eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/16/2012 NA Usługę w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw, remontów i konserwacji obejmujących roboty instalacji wod-kan, gaz, co, cw, w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Bałuty Nowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-27

Łódź: ZP/16/2012 NA Usługę w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw, remontów i konserwacji obejmujących roboty instalacji wod-kan, gaz, co, cw, w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Bałuty Nowe
Numer ogłoszenia: 272553 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256741 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe", ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6546896, faks 42 6546896.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/16/2012 NA Usługę w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw, remontów i konserwacji obejmujących roboty instalacji wod-kan, gaz, co, cw, w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Bałuty Nowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw, remontów i konserwacji obejmujących roboty instalacji wod-kan, gaz, co, cw w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Bałuty Bałuty-Nowe polegających na: 1. Drobnej naprawie instalacji wewnętrznych centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. 2. Uzupełnienia zładu wody w instalacjach co. 3. Odpowietrzeniu instalacji. 4. Uruchamianiu i wyłączaniu instalacji co. 5. Likwidacji nieszczelności instalacji co, cw, wod-kan. 6. Czyszczeniu kratek i studzienek kanalizacyjnych. 7. Naprawie armatury co, wod-kan, cw, w pomieszczeniach wspólnych. 8. Naprawie pomp, zdrojów, hydroforni. 9. Konserwacji instalacji co, cw, wod-kan 10. Zgłaszanie do zleceniodawcy zauważonych usterek i zagrożeń oraz innych nieprawidłowości 11. Usuwaniu nieszczelności i napraw instalacji gazowej 12. Podłączenie odbiorników instalacji gazowej (kuchnie, termy gazowej) 13. Kontroli działania liczników zużycia c.w. i z.w. wraz z dokonywaniem odczytów. 14. Utrzymaniu właściwego porządku w węźle. 15. Wypompowywaniu wody ze studzienek wodomierzowych. 16. Likwidowaniu miejscowych przecieków na pionach i poziomach wodnych i kanalizacyjnych. 17. Zabezpieczaniu instalacji przed zamarznięciem. 18. Czyszczeniu i udrażnianiu pionów i poziomów kanalizacyjnych. Usługi będą realizowane w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym. UWAGA!!! Z wykonawcą wybranym w powyższym postępowaniu zostaną podpisane umowy na nieruchomości prywatne i współwłasne w zarządzie Administracji odrębnie na każdą nieruchomość na okres 12 miesięcy. Wymagania: 2.1. Podstawą wykonania prac, o których mowa wyżej są: 2.1.1. zgłoszenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane wg wzoru (załącznik nr 2 do umowy); zgłoszenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym w terminie późniejszym). 2.1.2. zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zgłoszeniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w terminie późniejszym. 2.2. Realizacja zgłoszeń: 2.2.1. Usługi będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Administracji w dni powszednie, oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty w niedziele i święta). 2.2.2. Pilność realizacji zgłoszeń strony ustalają: a) natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanu zagrożenia dla życia, zdrowia i mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 60 minut. b) W ciągu 2 dni - sprawy pilne lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i mienia mieszkańców. c) inne - w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 2.3. Wykonane przez Wykonawcę prace konserwacyjne wymagają pisemnego potwierdzenia przez lokatora, administratora lub pracownika służby technicznej zamawiającego. 2.4. Wykonane przez Wykonawcę roboty remontowe wymagają potwierdzenia przez pracownika służby technicznej Zamawiającego. 2.5. Wykaz nieruchomości komunalnych objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik Nr 8 2.6. Wykaz nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych w których znajdują się lokale komunalne Zarządzane przez Administrację stanowi załącznik 8a Roboty należy prowadzić zgodnie z zachowaniem następujących warunków: Roboty muszą być prowadzone zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych oraz sztuką budowlaną. Materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać aktualne atesty zgodnie z Polskimi Normami oraz dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Kierownik robót musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane. Przy wykonywaniu robót nie mogą zostać naruszone prawa osób trzecich. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe z jego winy. Po zakończeniu prac teren robót powinien być doprowadzony do porządku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacyjno - Sanitarny Piotr Bardzki, ul. Bacowa 14, 92-109 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.