eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudno › Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Rudnie-etap II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-01

Rudno: Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Rudnie-etap II.
Numer ogłoszenia: 272600 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228926 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Lipowa 1, 83-121 Rudno, woj. pomorskie, tel. 0-58 536 12 71, faks 0-58 536 12 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Rudnie-etap II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie II etapu rozbudowy budynku Domu Pomocy Społecznej w Rudnie. 2.2 Zakres planowanych robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe - wykucie z muru okna PCV i podokienników oraz demontaż balustrad schodowych oraz konstrukcji schodów i świetlików stalowych, - montaż okien z PCV, - roboty tynkarskie i okładziny wewnętrzne - tynki wewnętrzne zwykła , wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, - roboty malarskie - malowanie tynków wewnętrznych, - podłogi i posadzki - wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych rulonowych, - roboty elewacyjne - docieplenie ścian budynku poprzez przyklejenie styropianu i warstwy siatki, ułożenie arylowanego tynku dekoracyjnego , - przebudowa instalacji c.o. - demontaż istniejącego grzejnika c.o. i montaż rurociągu w instalacji c.o. i nowego grzejnika,- przebudowa instalacji elektrycznej,- przebudowa schodów zewnętrznych i podjazdu dla niepełnosprawnych - rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej i elementów konstrukcji betonowej oraz wykonanie podkładów betonowych i ułożenie nawierzchni z kostki betonowej z kruszywem płukanym,- przebudowa kanalizacji deszczowej , - utylizacja gruzu. 2.3 Szczegółowy opis i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych . 2.4 Warunki prowadzenia robót: a) wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podaje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, b) zaleca się dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na miejscu planowanych do realizacji robót. 2.5 Wykonawca zobowiązuje się udzielić rękojmi na cały przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty odbioru robót. W związku z rozliczeniem ryczałtowym, Zamawiający informuje , że przedmiar robót udostępniony wraz z dokumentacją projektową należy traktować w sposób orientacyjny i pomocniczy , Stanowi on część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie może być dla Wykonawcy jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. Niezbędne jest zatem dokonania wizji na terenie przyszłej budowy przez Wykonawcę przystępującego do postępowania w celu przygotowania oferty w sposób rzetelny i zgodny ze sztuką budowlaną w oparciu o dokumentację projektową. Ponadto w trakcie przygotowywania oferty należy uwzględnić utylizację i wywóz gruzu oraz do wykonania schodów i podjazdu dla osób niepełnosprawnych przyjąć kostkę brukową z kruszywem płukanym ( tzw. kostkę sopocką)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.12 - Instalowanie ram okiennych 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Remontowo-Budowlana, BLAD-BUD,Andrzej Aszendorf, 83-200 Starogard Gdański, Oś. Kopernika 4/8., 83-200 Starogard Gdański, Oś. Kopernika 4/8., 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35858,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35245,06

  • Oferta z najniższą ceną: 35245,06 / Oferta z najwyższą ceną: 47698,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.