To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-26
Drawsko Pomorskie: Przebudowa wewnętrznej części Szkoły Podstawowej w Drawsku Pomorskim. ETAP I - wykonanie zaplecza szatniowo- sanitarnego i toalet na parterze
Numer ogłoszenia: 272640 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231966 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko Pomorskie, ul. Gen. W. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 36334-85 do 7, faks 094 363-31-13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wewnętrznej części Szkoły Podstawowej w Drawsku Pomorskim. ETAP I - wykonanie zaplecza szatniowo- sanitarnego i toalet na parterze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa wewnętrznej części Szkoły Podstawowej w Drawsku Pomorskim. ETAP I wykonanie zaplecza szatniowo- sanitarnego i toalet na parterze 2. Na przedmiot zamówienia składają się: 1) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych; 2) rozebranie podłóg; 3) rozebranie legarów; 4) rozebranie podsypki izolacyjnej z gliny; 5) przebicie otworów w ścianie - 2 otwory na parterze; 6) ułożenie nadproży prefabrykowanych nad wykutymi otworami; 7) wykucie strzępni i ustawnie ścianek działowych z betonu komórkowego o grubości 12 cm., oraz uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów; 8) uzupełnienie tynków zwykłych kat. II na zamurowaniach i wykonanie tynku na ściankach działowych powyżej glazury; 9) obsadzenie ościeżnic stalowych; 10) ułożenie glazury na ścianach łazienek do wysokości 2,5 m oraz na ścianach na których zamontowano umywalki w szatniach do wysokości 2,5 m na szerokości 3,7 m z ułożeniem listew wykończeniowych na rogach i na zakończeniu licowania; 11) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii poliuretanowej; 12) izolacja cieplna z wełny mineralnej gr. 12 cm; 13) ułożenie legarów co 0,5 m; 14) wykonanie ślepej podłogi z płyty wiórowej gr.22 mm układanej podwójnie; 15) ułożenie wykładziny PCW z wywinięciem na ścianę 0,2 m, zgrzewane; 16) ułożenie płytek sztucznych na podłodze w pomieszczeniach mokrych - toalety, łazienki; 17) wymiana stolarki drzwiowej, w części wstawienie nowych drzwi w wykonanych otworach drzwiowych; 18) osłony na grzejniki sosnowe; 19) przygotowanie podłoża pod wykonanie gładzi gipsowych z wykonaniem gładzi gipsowych gr. 3 mm na ścianach i sufitach nie obłożonych glazurą i ponad glazurą; 20) dwukrotne malowanie ścian, sufitów farbami emulsyjnymi w kolorze białym; 21) zakup i montaż kabin prysznicowych z drzwiami i kabin wc z drzwiami w systemie ścianek działowych z płyt kompaktowych HPL lub płyt warstwowych w HPL-PR do stosowania w pomieszczeniach o dowolnej wilgotności również do kabin prysznicowych; 22) wykonanie instalacji elektrycznej, wraz z wymianą rozdzielnicy R1; 23) wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody i instalacji kanalizacyjnej, wraz z zamontowaniem urządzeń sanitarnych. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do siwz 4. W ofercie należy uwzględnić konieczność prowadzenia robót na czynnym obiekcie. Prace budowlane muszą być prowadzone w sposób nie utrudniający codziennego funkcjonowania placówki. 5. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. 6. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy Robót i zawiera się w cenie. 7. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 8. Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). 9. Materiały z rozbiórki, nie nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca podda unieszkodliwieniu na własny koszt. 10. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. W trakcie prac wykonawca będzie musiał na bieżąco informować nadzór inwestorski o stosowanych materiałach celem skontrolowania ich zgodności z zapisami SIWZ. 11. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) 12. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 13. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.26.70.00 - 45.26.70.00 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWY ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOJCIECH CHOJNACKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWY ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOJCIECH CHOJNACKI
- Usługowy Zakład Ogólnobudowlany Wojciech Chojnacki, ul. Obrońców Westerplatte 2a, 78-500 Drawsko Pomorskie, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224341,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112376,32
Oferta z najniższą ceną: 112376,32 / Oferta z najwyższą ceną: 129586,55
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.