To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-14
Sucha Beskidzka: Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Sucha Beskidzka - Szkoła Podstawowa Nr 2
Numer ogłoszenia: 272408 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215158 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 033 8742341, 8749544, faks 033 8742266.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Sucha Beskidzka - Szkoła Podstawowa Nr 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Sucha Beskidzka - Szkoła Podstawowa nr 2 w formule zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją następujących zadań (części zamówienia): - część I - pn. Termomodernizacja - obejmuje w szczególności: ocieplenie przegród (ścian zewnętrznych, fundamentowych, stropu) budynku, wymianę parapetów zewnętrznych, wymianę zadaszenia nad wejściem głównym, wykonanie izolacji poziomej w części pomieszczeń przyziemia, wymianę okien drewnianych na okna PCV (ok. 40,5 m2), wymianą rynien i rur spustowych, - część II - pn. Instalacje c.o. i c.w.u. - obejmuje w szczególności: modernizację wewnętrznych instalacji c.o. (w tym wymianę ok. 60 grzejników) i c.w.u., przebudowę i adaptację pomieszczeń kotłowni, wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej oraz kompletnej kotłowni na paliwo gazowe, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - Wykonawca może złożyć ofertę obejmującą wykonanie całości zamówienia (dwie części) lub tylko jednej (wybranej) części. W ramach przedmiotu zamówienia (części I i II) Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: a) w zakresie prac projektowych: - uzyskania wszelkich materiałów i danych wyjściowych (map syt.-wys., oświadczeń, zaświadczeń, warunków technicznych, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów itp.), - opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) i uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań; uzyskanie pisemnej akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań warunkuje dalszą realizację zamówienia tj. złożenie wniosku o udzielenie pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia robót), - opracowania i pozyskania wszelkich innych opracowań, projektów, map, szkiców, warunków technicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, - uzyskania wszystkich wymaganych prawem pozwoleń, opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z właściwych przepisów, - uzyskania w imieniu i na rzecz Zmawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę (lub dokonania zgłoszenia robót), - wykonania innych czynności faktycznych i prawnych niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia, - przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej, a w szczególności projektu budowlanego, zatwierdzonego (lub przyjętego) przez właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej, - sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej opracowanej w ramach niniejszego zamówienia. b) w zakresie robót budowlanych: - wykonania wszystkich robót terminowo, z należytą staranności, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, zasadami bhp oraz przepisami prawa i poleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, - zapewnienia kierownictwa budowy przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, - dokonania wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów (w szczególności UDT), - sporządzenia i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamówienie jest dofinansowane z Programu Operacyjnego (PL04) Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Instalacje c.o. i c.w.u.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "AGAT" JÓZEF GÓRKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "AGAT" JÓZEF GÓRKA
- Firma Handlowa AGAT Józef Górka, Łęki 191, 32-425 Trzemeśnia, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 266666,66
Oferta z najniższą ceną: 266666,66 / Oferta z najwyższą ceną: 433338,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie II
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1691K w Skawicy - etap I
- Dostawa artykułów spożywczych-jajek, mrożonek, pieczarek, artykułów dla dzieci
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej Modernizacji Oddziału Ortopedyczno-Urazowego II postępowanie
- Dostawa mięsa,wędlin i drobiu
- Wykonanie hydroizolacji fundamentów budynku wraz z utwardzeniem placu przy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suchej Beskidzkiej
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
- U/12/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej rozbiórki budynku hali B1 OZNS
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.