eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-14

Sulejów: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
Numer ogłoszenia: 272820 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunalny , ul. Konecka 46, 97-330 Sulejów, woj. łódzkie, tel. 0-44 6162163, 6162114, faks 0-44 6162163.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne wymagania dla ciągnika rolniczego: - silnik wysokoprężny, turbodoładowany z intercoolerem o pojemności skokowej min. 4300 cm3 i mocy min. 100 KM (moc na WOM min. 85 KM) - wtrysk paliwa - bezpośredni - przekładnia mechaniczna, synchronizowana, z rewersem elektrohydraulicznym i półbiegiem - min. ilość przełożeń skrzyni biegów 32 x 32 - hamulce tarczowe mokre - układ kierowniczy ze wspomaganiem - sprzęgło wielotarczowe - TUZ przedni kompatybilny z pługiem do odśnieżania, - udźwig z siłownikiem wspomagającym 4300 kg - regulacja podnośnika : EHR; pozycyjna/siłowa/amortyzacja drgań - sterowanie ładowaczem : joystick i rozdzielacz - liczba zaworów sterujących : min. 3 pary z tyłu / min. 2 pary z przodu - WOM niezależny, sterowanie elektrohydrauliczne - zbiornik paliwa min. 125 l, - pompa hydrauliczna o wydajności min. 55 l/min., - opony rozmiar: tył min. 480/70 R34, przód min.380/70 R24, - kabina wyposażona w klimatyzację i radio Cd/mp3 - Ciągnik rolniczy musi spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymogi poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) Minimalne wymagania dla osprzętu: 1) pług odśnieżny: - zawieszenie na przedni TUZ, - typ zaczepu TUZ II kat. - min. szerokość robocza 240 cm, - max. Szerokość robocza 280 cm, - skręt lemiesza hydrauliczny w lewo i prawo - ilość uchylnych listew : 2x1 - zabezpieczenie - uchylne lemiesze + zrywalne śruby na ramce 2) piaskarka samozaładowcza : - przeznaczona do posypywania piasku, soli na chodnikach, ulicach, parkingach, osiedlach, placach zakładowych, - napęd hydrauliczny, - zasilanie z hydrauliki pojazdu, - regulacja dozowania, - szybki wyładunek - szerokość robocza max 190 cm - objętość skrzyni min 1 m3 Wymagania dodatkowe - Ciągnik wraz z osprzętem musi być gotowy do natychmiastowej pracy, - Ciągnik oraz osprzęt muszą posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego (książki obsługi i karty gwarancyjne w języku polskim), - Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, - Drobne naprawy gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie wykonać w miejscu eksploatacji zakupionego ciągnika wraz z osprzętem tj w Miejskim Zakładzie Komunalnym w Sulejowie, ul. Konecka 46, 97-330 Sulejów. - Na potwierdzenie ww. danych technicznych Wykonawca winien dołączyć do oferty wypełniony Formularz wymagane parametry - opis techniczny ciągnika rolniczego (załącznik nr 5). Użyte w opisie technicznym nazwy, typy, produktu mogą być zastąpione równoważnymi. Dostawca powinien zapewnić: - Gwarancję, wskazaną w ofercie, od daty dostarczenia maszyny, - Uruchomienie sprzętu w zakresie obsługi i użytkowania w miejscu dostawy tj. ul. Konecka 46, 97-330 Sulejów, - Szkolenie 2 operatów odbędzie się na drodze publicznej oddalonej nie więcej niż 25 km od siedziby zamawiającego. - Ważne świadectwa homologacji umożliwiające rejestrację oraz dokumentację potwierdzającą dopuszczenie do eksploatacji i użytkowania. - Wykonawca do oferty winien dołączyć kopię świadectwa homologacji lub zaświadczenie zgodności WE, atesty, certyfikaty. - Dokument określający warunki serwisowania i gwarancyjnego i pogwarancyjnego, - Wykaz punktów serwisowych, - Katalog części zamiennych, - Przedmiot zamówienia zostanie odebrany w siedzibie Zamawiającego. - Odbiór przedmiotu zamówienia stwierdzony zostanie protokółem zdawczo - odbiorczym. - Każde z urządzeń powinno posiadać książkę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim wraz z instrukcjami BHP. - Dostawca powinien dostarczyć na koszt Dostawcy ciągnik rolniczy z osprzętem do siedziby Zamawiającego tj. do Miejskiego Zakładu Komunalnego w Sulejowie. - Przy dostawie ciągnika należy dołączyć potwierdzenie wykonania przeglądu zerowego, co należy udokumentować w książce gwarancyjnej pojazdu, bez wnoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego. W dniu odbioru ciągnika rolniczego i osprzętu zostanie sporządzony protokół odbioru. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości maksymalnej 100 kilometrów od siedziby Zamawiającego. Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych - do 24 godzin. W przypadku konieczności transportu ciągnika do siedziby serwisu, Wykonawca poniesie jego koszt. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.39.00.00 - Akcesoria do ciągników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; b) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.sulejow.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunalny w Sulejowie, ul. Konecka 46, 97-330 Sulejów, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Komunalny w Sulejowie, ul. Konecka 46, 97-330 Sulejów, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.