eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › ZPR/02/08 - zaprojektowanie , wykonanie i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku pogotowia i administracji w ramach relizacji projektu pt Termomodernizacja budynków szpitala w Obornikach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Oborniki: ZPR/02/08 - zaprojektowanie , wykonanie i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku pogotowia i administracji w ramach relizacji projektu pt : Termomodernizacja budynków szpitala w Obornikach
Numer ogłoszenia: 272791 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, fax. 061 2960079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPR/02/08 - zaprojektowanie , wykonanie i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku pogotowia i administracji w ramach relizacji projektu pt : Termomodernizacja budynków szpitala w Obornikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie , wykonanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wg poniższego opisu i przedstawionych szkiców (Program funkcjonalno - użytkowego ) Wymiana stolarki okiennej drewnianej- 64 szt. o powierzchni 146,3 m 2 na nową z PCV koloru białego o współczynniku przenikania u <1,5W/m2 K wraz z nawiewnikami higrosterowanymi ( wentylacją higrosterowaną ) oraz stolarki drzwiowej drewnianej szt. 3 o powierzchni 6, 949 m 2 na aluminiową o współczynniku przenikania u <= 2,5 W/m2 K z przekładką termiczną , wypełnione panelami koloru brązowego w budynku pogotowia i administracji ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki przystąpienia do postępowania 1.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki i złożą stosowne oświadczenie : a) Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. i spełniają wszystkie wymagania wynikające z art. 22 ustawy p.z.p. - wg załącznika Nr 4 do SIWZ W przypadku wykonawców składających wspólna ofertę warunki opisane wyżej musi spełnić każdy z wykonawców składających wspólnie ofertę . b) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 -4 ustawy p.z.p. , z którego wynika że : . są uprawnieni do wykonywania określonej działalności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia . . znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . c) Oświadczenie , że wykonanie przedmiotu zamówienia i przekazanie obiektu wraz z całą dokumentacją nastąpi w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 grudnia 2008r. d) Oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4- 8 i art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy p.z.p., e) Oświadczenie o przyjęciu niżej wymienionych warunków gwarancji : 1)minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat liczonych od daty odbioru robót , 2)zobowiązanie przystąpienia do naprawy lub usunięcia usterek w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili powiadomienia , 3)w okresie gwarancji wszystkie naprawy są bezpłatne . 2. Inne dokumenty jakie obowiązany jest złożyć oferent potwierdzające spełnianie warunków 2.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków , oferta musi zawierać dodatkowe dokumenty złożone w formie odpisu lub kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem : .aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , .zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . .Dokumenty potwierdzające : przynależność osoby pełniącej funkcję kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokument z uprawnieniami budowlanymi . 2.2. załączniki Nr 1 , Nr 2 , Nr 3 i 4 do niniejszego SIWZ. 2.3.Projekt wykonania przedmiotu zamówienia tj. stolarki okiennej i drzwiowej 2.4 przypadku zaistnienia sytuacji określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.2006 , Nr 87 , poz. 605 ) wykonawca załącza dokumenty wymienione w tym paragrafie . 3.Opis dokonywania oceny spełnienia powyższych warunków: Ocena ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez Wykonawców, wszystkich kryteriów określonych w niniejszej specyfikacji na zasadzie spełnia/nie spełnia tzn. każdy z Wykonawców musi spełnić wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem wykluczenia wykonawcy i odrzucenia oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oborniki.info/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach , ul. Szpitalna 2 64-600 Oborniki, budynek administracji pokój nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach , ul. Szpitalna 2 64-600 Oborniki, budynek administracji pokój nr 8 -sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.