eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa oleju silnikowego, przekładniowego, smarówstałych oraz środków antykorozyjnych i środków montażowo-demontażowych dla potrzeb MZK w Jeleniej Górze (II)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Jelenia Góra: Dostawa oleju silnikowego, przekładniowego, smarówstałych oraz środków antykorozyjnych i środków montażowo-demontażowych dla potrzeb MZK w Jeleniej Górze (II)
Numer ogłoszenia: 272219 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny w Jeleniej Górze , ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7646-736 w. 137, fax. 075 7648684.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju silnikowego, przekładniowego, smarówstałych oraz środków antykorozyjnych i środków montażowo-demontażowych dla potrzeb MZK w Jeleniej Górze (II).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju silnikowego, przekładniowego, smarów stałych oraz środków antykorozyjnych i montażowo-demontażowych dla potrzeb Miejskiego Zakłdu Komunikacyjnego w Jeleniej Górze we wskazanym zakresie i ilościach: 1. Olej silnikowy wielosezonowy typu SHPD do wysokoobciążonych silników z zapłonem samoczynnym, wolnossących i turbodoładowanych o lepkości SAE 15W-40, w ilości 14000 litrów. 2. Olej silnikowy wielosezonowy do silników spalinowych z zapłonem samoczynnym i iskrowym o lepkości SAE 15W-50, w ilości 12 litrów. 3. Olej przekładniowy wielosezonowy, wysokiej jakości na bazie MC zawierający dodatki MoS2 pozwalające na wydłużenie przebiegów pomiędzy wymianami, do przekłądni manualnych o lepkości SAE 80W-90, w ilości 1230 litrów. 4. Olej przekładniowy wielosezonowy do przekłądni hydraulicznych i automatycznych skrzyń przekładniowych, w ilości 1435 litrów. 5. Wielofunkcyjny olej przekładniowy do przekładni samochodów ciężarowych i osobowych, w ilości 60 litrów. 6. Olej syntetyczny do stosowania w automatycznych przekłądniach, w ilości 615 litrów. 7. Olej sprężarkowy do stacjonarnych i przewoźnych sprężarek tłokowych, w ilości 40 litrów. 8. Olej sprężarkowy do sprężarek śrubowych, w ilości 40 litrów. 9. Smar plastyczny - smar litowy do podwozi samochodowych, części wysokoobciążonych termicznie oraz mechanicznie, w ilości 540 kg. 10. Smar plastyczny do podwozi amochodowych do centralnych układów smarowania do wolnoporuszających się elementów ślizgowych, w ilości 70 kg. 11. Smar litowy do centralnego ukłądu smarowania, odporny na wodę, w ilości 25 kg. 12. Smar plastyczny litowy do układów pneumatycznych, do smarowania długookresowego, odporny na wodę w ilości 15 kg. 13. Smar plastyczny do opon, w ilości 35 kg. 14. Uniwersalny środek montażowo-demontażowy w aerozolu, w opakowaniach o łącznej pojemności 67,2 litrów. 15. Wielofunkcyjny środek antykorozyjny w aerozolu, w opakowaniach o łącznej pojemności 67,2 litrów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.10.0 - Oleje silnikowe 24.95.11.00 - Smary 24.96.30.00 - Produkty antykorozyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie produkcji/sprzedaży produktów określonych niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,a w szczególnosci wykażą, że produkty będace przedmiotem niniejszego zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Części II SIWZ - Przedmiot zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zpewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają ykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 i 2 Ustawy. Zamawiający będzie dokonywał oeny spełniania wyżej wskazanych warunków zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków. Z treści załączonych dokumentów musi wynikac jednoznacznie, iz wyzej wymagane warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociazby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy - wzór: Dokument 1, oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - wzór: Dokument 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, iż do produkcji oferowanych olejów nie stosowano olejów i komponentów regenerowanych. 4. Karta charakterystyki oferowanego produktu, która powinna zawierać: opis produktu, typ oferowanego produktu, nazwę producenta, oznaczenia handlowe producenta, specyfikacje i normy, dopuszczenia, zastosowanie, własności fizyko-chemiczne. 5. Świadectwo jakości oferowanego produktu. 6. Dokument mieszalności oferowanych olejów z olejami stosowanymi obecnie u Zamawiającego (atest, świadectwo czy potwierdzenie gwarancyjne) wystawione przez laboratorium akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA), 7. Dokument dopuszczenia oferowanych olejów (w języku polskim) wystawiony przez producenta silników, ważny na dzień składania ofert, 8. Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego oferowanego produktu. 9. Formularz oferty sporządzony według wzoru Część III SIWZ. 10.Wykaz cen jednostkowych sporządzony według Załącznika nr 1 do Formularza oferty, stanowiący integralną część Formularza oferty. 11. Uzupełniony wzór umowy według wzoru Część IV SIWZ. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Nie orzeczono w wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/-ów, o których mowa w pkt 6.12. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.jgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacyjny w Jeleniej Górze ul. Wolności 145, pok 26..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Sekretariat MZK - pokój nr 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.