Ogłoszenie z dnia 2010-10-04
Nowa Ruda: Organizacja szkoleń w ramach projektu Aktywizacja - wyzwanie XXI wieku
Numer ogłoszenia: 272951 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, ul. Kłodzka 27, 57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. (074) 872 45 72, faks (074) 872 90 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń w ramach projektu Aktywizacja - wyzwanie XXI wieku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie szkoleń dla grupy 20 osób z uwzględnieniem kosztów prowadzeni zajęć, wynajęcia sali wykładowej wraz z urządzeniami niezbędnymi do prowadzenia zajęć, przerw kawowych i poczęstunku dla uczestników, materiałów dydaktycznych i pomocy naukowych, materiałów dla uczestników. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się na terenie miasta lub/i gminy Nowa Ruda i obejmować nie więcej niż 5 godzin zajęć dziennie. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zakończyć się nie później niż 30 listopada 2010 roku. Szkolenie obejmuje następującą tematykę: 1. Doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy - 40 godzin lekcyjnych, indywidualnych i grupowych treningów i warsztatów z doradcą zawodowym i pośrednikiem pracy 2. Wsparcie psychologa - 20 godzin lekcyjnych 3. Pomoc przedmedyczna - 20 godzin lekcyjnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Aktywizacja - wyzwanie XXI wieku finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dolnośląskie Centrum Medycyny Profilaktycznej i Bezpieczeństwa Pracy PRO-MED, ul. Piłsudskiego 43, 50-032 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70000,00
Oferta z najniższą ceną: 70000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87750,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługi będące przedmiotem zamówienia należą do usług o charakterze niepriorytetowym, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zaliczane SA do usług szkoleniowych i edukacyjnych - CPV 80.00.00.00-4. Do usług tych Zamawiający może nie stosować wymienionych w ust. 1 art.5 przepisów, może natomiast wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej reki także w innych przypadkach, niż określone w art.. 62 ust.1 lub art. 67 ust.1 jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby w szczególności skutkować co najmniej jedną z określonych w pkt 1-4 ust.1 a okoliczności. W celu zredukowania potencjalnych kosztów dojazdu i pobytu przedstawicieli Wykonawcy zasadne było zawarcie umowy z instytucją szkoleniową znajdującą się w niedalekiej odległości od siedziby Zamawiającego, tak aby zamierzony plan tematyczny, w tym m.in. z zakresu szkolenia pomocy przedmedycznej został w pełni zrealizowany. Negocjacje przeprowadzono zatem tylko z jednym podmiotem, który ponadto gwarantuje wysoki profesjonalizm realizacji projektu
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- "Modernizacja terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie gmin Partnerstwa Noworudzko-Radkowskiego".
- Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowa Ruda poprzez budowę i modernizacje oświetlenia drogowego i przebudowę dróg
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. "Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Rady Pedagogicznej w PCKZiU w Jaworze oraz ZSiP w Bolkowie w ramach projektu "Lepsze jutro dla szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim"
- "Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"."
- Usługa wynajmu sal szkoleniowych oraz zapewnienie usługi cateringu na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie wiedzy i umiejętności kadry medycznej w zakresie diagnostyki perinatalnej (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.