Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Balice: Wykonanie analizy ekonomicznej i marketingowej w zakresie wariantów realizacji inwestycji oraz prowadzenia docelowej działalności hotelowej przy lotnisku Kraków - Balice wraz z biznes planem przedsięwzięcia w ramach wariantu wskazanego przez Zarząd Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 27185 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków - Balice Sp. z o.o., ul. kpt. Mieczysław Medweckiego 1, 32-083 Balice, woj. małopolskie, tel. 012 6393164, fax 012 4117977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakowairport.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.krakowairport.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analizy ekonomicznej i marketingowej w zakresie wariantów realizacji inwestycji oraz prowadzenia docelowej działalności hotelowej przy lotnisku Kraków - Balice wraz z biznes planem przedsięwzięcia w ramach wariantu wskazanego przez Zarząd Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice Sp. z o. o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy ekonomicznej i marketingowej w zakresie wariantów realizacji inwestycji oraz prowadzenia docelowej działalności hotelowej przy lotnisku Kraków-Balice wraz z biznes planem przedsięwzięcia w ramach wariantu wskazanego przez Zarząd Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kra-ków-Balice Sp. z o. o.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju Kod CPV wg słownika 2008: 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Informacje dotyczące minimalnych warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca posiada doświadczenie w wykonywaniu usług odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego Zamówienia. Aby spełnić ten warunek, Wykonawca udokumentuje swoje doświadczenie zawodowe w wykonaniu usług poprzez przedstawienie wykazu: 1) co najmniej 1 (słownie: jednej) - zrealizowanej w okresie trzech lat przed wszczęciem niniejszego Zamówienia - usługi z zakresu sporządzenia wariantowej koncepcji realizacji inwestycji i prowadzenia działalności hotelowej, odpowiadającej swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego Zamówienia; 2) co najmniej 3 (słownie: trzech) - zrealizowanych w okresie trzech lat przed wszczęciem niniejszego Zamówienia - usług z zakresu sporządzenia pełnej analizy ekonomicznej i marketingowej wraz ze sporządzeniem biznes planu, odpowiadających swoją wartością usługom stanowiacym przedmiot niniejszego Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności objętych Zamówieniem (art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy (art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy), Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące (słownie: trzy miesiące) przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy - wystawionej nie wcześniej, niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - wystawionej nie wcześniej, niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy), Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem: a) nazwy i adresu firmy lub instytucji, dla których realizowane były usługi; b) przedmiotu usługi; c) wartość usługi; d) daty realizacji. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Ustawy), Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnej na dzień otwarcia ofert polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy nie mniejszej, niż cena brutto oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. WYKAZ OŚWIADCZEŃ 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca: 1) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności objętych Zamówieniem (art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy) oraz 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy) oraz 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Ustawy) oraz 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy (art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy), Zamawiający żąda dostarczenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakowairport.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków - Balice Sp. z o. o. ul. kpt. M. Medweckiego 1, 32-083 Balice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:15, miejsce: Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków - Balice Sp. z o. o. ul. kpt. M. Medweckiego 1, 32-083 Balice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BALICE
więcej: przetargi BALICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.