Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-14
Wołów: Dostawy artykułów nabiałowych, tłuszczy roślinnych i jaj spożywczych na rzecz Zakładu Karnego w Głogowie oraz Zakładu Karnego w Wołowie
Numer ogłoszenia: 271926 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Wołów , ul. Więzienna 6, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 71 37 58 100 wew. 604, faks 71 37 58 200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów nabiałowych, tłuszczy roślinnych i jaj spożywczych na rzecz Zakładu Karnego w Głogowie oraz Zakładu Karnego w Wołowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów nabiałowych, tłuszczy roślinnych i jaj spożywczych na rzecz Zakładu Karnego w Głogowie oraz Zakładu Karnego w Wołowie w ilościach i asortymentach podanych wg części I, II, III /załączniki nr 1, 2, 3 / do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, znak sprawy D/Kw - 220/09/15.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.43.00.00-1, 03.14.25.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz pkt 5.1. siwz - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz, znak sprawy D/Kw-220/09/15
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz pkt 5.1. siwz - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz, znak sprawy D/Kw-220/09/15
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz pkt 5.1. siwz - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz, znak sprawy D/Kw-220/09/15
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz pkt 5.1. siwz - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz, znak sprawy D/Kw-220/09/15
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz pkt 5.1. siwz - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz, znak sprawy D/Kw-220/09/15
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz określa warunki tych zmian: Wzrost ceny może nastąpić raz na trzy miesiące w granicach nie przekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę, publikowanego w Monitorze Polskim
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Wołowie; ul.Więzienna 6; 56-100 Wołów. SIWZ jest nieodpłatna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny w Wołowie, 56-100 Wołów ul. Więzienna 6 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy artykułów nabiałowych 1. Mleko w proszku odtłuszczone - PN-A-86024/A1:1996 - 3400 kg; 2. Śmietana 18 % tłuszczu - PN-A-86050:2002 - 600 l; 3. Ser twardy żółty - PN-68/A 86230 - 200 kg; 4. Ser topiony kostka - PN-66/A-86233 - 2600 kg; 5. Ser topiony krążek - PN-66/A-86233 - 1350 kg; 6. Twaróg półtłusty - PN-91/A-86300/Az3:2001 - 12000 kg; 7. Serek Twarogowy - PN-91/A-86300/Az3:2001 - 300 kg; 8. Serek wiejski - PN-91/A-86300/Az3:2001 - 250 kg; 9. Serek homogenizowany waniliowy - PN-91/A-86300/Az3:2001 - 10200 kg; 10. Krem twarożkowy - PN-91/A-86300/Az3:2001 - 500 kg; 11. Jogurt owocowy - PN-A-86034-15:1998 - 2000 kg; 12. Jogurt naturalny - PN-A-86034-15:1998 - 500 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.17.00-0, 15.51.20.00-0, 15.54.40.00-3, 15.54.22.00-1, 15.54.21.00-0, 15.55.13.20-4, 15.55.13.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy tłuszczy roślinnych 1. Margaryna o zawartości tłuszcz. do 70% - PN-92/A-86907 - 26500 kg; 2. Olej roślinny uniwersalny - PN-A-86901:1997 - 5000 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.11.00-9, 15.43.11.00-9, 15.41.12.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy jaj spożywczych 1. Jaja spożywcze - PN-A-86503:1998/Az1:2002 - 155000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa nabiału na 2024 r. do Przedszkola nr 192 "Wesoły Pędzelek" w Warszawie
- Dostawa mleka, śmietany i produktów mleczarskich.
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Samorzadowych w Sułkowicach-Łęgu
- "DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Międzygminnego Domu Pomocy Społecznej Dobre Miejsce w Kobiórze
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.