eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Sukcesywne dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do badań immunochemicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Płońsk: Sukcesywne dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do badań immunochemicznych
Numer ogłoszenia: 27250 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku , ul. Henryka Sienkiewicza 7, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 23 6613400, faks 23 6623214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do badań immunochemicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Dzierżawa automatycznego analizatora immunochemicznego na okres 24 miesięcy b) Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i innych niezbędnych akcesoriów do ww. na czas trwania umowy dzierżawy I. Parametry wymagane: 1. Wieloparametrowy analizator wraz z analizatorem back-up do badań diagnostycznych metodą immunoenzymofluorescencyjną lub metodą chemiluminescencji. Aparaty nie starsze i nie eksploatowane dłużej niż 5 lat. 2. W celu zapewnienie ciągłości badań wymaga się analizatora back-up kompatybilnego z głównym aparatem a kompatybilność ma polegać na możliwości stosowania tych samych odczynników, kontroli i kalibratorów na obydwu analizatorach. 3. Możliwość wykonania oznaczeń: hormonów tarczycy, hormonów płciowych, wybranych markerów nowotworowych, wybranych parametrów diagnostyki zakażeń, troponiny, d-dimeru, prokalcytoniny zgodnie z tabelą nr 1 - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Stała gotowość aparatów do pracy 5. Termin ważności odczynników (przydatności do użycia) min. 4 miesięcy 6. Odczynniki w postaci gotowej do użycia 7. Wyposażenie analizatorów w zasilanie awaryjne UPS. Parametry UPS mają być tak dobrane (w zakresie mocy akumulatora) aby analizator mógł pracować przez minimum 10 minut przy braku napięcia z sieci. 8. Wyposażenie pracowni (wyłącznie na czas trwania umowy dzierżawy) w chłodnię laboratoryjną na odczynniki do immunochemii z drzwiami przeszklonymi o pojemność minimum 250 L netto. 9. Zapewnienie serwisu technicznego do analizatora przez okres trwania umowy. Pokrycie kosztów dojazdu inżyniera serwisu, kosztów roboczogodziny oraz wszystkich akcesoriów, które są wymieniane podczas obowiązkowego przeglądu technicznego (np. uszczelki, wężyki, nakładki, rurki, kable, itd.). 10. Udzielenie gwarancji naprawy analizatora w przypadku jego awarii. Gwarancja udzielona na cały okres trwania umowy (na 24 miesiące). W ramach gwarancji wykonawca pokryje koszt usunięcia awarii w tym koszt wymiany elementów, które uległy awarii (np. uszczelki, wężyki, nakładki, rurki, kable, nakładki, pompki, elementy jednostki komputerowej) itd. oraz koszt dojazdu i roboczogodziny inżyniera serwisu. 11. Instrukcja obsługi analizatora oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w języku polskim w formie wydruku komputerowego - dostarczona w dniu instalacji analizatora. 12. Oprogramowanie analizatora w języku polskim. 13. Analizatory mają zostać podłączone do laboratoryjnej sieci informatycznej będącej na wyposażeniu zamawiającego. W laboratorium funkcjonuje laboratoryjna sieć informatyczne firmy Marcel. Do aparatów dołączone czytniki kodów kreskowych (laserowe na statywach z giętym elementem umożliwiającym wygodne ustawienie czytnika) 14. Zapewnienie przeszkolenia z obsługi analizatora wybranych pracowników laboratorium. Potwierdzenie odbycia szkolenia odpowiednim zaświadczeniem wystawionym przez wykonawcę. 15. Analizator do badań immunochemicznych i odczynniki do ww. analizatora muszą być ze sobą kompatybilne. 16. Wykonawca przygotowując ofertę musi podać ilość potrzebnych opakowań poszczególnych testów kierując się zasadą zaokrąglania ilości oferowanych odczynników do pełnego opakowania w górę, biorąc pod uwagę trwałość odczynnika po otwarciu na pokładzie analizatora zgodnie z oficjalną instrukcją podaną w opakowaniu dla danego testu. Do przygotowania kalkulacji należy zastosować tabele zawarte w Załączniku nr 4 do SIWZ - Formularz cenowy. Jeśli procedury oznaczeń wymagają dodatkowych akcesoriów np. kuwet, końcówek, płynów płuczących proszę to uwzględnić w kosztach i wpisać do tabeli nr 2 (w Załączniku nr 4 do SIWZ - Formularz cenowy) modyfikując ją poprzez dodanie dodatkowego wiersza w tabeli. Jeżeli procedura wykonania któregokolwiek badania wymaga dodatkowego odczynnika (np. do oznaczenia jednego parametru wymagane są dwa zestawy odczynnikowe) wykonawca może zmodyfikować tabelę poprzez dodanie dodatkowego wiersza. 17. Wszystkie dostawy odczynników będą realizowane bezpośrednio do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego. 18. Analizator ma posiadać oznakowanie CE. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać oznaczenie CE, być zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, posiadać wymagane deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczania do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Ceny jednostkowe brutto ulegają automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. b) Dopuszcza się przedłużenie umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie (zmiana terminu obowiązywania umowy). c) Dopuszcza się zmianę cen jednostkowych na niższe niż zaoferowane w ofercie. d) Zamiana oferowanego przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy na inny o właściwościach nie gorszych niż oferowane oraz w cenie nie wyższej niż oferowana.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 7, 09-100 Płońsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 7, 09-100 Płońsk..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.