eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stęszew › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego na remont jezdni ul. Trzebawskiej w Stęszewie wraz z uzupełnieniem odwodnienia jezdni na długości ok. 800 mb

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Stęszew: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego na remont jezdni ul. Trzebawskiej w Stęszewie wraz z uzupełnieniem odwodnienia jezdni na długości ok. 800 mb
Numer ogłoszenia: 27226 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 518538 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, tel. 8197141, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego na remont jezdni ul. Trzebawskiej w Stęszewie wraz z uzupełnieniem odwodnienia jezdni na długości ok. 800 mb.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego na remont jezdni ul. Trzebawskiej w Stęszewie wraz z uzupełnieniem odwodnienia jezdni na długości ok. 800 mb. Lokalizacja: Miejscowość: Stęszew, gmina Stęszew, powiat poznański, województwo wielkopolskie. Zakres prac: 1. Uzyskanie podkładów geodezyjnych do celów projektowych. 2. Wykonanie mapy stanu prawnego ( jeżeli wymagane ). 3. Wykonanie projektu budowlanego na remont jezdni ul. Trzebawskiej w Stęszewie wraz z ciągami pieszymi oraz uzupełnieniem odwodnienia jezdni na długości ok. 800 mb. 4. Opracowanie tymczasowego projektu organizacji ruchu zatwierdzonego przez właściwy organ - 2 egz. i 1 w wersji elektronicznej. 5. Uzyskanie niezbędnych oświadczeń, uzgodnień i pozwoleń. 6. Uzyskanie niezbędnych opinii właściwych organów, a także innych dokumentów wymaganych przepisami szczegółowymi. 7. Przeprowadzenie niezbędnych badań np. geologicznych ( jeżeli wymagane ). 8. Opracowanie operatów oraz uzyskanie ostatecznych pozwoleń, decyzji potrzebnych do realizacji projektów ( jeżeli wymagane ). 9. Opracowanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej ( SST ) określającej wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót - 2 egz. i 1 w wersji elektronicznej. 10. Kosztorysy inwestorskie - 2 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej . 11. Zestawienia i specyfikacje materiałowe - 2 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej . 12. Przedmiary robót - 2 egz.. i 1 egz. w wersji elektronicznej . 13. Opracowanie wytycznych planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia ( BIOZ )- 2 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej. 17. Pozostałe prace wynikające z przepisów Prawa Budowlanego. 18. Dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę. 19. Wykonanie niezbędnych prac koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 20. Pełnienie nadzoru autorskiego ( zakres prac zgodnie z obowiązującymi przepisami ( bez dodatkowego wynagrodzenia ). Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami graficznymi zostanie wykonana w technice komputerowej w pięciu egzemplarzach i jeden egzemplarz w wersji elektronicznej z możliwością rozpowszechniania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe TRANS-BAU-PROJECT, Pl. 20 Października 9, 62-050 Mosina, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.