eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Nadzór inwestorski nad realizacją projektu pn. Kompleksowa modernizacja systemu przesyłu ciepła w mieście Nowa Sarzyna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Nowa Sarzyna: Nadzór inwestorski nad realizacją projektu pn. Kompleksowa modernizacja systemu przesyłu ciepła w mieście Nowa Sarzyna
Numer ogłoszenia: 271872 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207138 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. 1 Maja 4, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 0-17 24 13 575, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją projektu pn. Kompleksowa modernizacja systemu przesyłu ciepła w mieście Nowa Sarzyna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Kompleksowa modernizacja systemu przesyłu ciepła w mieście Nowa Sarzyna. Projekt zakłada przygotowanie dokumentacji technicznej i przeprowadzenie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj, w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego Program Funkcjonalno-Użytkowy. 2.Zakres przedmiotowy robót budowlanych obejmuje: 1)Przebudowę wymiennikowni nr 1 para - woda w zakresie układów kontrolno - pomiarowych, układu sterującego, kompatybilnego z pozostałą częścią istniejącego systemu ciepłowniczego, oraz zabudowa wymiennika ciepła para - woda o mocy 1,0 MW (szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr 9 do SIWZ) 2)Przebudowę osiedlowej linii przesyłowej polegającej na zainstalowaniu dodatkowego rurociągu o mniejszej średnicy na istniejących estakadach i w istniejących kanałach ciepłowniczych na terenie miasta Nowa Sarzyna. 3)Przebudowę wymiennikowni ciepła nr 2 i nr 3 w zakresie układów kontrolno -pomiarowych wraz z układem sterującym, kompatybilnym z pozostałą częścią istniejącego systemu (szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr 9 do SIWZ). 4)Budowę osiedlowej sieci ciepłowniczej z wymiennikownią ciepła wraz z włączeniem do istniejącego systemu ciepłowniczego na działkach nr ewid. 1277, 1249/1, 1127/16, 1249/2, 50, 31/10, 31/2, 1123/1, 13, 2/208 i 2/209 w miejscowości Nowa Sarzyna. 3.Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa polskiego a w szczególności ustawę Prawo budowlane i Prawo zamówień publicznych przy zachowaniu należytej staranności zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową. 4.Wykonawca nie jest uprawniony do zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu Zamawiającego, ani dokonywania bez pisemnej zgody Zamawiającego zmian w zakresie i technologii robót. 5.Wykonawca za realizację swoich zadań odpowiedzialny będzie bezpośrednio przed Zamawiającym. 6.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: wykonywanie zakresu czynności, jaki dla inspektora nadzoru przewiduje ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.),sprawowanie kontroli zgodności wykonania dokumentacji projektowej z obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz założeniami Zamawiającego, reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami w tym przepisami BHP oraz obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do obrotu i stosowaniu w budownictwie, kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego, rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, kontrola, weryfikacja oraz zatwierdzanie przedkładanych przez Wykonawcę dokumentów technicznych związanych z odbiorem jak i rozliczeniem robót, a także potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, sprawdzanie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych, sprawdzanie i zatwierdzanie faktur Wykonawcy robót w terminie nie dłuższym niż 5 dni licząc od daty otrzymania faktury z podpisanymi dokumentami rozliczeniowymi i niezwłoczne przedłożenie ich do realizacji Zamawiającemu, tak aby Zamawiający mógł w myśl zawartej umowy z Wykonawcą wywiązać się z terminów co do zapłaty faktur, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz uczestniczenie w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy robót budowlanych oraz rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych, uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń oraz sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót, informowanie o ewentualnych problemach związanych z realizacją zadania, udział w radach budowy organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania, uczestnictwo w komisjach odbioru robót częściowych, końcowego oraz gwarancyjnych, informowanie Zamawiającego na piśmie o niezbędności wykonania robót koniecznych lub zamiennych nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, bądź o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne i zgodne z treścią umowy jaką Zamawiający zawarł z Wykonawcą i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, obecność na placu budowy: wymagana jest bieżąca obecność osób pełniących nadzory budowlane podczas wykonywania wszelkich prac, zarówno robót budowlanych, jak i dostaw, a także prac przygotowawczych i/lub zabezpieczających zgodnie z aktualnym harmonogramem robót. Zamawiający wymaga aby Kierownik Nadzoru Inwestorskiego był dostępny codziennie we wszystkie dni robocze co najmniej 8 godzin dziennie. Konieczność pracy zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w dni wolne od pracy i/lub w godzinach innych niż 8-16 nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W celu weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany w ramach działania 2.2 Infrastruktura energetyczna Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowo Usługowy Organika-Projekt Sp. z o.o., ul. Chemików 1, 37-310 Nowa Sarzyna, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126198,00

  • Oferta z najniższą ceną: 126198,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126198,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.