eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › Podniesienie dostępności powiatu bieszczadzkiego i rejonu starosamborskiego poprzez zintegrowane działania w zakresie infrastruktury transportowej .- przebudowa drogi powiatowej Nr 2089 R Jureczkowa - Kwaszenina - Arłamów na terenie Gminy Ustrzyki Dolne w Powiecie Bieszczadzkim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Ustrzyki Dolne: Podniesienie dostępności powiatu bieszczadzkiego i rejonu starosamborskiego poprzez zintegrowane działania w zakresie infrastruktury transportowej .- przebudowa drogi powiatowej Nr 2089 R Jureczkowa - Kwaszenina - Arłamów na terenie Gminy Ustrzyki Dolne w Powiecie Bieszczadzkim
Numer ogłoszenia: 272668 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214326 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych, ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4711080, faks 013 4711073.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podniesienie dostępności powiatu bieszczadzkiego i rejonu starosamborskiego poprzez zintegrowane działania w zakresie infrastruktury transportowej .- przebudowa drogi powiatowej Nr 2089 R Jureczkowa - Kwaszenina - Arłamów na terenie Gminy Ustrzyki Dolne w Powiecie Bieszczadzkim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Podniesienie dostępności powiatu bieszczadzkiego i rejonu starosamborskiego poprzez zintegrowane działania w zakresie infrastruktury transportowej - przebudowa drogi powiatowej Nr 2089 R Jureczkowa - Kwaszenina - Arłamów na terenie Gminy Ustrzyki Dolne w Powiecie Bieszczadzadzkim. Inwestycja- w zakresie przebudowy drogi powiatowej Nr 2089 R Jureczkowa- Kwaszenina-Arłamów na terenie Gminy Ustrzyki Dolne w Powiecie Bieszczadzkim jest częścią projektu o nazwie: Podniesienie dostępności powiatu bieszczadzkiego i rejonu starosamborskiego poprzez zintegrowane działania w zakresie infrastruktury transportowej realizowanego w ramach programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013 wspólnie z Partnerami z Ukrainy . Przedmiotowa droga jest częścią ciągu drogowego Jureczkowa -Arłamów - Makowa o długości 20,993 km, mającego przebieg na terenie Gminy Ustrzyki Dolne w Powiecie Bieszczadzkim od km 0+000 do km 10+595 i od km 10+595 na terenie Powiatu Przemyskiego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w branży drogowej w zakresie: -przebudowy drogi powiatowej Nr 2089 R Jureczkowa - Kwaszenina-Arłamów na terenie Gminy Ustrzyki Dolne w Powiecie Bieszczadzkim - zwana w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców - przedmiotem zamówienia. Zakres obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 2089 R Jureczkowa - Kwaszenina - Arłamów na długości 11,395 km w lokalizacji od km 0+000-5+200 (odcinek długości 5,2 km), 5+200-10+595 (odcinek długości 5,395 km) i od km 10+500-ośrodek w Arłamowie (o długości 0,800 km) w zakresie robót budowlanych: - roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, ręczne ścinanie zagajników, rozbieranie słupków do znaków), - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne (oczyszczanie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp), - podbudowy na poszerzeniach (podbudowy z kruszyw naturalnych, łamanych, skropienie nawierzchni asfaltem, podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych), - przebudowa nawierzchni (skropienie nawierzchni asfaltem, podbudowa z mieszanek mineralno - bitumicznych), - przebudowa poboczy (nawierzchnie z tłucznia kamiennego, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową z grysem kamiennym,) - przebudowa zjazdów (ławy fundamentowe żwirowe przepustów pod zjazdami, rury betonowe, ścianki czołowe, podbudowy z kruszyw łamanych, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych), - oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - odwodnienie korpusu drogowego. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV 45 23 31 42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45 23 32 20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonych do SIWZ dokumentacjach projektowych: -projekt przebudowa drogi powiatowej Nr 2089R Jureczkowa - Kwaszenina - Arłamów w km 0+011-5+200 (zał. nr IA), - projekt przebudowa drogi powiatowej Nr 2098 R Jureczkowa - Kwaszenina - Arłamów w km 5+200-10+595 (zał. Nr IB), Przedmiarach robót : - przebudowa drogi powiatowej Nr 2089 R w km 0+000- 5+200 (zał nr 1a), - przebudowa drogi powiatowej Nr 2089 R w km 5+200-10+595 (zał. nr 1b), - przebudowa remont drogi powiatowej Nr 2089 R Jureczkowa - Kwaszenina -Arłamów na odcinku dojazdu do Ośrodka Wypoczynkowego (zał. nr 1c), Wydanych decyzjach :zał. nr II; - decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach IOGP.7624/5/10 i postanowienie IGP.7624/5/10, - zgłoszenie budowy ( wykonania robót budowlanych ) nie wymagających pozwolenia na budowe BOŚ.7352-1-151/10, - Decyzja Nr 5/2011 - BOŚ.6740.7.2011 zatwierdzenie projektu budowlanego -dotycząca odcinka w km 0+011-5+200, - -decyzja Nr 162/2012 - BOŚ.6740.187.2012 zatwierdzenie projektu budowlanego dotyczącego odcinka 5+200-10+595. Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ( zał. nr III) Do zakresu prac Wykonawcy należą w szczególności: 1) przed zawarciem umowy - opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót objętych zamówieniem. Harmonogram powinien zawierać wszystkie elementy robót opisane w przedmiarach robót i podziałkę czasową nie dłuższą niż 1 miesiąc. Zamawiający wymaga, aby harmonogram uwzględniał zachowanie wykonania robót po sobie występujących. Warstwę ścieralną nawierzchni na odcinkach poszerzanych należy ułożyć po okresie zimowym. W harmonogramie należy uwzględnić zakres wykonania robót: 60% wartości do 15 października 2013r, 40% wartości do 30 września 2014r. 2) przejęcie terenu robót od Zamawiającego, 3) zabezpieczenie terenu robót, 4) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu, 5) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektami budowlanymi i projektem wykonawczym, warunkami pozwolenia na budowę, ofertą Wykonawcy, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, z należytą starannością gwarantującą wysoką jakość, z zachowaniem warunków BHP i ppoż., w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, 6) zapewnienie na koszt Wykonawcy transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 7) jako wytwarzającego odpady do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), b) ustawy z dnia 14.12.2012r.. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz.21), 8) zapewnienie przez Wykonawcę, że na placu budowy nie będą spalane odpady, ani żadne śmieci, 9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów BHP, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami, 10) terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy; 11) obsługa geodezyjna budowy, a w szczególności: wytyczenie nowych obiektów i wykonanie operatów geodezyjnych powykonawczych oraz w przypadku, gdy niezbędne będzie dokonanie zmiany w projekcie budowlanym opracowanie mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania projektu zamiennego przez autora projektu, 12) zorganizowanie placu budowy, a w szczególności: wykonanie i utrzymanie właściwego oznakowania placu budowy i wygrodzenia terenu, wykonanie zasilania w media, urządzenie zaplecza socjalno-magazynowego, 13) organizowanie robót w taki sposób, aby umożliwiać dokonywanie kontroli jakości wykonanych robót budowlanych w trakcie realizacji prac. 14) dokonanie przez Wykonawcę przed rozpoczęciem robót oceny stanu technicznego poszczególnych nieruchomości i przedłożenie Zamawiającemu bezpośrednio po zakończeniu robót oświadczenia właściciela nieruchomości o usunięciu przez Wykonawcę szkód i nie wnoszeniu zastrzeżeń co do stanu technicznego nieruchomości, 15) Wykonawca zobowiązany jest min. na 3 dni przed rozpoczęciem robót do pisemnego powiadomienia właściciela nieruchomości (posesji) o rozpoczęciu robót, 16) koordynowanie prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób pracujących na budowie i jest zobowiązany do egzekwowania prawa od wszystkich uczestników procesu budowlanego znajdujących się na budowie, 17) informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, 18) opracowywanie dokumentów związanych z przebiegiem robót budowlanych, rozliczeniem robót i innych podyktowanych wymogami Programu Współpracy Transgranicznej 2007 - 2013 Polska - Białoruś - Ukraina, 19) opracowanie kompletnego projektu powykonawczego w 2 egz. i przekazanie go Zamawiającemu na co najmniej 3 dni przed terminem odbioru końcowego, 20) Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania wykonania przedmiotu zamówienia poprzez: a) raporty kwartalne o postępie prac budowlanych i zaawansowaniu finansowym powinny zawierać sprawozdanie z działalności Wykonawcy na budowie z uwzględnieniem robót planowanych, rozpoczętych i zakończonych w okresie sprawozdawczym. Roboty należy przedstawić w ujęciu rzeczowym oraz finansowym (wartość prac). Należy poruszyć w nich również następujące zagadnienia: podwykonawstwo, zasoby ludzkie, sprzęt, problemy BHP, kontrola jakości, analiza zgodności postępu robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym, napotkane trudności i podjęte środki zaradcze oraz ewentualne roszczenia. Opracowany przez Wykonawcę raport podlega zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru. Termin opracowania przez Wykonawcę raportów kwartalnych - dziesiąty dzień miesiąca następującego po kwartale sprawozdawczym, a zatwierdzenia przez inspektora nadzoru i przekazania Zamawiającemu - piętnasty dzień miesiąca następującego po kwartale sprawozdawczym; b) w przypadku wystąpienia opóźnienia w realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do szczegółowego harmonogramu rzeczowo - finansowego, który będzie stanowił załącznik do umowy na wykonanie robót budowlanych, Termin zatwierdzenia przez inspektora nadzoru i przekazania Zamawiającemu - piętnasty dzień miesiąca następującego po miesiącu sprawozdawczym; c) raporty dodatkowe sporządzane będą przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego lub z własnej inicjatywy Wykonawcy, gdy uzna za niezbędne konieczność jego opracowania. Zawartość i termin opracowania będzie przedmiotem uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, d) każdy z wymienionych raportów składany będzie do Zamawiającego w dwóch egzemplarzach w języku polskim w wersji papierowej, jak również w wersji elektronicznej. Inspektor nadzoru odpowiedzialny jest za aprobatę raportów postępu, 21) Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego - za pośrednictwem inspektora nadzoru o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych sporządzając protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość na podstawie kosztorysu ofertowego wraz z uzasadnieniem, 22) Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć niekorzystny wpływ na realizację inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót, itp., 23) uzgadnianie koniecznych do wprowadzenia zmian w zakresie materiałów, urządzeń, standardu wykonania oraz zmian projektowych, po uprzednim uzyskaniu pozytywnej opinii projektanta i akceptacji Zamawiającego, 24) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, 25) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów, 26) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu Umowy, 27) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 28) dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, 29) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, 30) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze, 31) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia, 32) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości, 33) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 34) pilnowanie mienia znajdującego się na terenie budowy, utrzymywanie należytego porządku na placu budowy oraz w jej otoczeniu, w przypadku gdy ma związek z prowadzonymi robotami, 35) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń bądź ich części oraz urządzeń w toku realizacji zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, 36) w okresie gwarancji, Wykonawca jest obowiązany do dokonywania przeglądu gwarancyjnego, po każdym roku eksploatacji w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i zaakceptowanym przez Wykonawcę, 37) innych czynności i zadań nie wymienionych powyżej, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, i wykonania oznakowania robót. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja w ramach dofinansowania z Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013 w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstw(EISP).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH Sp. z o.o., Aleje Wojaka Polskiego 74, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9160140,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9432205,38

  • Oferta z najniższą ceną: 9432205,38 / Oferta z najwyższą ceną: 9446459,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.