eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Budowa drogi w strefie przemysłowej na odcinku od boiska KS Orzeł i na odcinku od ul. Burmistrza Marka w Myślenicach - zadania pn. Utworzenie parku przemysłowo-technologicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Myślenice: Budowa drogi w strefie przemysłowej na odcinku od boiska KS Orzeł i na odcinku od ul. Burmistrza Marka w Myślenicach - zadania pn. Utworzenie parku przemysłowo-technologicznego
Numer ogłoszenia: 272789 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Myślenice , Rynek 8/9, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 6392300, fax. 012 6392305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi w strefie przemysłowej na odcinku od boiska KS Orzeł i na odcinku od ul. Burmistrza Marka w Myślenicach - zadania pn. Utworzenie parku przemysłowo-technologicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty określone w : a) przedmiarach ofertowych: - na wykonanie drogi od boiska KS Orzeł - na odcinku HM 5+55 do HM 7+82 - na wykonanie drogi od ul. Burmistrza Marka w Myślenicach - na odcinku HM 0+00 do HM 1+85 -na wykonanie nawierzchni na drodze wzdłuż potoku Bysinka odcinek końcowy o długości 150m b) dokumentacji projektowej c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5. Wadium: 5.1.Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w przetargu: 10 000,0 zł 5.2.Dopuszczalne formy wadium w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 18 Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego (art.45 ust.7) Bank Spółdzielczy w Wieliczce O/Myślenice Nr 89 8619 0006 0020 0000 0071 0003 5.3.Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art.46 ust.5 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.4.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami w poz.8A SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty z nazwą Wykonawcy oraz z merytoryczną zawartością odnoszącą się do przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej specyfikacji- wg załączonego druku - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust.1, spełniający warunki zawarte w art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 5 do oferty. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał starannością przynajmniej jedno podobne zamówienie o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł/brutto/ Należy podać wartość wykonanych robót oraz daty i miejsca ich wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). 6) Oświadczenie o akceptacji postanowień SIWZ i projektu umowy. 7) Kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem robót w przedmiarze /zal.nr.1/ i odpowiedziami zamawiającego na zapytania . 8) Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 9) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W wypadku podmiotów występujących wspólnie wymaganie powyższe musi spełniać przynajmniej jeden z nich. 10) Informacje o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11) Oświadczenie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy z kopią uprawnień i aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność od Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego B) Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk OFERTA. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 8 A ppkt 2, 3, 4 muszą złożyć wszyscy wykonawcy występujący wspólnie lub w podwykonawstwie. C) Wykonawcy którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów wyżej wymienionych lub złożyli dokumenty zawierające błędy, zostaną wezwani przez zamawiającego do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art.26 ust.3 ) Niedostarczenie wymaganych dokumentów w terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienie. D) Do wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się unormowania §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 24 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605). Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8A ppkt 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 32-400 Myślenice ul. Rynek 8/9 (0-12) 639-23-00 w.373 Fax: (0-12) 639-23-05.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 32-400 Myślenice ul. Rynek 8/9 (sekretariat pok.10).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.