Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-14
Kurzętnik: Odśnieżanie i usuwanie śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 272008 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku , ul. Sienkiewicza 48, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4748230, faks 056 4748230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.e-bip.org.pl/zarzdrogpow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i usuwanie śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2015-2016. Przedmiot zamówienia obejmuje : - zadanie 1 : Podstawienie nośnika do piaskarki P-3 i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 10 ton i długości skrzyni min.5,20 m - zadanie 2 : Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton - zadanie 3 : Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton - zadanie 4 : Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton - zadanie 5 : Załadunek do piaskarek, na bazie ZDP w Kurzętniku, materiałów do zwalczania śliskości dróg. Wymagana ładowarka o pojemności łyżki min. 1 m3 - zadanie 6 : Załadunek do piaskarek, na terenie gminy Biskupiec, materiałów do zwalczania śliskości dróg. Wymagana ładowarka o pojemności łyżki min. 0,25 m3 . Wymagane dysponowanie placem do składowania mieszanki piasku z solą w ilości ok. 100 ton - zadanie 7 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie. - zadanie 8 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie. - zadanie 9 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie. - zadanie 10 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie. - zadanie 11 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie. - zadanie 12 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie. - zadanie 13 : Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie. - zadanie 14 : Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 1,25 m3 - zadanie 15 : Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 1,25 m3 - zadanie 16 : Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 1,8 m3 Przez podstawienie nośnika rozumie się podstawienie na bazę ZDP lub wyznaczoną drogę powiatową pojazdów/maszyn wymienionych w pkt. 3.2 wraz z uprawnionymi kierowcami/operatorami, od chwili wezwania do czasu odwołania. Do obowiązków wykonawcy należy zapewnienie prawidłowej obsługi podstawionego nośnika na cały czas prowadzenia akcji (w szczególności konieczności prowadzenia akcji całodobowej). 3.4 Oferta powinna być skalkulowana i określać wynagrodzenie za 1 godzinę pracy (dla zadań od 1 do 16) oraz za 1 godz. dyżuru na bazie ZDP (dla zadań od 1 do 5). Zamówienie nie przewiduje dyżurów dla nośników pługów dwuskrzydłowych i podstawionych ładowarek (zadania od 7 do 16) oraz dla zadania 6 (załadunek piaskarek na terenie gminy Biskupiec). W cenę oferty należy wkalkulować w szczególności : a) zakup i montaż lampy błyskowej w kolorze pomarańczowym (dla zadań od 1 do 4 oraz zadań od 7 do 16) b) wszelkie materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy podstawianego nośnika oraz powierzonego sprzętu c) oleje i materiały napędowe niezbędne do prawidłowej pracy piaskarek (dla zadnia od 1 do 4). Normy zużycia tych materiałów wynoszą : - 1,5 l/godz. oleju napędowego - 2,5 % oleju silnikowego ( w stosunku do ilości zużytego oleju napędowego) d) dbanie o stan techniczny powierzonych urządzeń oraz obsługę techniczną tych urządzeń e) wszystkie ewentualne naprawy przekazanych w użytkowanie piaskarek f) czas pracy kierowców i operatorów, w tym również w czasie liczonym jako dyżur (dla zadań od 1 do 5) g) wszelkie koszty związane z dysponowaniem placem (zadanie 6) 3.6 Przez pracę rozumie się : a) dla zadań od 1 do 4 : - czas załadunku piaskarki mieszanką piasku z solą - czas odśnieżania/usuwania śliskości dróg powiatowych na trasie wg zlecenia osoby kierującej pracami zimowego utrzymania dróg b) dla zadnia 5 i 6 : - czas załadunku piaskarek mieszanką piasku z solą c) dla zadań od 7 do 16 : - czas odśnieżania dróg powiatowych na trasie wg zlecenia osoby kierującej pracami zimowego utrzymania dróg 3.7 Przez dyżur (zadanie od 1 do 5) rozumie się : a) dla zadań od 1 do 4 : - czas oczekiwania na pracę liczony od chwili stawienia się na bazie ZDP do momentu załadunku piaskarki i wyjazdu na trasę b) dla zadania 5 : - czas oczekiwania na kolejne załadunki piaskarek liczony od chwili stawienia się na bazie ZDP Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach, z których każda obejmuje poszczególne zadania opisane w pkt. 3.2 Szczegółowy zakres usług zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Wykaz dróg powiatowych z długością sieci stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia przez wykonawców wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia aneksu do umowy w następujących okolicznościach a) ze względu na konieczność zmiany terminu określonego w pkt. 4.1 i 4.2 SIWZ realizacji zamówienia w następujących przypadkach : - Ze względu na panujące warunki atmosferyczne (opady śniegu, gołoledź) zastrzega się możliwość przyspieszenia/wydłużenia terminu świadczenia usługi, b) Ze względu na panujące warunki atmosferyczne, wymagające zwiększonego zapotrzebowania na wykonywanie usług związanych z przedmiotem zamówienia, w przypadku zwiększenia w budżecie ZDP kwoty przeznaczonej na zimowe utrzymanie dróg dopuszcza się możliwość zwiększenia łącznej kwoty na realizację zadań stanowiących przedmiot zamówienia c) ze względu na zmianę urzędową, w okresie trwania umowy, wysokości wskaźnika podatku VAT zostanie on zmieniony tak aby dostosować go do obowiązujących przepisów. d) ze względu na zmianę podmiotów i osób wskazanych w umowie do realizacji zadania będą one mogły być zmienione, przy czym zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 PZP wymaga wykazania przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (opisane w pkt. V SIWZ) w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://www.e-bip.org.pl/zarzdrogpow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z siedzibą w Kurzętniku ,
ul. Sienkiewicza 48 , 13-306 Kurzętnik.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z siedzibą w Kurzętniku , ul. Sienkiewicza 48 , 13-306 Kurzętnik.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do piaskarki P-3 i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 10 ton i długości skrzyni min.5,20 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do piaskarki P-1 i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek do piaskarek, na bazie ZDP w Kurzętniku, materiałów do zwalczania śliskości dróg. Wymagana ładowarka o pojemności łyżki min. 1 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek do piaskarek, na terenie gminy Biskupiec, materiałów do zwalczania śliskości dróg. Wymagana ładowarka o pojemności łyżki min. 0,25 m3 . Wymagane dysponowanie placem do składowania mieszanki piasku z solą w ilości ok. 100 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zadanie 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zadanie 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zadanie 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie nośnika do pługa dwuskrzydłowego PD 20 do odśnieżania dróg. Wskazany ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zadanie 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 1,25 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zadanie 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 1,25 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zadanie 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 1,8 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KURZĘTNIK
więcej: przetargi KURZĘTNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.