eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Budowa nawierzchni utwardzonej ulicy Bielańskiej w Aleksandrowie Łódzkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-26

Aleksandrów Łódzki: Budowa nawierzchni utwardzonej ulicy Bielańskiej w Aleksandrowie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 27197 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki , Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni utwardzonej ulicy Bielańskiej w Aleksandrowie Łódzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje budowę nawierzchni ulicy Bielańskiej w Aleksandrowie Łódzkim oraz budowę kanału sanitarnego z przyłączami do posesji i kanału deszczowego z wpustami deszczowymi dla odwodnienia ulicy usunięcie kolizji energetycznych. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: a/. w zakresie budowy nawierzchni wykonanie: - robót przygotowawczych, - robót rozbiórkowych, - robót ziemnych drogowych i ukształtowanie terenu, - nawierzchni jezdni: - warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, - warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm (warstwa grub. 5 cm), - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - warstwa grub. 5 cm, - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - warstwa grub. 5 cm, - nawierzchni zjazdów: - warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm (warstwa grub. 10 cm), - warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm (warstwa grub. 5 cm), - chodników z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, - nawierzchni chodników: - warstw podsypkowych piaskowych zagęszczanych mechanicznie o gr. 5 cm, - chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, - krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, - obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, - urządzenie zieleńców, - przepustów kablowych, - oznakowanie poziome i pionowe b/. w zakresie budowy kanału sanitarnego wykonanie: - kanału z rur O 200 - 230 m, - zainstalowanie 5 szt. studni O 1200 mm, - 16 szt. przyłączy z rur O 160 - robót ziemnych dla kanału sanitarnego, - robót ziemnych dla przyłączy kanalizacyjnych, - przepustów gazowych c/. w zakresie kanału deszczowego wykonanie: - kanału z rur typu PPSN O 300 - 249,0 m, - kanału z rur typu PPSN O 200 - 23,0 m, - zainstalowanie 8 szt. studni O 1200 mm, - 14 sztuk wpustów deszczowych z osadnikiem, - robót ziemnych dla kanału deszczowego - usunięcie kolizji energetycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej - stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych skrót- PZP i nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W świetle art. 22 ust 1 PZP Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: 2.1. zapewnią do realizacji niniejszego zamówienia jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zawierające poświadczenie organu wydającego dokument o jego aktualności. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. wykaz osób (kierowników), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy załączyć do oferty uprawnienia budowlane i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 4 do SIWZ. B WYKONAWCY ZAGRANICZNI W stosunku do wykonawców zagranicznych zastosowanie maja przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006r nr 87 pozycja 605). Jeżeli dokumenty sporządzone są w języku obcym, to należy składać je wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Aleksandrowie Łódzkim, Plac Kościuszki 2, 95 - 070, bud. C, poko nr 108.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Aleksandrowie Łódzkim, Plac Kościuszki 2, 95 - 070,Ratusz, punkt podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.