eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pułtusk › Dostawa transportem Wykonawcypiasku, pospółki kopalnianej, mieszanki do stabilizacji mechanicznej, tłucznia betonowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-14

Pułtusk: Dostawa transportem Wykonawcy: piasku, pospółki kopalnianej, mieszanki do stabilizacji mechanicznej, tłucznia betonowego.
Numer ogłoszenia: 272352 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pułtuskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Staszica 35, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 0-23 6925251, 6925252, faks 0-23 6922722.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa transportem Wykonawcy: piasku, pospółki kopalnianej, mieszanki do stabilizacji mechanicznej, tłucznia betonowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa transportem Wykonawcy: 100 ton piasku kopalnianego niesortowanego, 1000 ton piasku sortowanego, płukanego frakcji 0-2 mm, 3000 ton pospółki kopalnianej na podsypkę, 1000 ton mieszanki do stabilizacji mechanicznej 0-31,5, PN-S-06102, 1000 ton tłucznia betonowego 0-63 PN-EN 13242:2002 +AC:2004..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Jeżeli zajdzie potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego, zostanie ono udzielone z wolnej ręki i nie może przekraczać 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.10.00-3, 14.21.21.20-7, 14.21.11.00-4, 14.21.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy Pzp.Ocena powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ppuk-pultusk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pułtuskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.ul. Staszica 35, 06-100 Pułtusk, czynne poniedziałek - piątek 7-15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Pułtuskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Staszica 35, 06-100 Pułtusk, sekretariat, czynny: poniedziałek- piątek 7-15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa transportem Wykonawcy : 100 ton piasku kopalnianego niesortowanego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa transportem Wykonawcy : 100 ton piasku kopalnianego niesortowanego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa transportem Wykonawcy: 1000 ton piasku sortowanego, płukanego frakcji 0-2 mm..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa transportem Wykonawcy: 1000 ton piasku sortowanego, płukanego frakcji 0-2 mm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa transportem Wykonawcy: 3000 ton pospółki kopalnianej na podsypkę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa transportem Wykonawcy: 3000 ton pospółki kopalnianej na podsypkę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.21.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa transportem Wykonawcy 1000 ton mieszanki do stabilizacji mechanicznej 0-31,5, PN-S-06102.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa transportem Wykonawcy 1000 ton mieszanki do stabilizacji mechanicznej 0-31,5, PN-S-06102.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa transportem Wykonawcy 1000 ton tłucznia betonowego 0-63 PN-EN-13242:2002+AC:2004..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa transportem Wykonawcy 1000 ton tłucznia betonowego 0-63 PN-EN-13242:2002+AC:2004..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.