eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice › Utwardzenie dwóch sięgaczy do posesji 19 i 21 przy ul. Wojska Polskiego w Owsiszczach o długościach 24,00 m i 51,00 m i szerokości 3,5 m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Krzyżanowice: Utwardzenie dwóch sięgaczy do posesji 19 i 21 przy ul. Wojska Polskiego w Owsiszczach o długościach 24,00 m i 51,00 m i szerokości 3,5 m
Numer ogłoszenia: 27190 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzyżanowice, ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie, tel. (032) 4194051, 4194050, fax (032) 4194234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowic.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie dwóch sięgaczy do posesji 19 i 21 przy ul. Wojska Polskiego w Owsiszczach o długościach 24,00 m i 51,00 m i szerokości 3,5 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje m.inn.: korytowanie z profilowaniem i wykonaniem podbudowy, zabudowanie jednostronnie krawężników wraz z wykonaniem kostkowych wodościeków przykrawężnikowych oraz wykonanie nawierzchni z kształtki betonowej brukowej gr. 8 cm; przebudowanie elementów kanalizacji poprzez zabudowanie na istniejącej kanalizacji deszczowej studzienek ściekowych, przykanalików i studni rewizyjnych oraz wykonanie oznakowania pionowego; W zakres wykonania w/w zamówienia winny wchodzić wszystkie inne koszty niezbędne do jego zrealizowania, m. in. koszty: dokonania wszelkich uzgodnień branżowych (konsultacji, nadzorów i związane z tym opłaty); stosownych opłat za zajęcie pasa drogowego oraz koszty geodezyjnego wytyczenia drogi w terenie przed rozpoczęciem

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: nie wykluczeni na podst. art. 24 ust.1 i 2 , spełniający warunki zawarte: w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji istotnych warunkach zamówienia, w tym m.in.: 1. Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w realizacji, w ciągu ostatnich 3 lat, min. 2 nawierzchni dróg lub placów z kostki brukowej betonowej, obejmujących wykonanie podbudowy o łącznej powierzchni min. 500 m2 potwierdzonych referencjami je zamawiających. 2. Wykonawca winien dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub w specjalności robót drogowych oraz min. 2 pracownikami posiadającymi kwalifikacje operatora maszyn budowlanych. 3. Wykonawca winien posiadać dostęp do wyposażenia technicznego zapewniającego wykonanie zamówienia , w tym: 1 spycharki lub równiarki, 1 koparki lub ładowarki, 2 zagęszczarek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien przedłożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. - Wykaz wymaganych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz referencje zamawiających, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3. Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia oraz kopie wymaganych uprawnień kierownika/ów budowy. 4. Wykaz wymaganego wyposażenia technicznego zapewniającego wykonanie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krzyzanowice.bip.org.pl/?tree=174

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzyżanowice ul. Główna 5 47-450 Krzyżanowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Krzyżanowice ul. Główna 5 47-450 Krzyżanowice pok. 15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.