z własnych materiałów, 3) dysponowania niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowy sprzętem specjalistycznym, dysponowanie zapleczem technicznym dla wykonania roboty budowlanej oraz potencjałem technicznym dla wykonania całości robót inżynieryjno - budowlano - montażowych, 4) bieżącego informowania Zamawiającego o stanie wykonywanych prac, 5) zorganizowania i utrzymania placu budowy w czasie prowadzenia robót, 6) zapewnienia i pokrycia kosztów nadzorów ze strony instytucji branżowych. 1.8. Odpowiedzialność Cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z wykonaniem umowy ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARCHITECH Spółka z o.o., ul. Kluczborska 25, 50-323 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 303278,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 283764,48

  • Oferta z najniższą ceną: 283764,48 / Oferta z najwyższą ceną: 283764,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.