eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH, PŁYNNYCH, CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW ORAZ RÓŻNYCH RODZAJÓW KANALIZACJI, A TAKŻE WYWOZU WYDOBYTYCH ODPADÓW I ICH UTYLIZACJI Z OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO KANCELARII PREZYDENTA RP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-27

Warszawa: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH, PŁYNNYCH, CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW ORAZ RÓŻNYCH RODZAJÓW KANALIZACJI, A TAKŻE WYWOZU WYDOBYTYCH ODPADÓW I ICH UTYLIZACJI Z OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO KANCELARII PREZYDENTA RP
Numer ogłoszenia: 272315 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216487 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH, PŁYNNYCH, CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW ORAZ RÓŻNYCH RODZAJÓW KANALIZACJI, A TAKŻE WYWOZU WYDOBYTYCH ODPADÓW I ICH UTYLIZACJI Z OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO KANCELARII PREZYDENTA RP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych, płynnych, czyszczenia separatorów, osadników oraz różnych rodzajów kanalizacji, a także wywóz wydobytych odpadów i ich utylizacja z obiektów należących do Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zapoznać się z obiektami, gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia. Wykonawca składając ofertę przyjmuje do wykonania zamówienie bezwarunkowo, jeśli nie skorzystał z możliwości zapoznania się z obiektami, ryzyko obciąża Wykonawcę. Zamówienie jest podzielone na następujące części: a) Część I - Wywóz nieczystości z obiektów położonych na terenie Warszawy i Klarysewa; b) Część II - Wywóz nieczystości z Rezydencji Prezydenta RP na Mierzei Helskiej; c) Część III - Wywóz nieczystości z Dworku Prezydenta RP w Ciechocinku; d) Część IV - Wywóz nieczystości z Rezydencji Prezydenta RP w Wiśle; e) Część V - Wywóz nieczystości z Rezydencji Prezydenta RP Promnik położonej w Rudzie Tarnowskiej; f) Część VI - Wywóz nieczystości płynnych z Rezydencji Prezydenta RP Promnik położnej w Rudzie Tarnowskiej; g) Część VII - Czyszczenie kanalizacji, separatorów tłuszczu, osadników oraz wywóz i utylizacja wydobytych odpadów na terenie Warszawy i Klarysewa. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Warunki ogólne realizacji przedmiotu zamówienia: Wywóz nieczystości stałych, płynnych, czyszczenie separatorów i osadników oraz różnych rodzajów kanalizacji: a) Kontenery powinny być oznakowane w widocznym miejscu napisami określającymi rodzaj odpadów, na jakie są przeznaczone. b) Kontenery z odpadami należy opróżniać z częstotliwością oraz w terminie podanym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. c) W cenę wywozu należy wliczyć koszt dezynfekcji pojemników 1 raz w miesiącu. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w ilościach dostarczanych i odbieranych przez Wykonawcę kontenerów do odpadów selekcjonowanych i nieselekcjonowanych. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany częstotliwości wywozu odpadów stałych, płynnych oraz usług czyszczenia wykonywanych przez Wykonawcę. f) Oprócz wywozu nieczystości zgodnie z harmonogramem podanym w załączniku nr 1 do umowy, Wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady na każde wezwanie Zamawiającego, także w sobotę, niedzielę i święto w ciągu 4 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia. g) W koszt wywozu nieczystości Wykonawca zobowiązany jest wliczyć koszt dostarczenia i używania przez Zamawiającego kontenerów na wywóz nieczystości stałych oraz koszt utylizacji wydobytych innych nieczystości. h) Usługi zlecone przez Zamawiającego będą wykonywane za pomocą sprzętu Wykonawcy. i) Podczas zabierania odpadów Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia uprzątniętego terenu znajdującego się wokół pojemników, separatorów oraz osadników. j) Odbiór nieczystości przez Wykonawcę musi być potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wywóz nieczystości z obiektów położonych na terenie Warszawy i Klarysewa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER D. Apelski, ul. Płytowa 1, 03-046 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113830,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106512,00

  • Oferta z najniższą ceną: 106512,00 / Oferta z najwyższą ceną: 171654,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wywóz nieczystości z Rezydencji Prezydenta RP na Mierzei Helskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych KOMEX Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 58, 84-140 Jastarnia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wywóz nieczystości z Rezydencji Prezydenta RP Promnik położonej w Rudzie Tarnowskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych BŁYSK Sp. z o.o., ul. Piastowa 2, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4282,20

  • Oferta z najniższą ceną: 4282,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4282,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Wywóz nieczystości płynnych z Rezydencji Prezydenta RP Promnik położnej w Rudzie Tarnowskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych BŁYSK Sp. z o.o.,, ul. Piastowa 2, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2385,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2385,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2385,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Czyszczenie kanalizacji, separatorów tłuszczu, osadników oraz wywóz i utylizacja wydobytych odpadów na terenie Warszawy i Klarysewa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOZAK Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe, ul. Łęgi 2, 01-329 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56352,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47950,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.