eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmiec › Wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznych w domach jednorodzinnych oraz budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Chełmiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-14

Chełmiec: Wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznych w domach jednorodzinnych oraz budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Chełmiec
Numer ogłoszenia: 272376 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246772 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Chełmiec, ul. Papieska 2/11, 33-395 Chełmiec, woj. małopolskie, tel. 018 4430461, faks 018 4430461.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznych w domach jednorodzinnych oraz budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Chełmiec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznych w domach jednorodzinnych oraz budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Chełmiec 1) Postępowanie prowadzone jest w konwencji zaprojektuj i wykonaj na zadaniu: Wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznych w domach jednorodzinnych oraz budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Chełmiec. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania obejmującego w szczególności wykonanie odpowiedniej dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, jak również wszelkie dostawy, prace budowlano - montażowe, wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz wniosków do zgłoszenia o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej Operatora Sieci Dystrybucyjnej mikroinstalacji prosumenckich, służących do wytwarzania energiielektrycznej na potrzeby własne, obejmujących: - 1 mikroinstalację prosumencką na budynku użyteczności publicznej - Budynki ZS Chełmiec o mocy 40,00 kWp, - 25 mikroinstalacji prosumenckie, gdzie moc poszczególnych instalacji produkujących energię na potrzeby budynków mieszkalnych będzie wynosiła od 2,08 kWp do 7,28 kWp położonych na terenie Gminy Chełmiec Szczegółowy zakres przedmiot zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, który stanowią integralną część SIWZ. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w wybranych miejscowościach Gminy Chełmiec. Szczegółowy wykaz działek w poszczególnych miejscowościach zgodnie z PFU. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji, protokolarnego przekazania wykonanych urządzeń właścicielom lub władającym nieruchomościami objętymi inwestycją oraz przeszkolenia użytkowników z zasad prawidłowego użytkowania. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu gwarancyjnego zamontowanych urządzeń przez cały okres gwarancji oraz dokonania niezbędnych bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie 5 lat od dnia odbioru. 5). Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej, przy opisywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający użył znaków towarowych i nazw producentów, należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia służą wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6). Przeglądy gwarancyjne, o których mowa w pkt. 3.4 ppkt. 1 SIWZ, będą wykonywane z częstotliwością zgodną z wymaganiami technicznymi producenta dla zaoferowanego typu urządzeń zgodnie z przedstawionym przez wykonawcę, harmonogramem przeglądów. Przegląd musi odbyć się minimum raz w roku. 7). Wykonawca przez okres 5 letniej gwarancji będzie świadczył nieodpłatne usługi serwisu gwarancyjnego (w tym usługi przeglądów gwarancyjnych) zainstalowanych urządzeń. Koszty dotyczące serwisu i ewentualnej wymiany części należy zawrzeć w cenie oferty. 8) Wykonawca do wykonania zamówienia, zobowiązany jest stosować tylko takie wyroby budowlane, które wprowadzone zostały do obrotu na zasadach określonych w ustawie o wyrobach budowlanych. 9) Oferta nie może obejmować urządzeń o charakterze prototypowym, nie występujących w obrocie, mających wartość jedynie badawczą.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 71.31.34.50 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROW.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dla mieszkańców.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hymon Energy Sp z o.o., ul. Dojazd 16A, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 585100,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 676688,22

  • Oferta z najniższą ceną: 639600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1022832,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dla budynku użyteczności publicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hymon Energy Sp z o.o., ul. Dojazd 16A, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 408271,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 421565,62

  • Oferta z najniższą ceną: 421565,62 / Oferta z najwyższą ceną: 813247,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.