eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › całodobowa ochrona obiektów będących w zasobach ZBiLK, sprawowaną w systemie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-10

POZYCJA 27179

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczecin: całodobowa ochrona obiektów będących w zasobach ZBiLK, sprawowaną w systemie: 1.dozoru osobowego, 2 monitoringu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, do kontaktów: Monika Gadomska, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4323192, e-mail: dzp@zbilk.szczecin.pl, http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, Monika Gadomska, ul.Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 4886346, fax 4893832, e-mail: zbilk@szczecin.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: całodobowa ochrona obiektów będących w zasobach ZBiLK, sprawowaną w systemie: 1.dozoru osobowego, 2 monitoringu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa (również w niedziele i świeta) ochrona obiektów będących w zasobach ZBiLK, sprawowana w systemie: 1)dozoru osobowego, 2)monitoringu. Ochrona mienia,realizowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997r.(Dz.U.Nr 114, poz.740 ze zmianami)o ochronie osób i mienia, polegać będzie w szczególności na: a)stałym nadzorze nad bezpieczeństwem i sprawnością funkcjonowania biektu, b) przeciwdziałaniu próbom włamania, kradzieży i niszczenia mienia,c) podejmowaniu natychmiastowych działań ratunkowych w razie pożaru, d)przeciwdziałaniu negatywnym skutkom innych nadzwyczajnych zdarzeń losowych,e)niezwłocznym informowaniu upoważnionego przedstawiciela,zamawiającego o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpiczeństwa obiektu, f)podejmowaniu wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony, g)zapewnieniuśrodków łączności oraz wsparcia grupy interwencyjnej, składającej się z2 licencjonowanych pracowników ochrony I-go stopnia.2) w przypadku monitoringu-zabezpieczenie oraz stały nadzórnad bezpieczeństwem chronionego obiektu poprzez: a)stałe monitorowanie(dozór)sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu alarmowego stanowiącego własnośćzamawiającego (nadajnik stanowi własnośćwykonawcy), zainstalowanegow obiekcie, po łączach:-telefonicznych kontakt JD,- komutowanych radiowych na częstotliwosciachstrzeżonych,- telefonii komórkowej, b)natychmiastowe wysyłanie grupy interwencyjnej do chronionego obiektu, w dzień w ciągu 5 minut a nocy wciagu 1-5 minut po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia osoby uprawnionej przez zamawijącego, c)zawiadomienie w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego, w celu podjęcia stosownych działa, d)wysyłanie grupy interwencyjnej składającej się z 2 licencjonowanych pracowników ochrony I-go stopnia, wyposażonej w samochód osobowy i przenośne radiotelefony. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szczecin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia 284 120,76 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 8 tyś.zł-dla dozoru, 380 zł dla monitoringu. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1)spełniaja warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz siwz 2)nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy) 3)dysponują:dla zadania nr 1 (dozór osobowy) 1/ minimum 30 osobami przeznaczonymi do dozoru osobowego 2/minimum 3 osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony I-go stopnia, dla zadania nr 2 (monitoring) 1/minimum 2 osobami posiadajacymi licencje pracownika ochrony I-go stopnia,dysponują:radiotelefonem zapewniającym monitorowanie na częstotliwościach strzeżonych, 2/samochodem osobowym wyposażonym w przenośny radiotelefon, 5)wykonali w ciągu ostatnich trzech lat min. 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia - za prace podobne zamawiający uzna objęcie ochroną (dozorem, monitoringiem) min. 4 budynków jednocześnie. 6)Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniej niż 500 tyś zł 7)zaakceptują 21 dniowy termin płatności.Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie w oparciu o przedłożone przez wykonawcę dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U. z 2004r nr 71 poz. 645)oraz siwz.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.06.2005, cena - 10. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.06.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2005, godzina 10:15, w siedzibie zamawiającego w Szczecinie przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 14.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.