eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa i instalacja zestawu do rejestracji i przetwarzania obrazów VHS-Digital oraz zestawu do rejestracji makroskopowych na potrzeby projektu Utworzenie Warmińsko-Mazurskiego portalu weterynaryjnego wraz z budową baz danych i digitalizacją zasobów realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 (Umowa z dnia 30.11.2010 r. nr UDA-RPWM.07.02.28 - 048/10-00)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-17

Olsztyn: Dostawa i instalacja zestawu do rejestracji i przetwarzania obrazów VHS-Digital oraz zestawu do rejestracji makroskopowych na potrzeby projektu Utworzenie Warmińsko-Mazurskiego portalu weterynaryjnego wraz z budową baz danych i digitalizacją zasobów realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 (Umowa z dnia 30.11.2010 r. nr UDA-RPWM.07.02.28 - 048/10-00)
Numer ogłoszenia: 272227 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja zestawu do rejestracji i przetwarzania obrazów VHS-Digital oraz zestawu do rejestracji makroskopowych na potrzeby projektu Utworzenie Warmińsko-Mazurskiego portalu weterynaryjnego wraz z budową baz danych i digitalizacją zasobów realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 (Umowa z dnia 30.11.2010 r. nr UDA-RPWM.07.02.28 - 048/10-00).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja zestawu do rejestracji i przetwarzania obrazów VHS-Digital oraz zestawu do rejestracji makroskopowych na potrzeby projektu Utworzenie Warmińsko-Mazurskiego portalu weterynaryjnego wraz z budową baz danych i digitalizacją zasobów realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 (Umowa z dnia 30.11.2010 r. nr UDA-RPWM.07.02.28 - 048/10-00). Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części. Część nr 1. Przetworniki obrazów VHS-Digital, Część nr 2 zadanie nr 1 Zestaw do rejestracji makroskopowych - konfiguracja 1, Część nr 2 zadanie nr 2 Zestaw do rejestracji makroskopowych - konfiguracja 1, Część nr 3. Zestaw do rejestracji makroskopowych - konfiguracja 2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.52-0, 38.65.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie, opis przedmiotu zamówienia będący również formularzem cenowym sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: 2.1. zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, 2.2. zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć przed jej zawarciem, pomimo zachowania należytej staranności, 2.3. zmiany zakresu przedmiotu umowy spowodowane: a) niedostępnością na rynku urządzenia wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego urządzenia, b) wprowadzeniem przez producenta nowej wersji produktu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie w przypadku zaprzestania produkcji urządzenia wskazanego w ofercie. 3. W przypadku zaistnienia sytuacji wskazanej w ust. 2 pkt. 2.1. oraz w ust. 2 pkt. 2.2. strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy. 4. W przypadku zaistnienia sytuacji wskazanej w ust. 2 pkt. 2.3. lit. a) i b) strony ustalają nowy zakres realizacji przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pok. 311.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pok. 311.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane na potrzeby projektu Utworzenie Warmińsko-Mazurskiego portalu weterynaryjnego wraz z budową baz danych i digitalizacją zasobów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 (Umowa z dnia 30.11.2010 r. nr UDA-RPWM.07.02.28 - 048/10-00).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przetworniki obrazów VHS-Digital 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odtwarzacz filmów z płyt DVD oraz kaset VHS - 2 sztuki, 2. Moduł cyfrowej archiwizacji obrazów medycznych 2 sztuki, Komputer sterujący 2 sztuki, 3. Moduł video/printer 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do rejestracji makroskopowych - konfiguracja 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - 1. Cyfrowy aparat fotograficzny typu lustrzanka 1 sztuka, 2. Obiektyw z zakresie ogniskowej co najmniej od 14 do 24 1 sztuka, 3. Obiektyw o zakresie ogniskowej co najmniej od 24 do 70 1 sztuka, 4. Obiektyw o zakresie ogniskowej co najmniej od 70 do 200 1 sztuka, 5. Obiektyw makro 1 sztuka, 6. Lampa błyskowa standardowa o licznie przewodniej nie mniej niz 34 1 sztuka, 7. lampa błyskowa makro o licznie przewodniej nie mnniej niż 20 1 sztuka. Zadanie nr 2 8. Cyfrowy aparat fotograficzny 1 sztuka, 9. Obiektyw o zakresie ogniskowej co najmniej od 28 do 300 1 sztuka, 10. Obiektyw o zakresie ogniskowej co najmniej 70 do 200 1 sztuka, 11. Obiektyw o ogniskowej co najmniej od 24 do 105 1 sztuka, 12. Obiekty o zakresie ogniskowej co najmniej od 16 do 35 1 sztuka, 13. Obiektyw o zakresie ogniskowej co najmniej od 100 do 400 1 sztuka, 14. Lampa błyskowa standardowa o licznie przewodniej powyzszej 50 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw do rejestracji makroskopowych - konfiguracja 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cyforwy aparat fotograficzny typu lustrzanka 1 sztuka, 2. Obiekty o zakresie ogniskowej co najmniej od 18 do 200 1 sztuka, 3. Cyfrowy aparat fotogarficzny typu lustrzanka 1 sztuka, 4. Lampa błyskowa standardowa 1 sztuka, 5. Obiektyw w zakresie ogniskowej około 24 do 702 1 sztuka, 6. Obiektyw o zakresie ogniskowej około 70 do 200 1 sztuka, 7. Obiektyw o zakresie ogniskowej 100 mm typu makro 1 sztuka, 8. Kamera cyfrowa HD 5 sztuk, 9. Kamera cyfrowa HD 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.