eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Pękowicka-Glogera, obszaru Barycz i obszaru rejon ulicy Pachońskiego w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-10

POZYCJA 27174

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Pękowicka-Glogera, obszaru Barycz i obszaru rejon ulicy Pachońskiego w Krakowie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, do kontaktów: Wona Katarzyna, pl. Wszystkich Świętych 3/4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161236, e-mail: info@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl/bip/zamowienia/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: GMINA MIEJSKA KRAKÓW, URZĄD MIASTA KRAKOWA, Biuro Planowania Przestrzennego, Elżbieta Szczepińska, Jacek Piórecki, ul. Za torem 22, 31-004 Kraków, tel. 012 61 68 540, 012 61 68 528, fax 012 61 68 543, e-mail: info@umk.pl, www.bip.krakow.pl/bip. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: GMINA MIEJSKA KRAKÓW, URZAD MIASTA KRAKOWA, Dorota Turska, Pl. Wszystkich Świetych 3-4, 30-004 Kraków, tel. 012 61 61 753, fax 012 61 61 217, e-mail: info@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl/bip/zamowienia/. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: GMINA MIEJSKA KRAKÓW, URZAD MIASTA KRAKOWA, Kancelaria Magistratu, stanowisko 1, Pl. Wszystkich Świetych 3-4, 30-004 Kraków. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 11. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Pękowicka-Glogera, obszaru Barycz i obszaru rejon ulicy Pachońskiego w Krakowie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wykonanie czynności związanych ze sporządzeniem tych planów dla obszaru Pękowicka-Glogera, obszaru Barycz i obszaru rejon ulicy Pachońskiego w Krakowie, według procedur i problematyki określonej w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, z późn. zm.). Celem sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Pękowicka-Glogera jest ustalenie zasad kształtowania harmonijnego układu urbanistycznego z racjonalnym wykorzystaniem potencjalnych i ekonomicznych walorów terenu, prawidłowego kształtowania systemu zieleni, dostępności komunikacyjnej i relacji z terenami otaczającymi. Celem sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Barycz jest ustalenie zagospodarowania terenu w rejonie możliwych wpływów poeksploatacyjnych kopalni odkrywkowej Barycz oraz realizacji nowych kierunków obsługi komunalnej w obszarze i strefie ochronnej składowiska odpadów komunalnych Barycz. Celem sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru rejon ulicy Pachońskiego jest przekształcenie obecnego użytkowania terenu z uwzględnieniem jego walorów ekonomicznych, dostępności i sąsiedztwa istniejących zespołów mieszkaniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres opracowań zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik do specyfikacji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków. Kod NUTS: PL213. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: dla części 1 - 500 zł dla części 2 - 3.000 zł dla części 3 - 1.000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1. wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, uchwalonego lub doprowadzonego co najmniej do fazy projektu planu przygotowanego do wyłożenia do publicznego wglądu (po procesie opiniowania i uzgadniania), obejmującego obszary miejskie obszary miejskie o powierzchni nie mniejszej niż 20 ha. 2. główny projektant planu musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres wykonywania zawodu jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, uchwalonego lub doprowadzonego co najmniej do fazy projektu planu przygotowanego do wyłożenia do publicznego wglądu (po procesie opiniowania i uzgadniania), obejmującego obszary miejskie o powierzchni nie mniejszej niż 20 ha. 3. wykonawca musi dysponować co najmniej 5 - osobowym zespołem (w tym główny projektant, specjaliści w dziedzinie komunikacji, ochrony środowiska i infrastruktury technicznej), który będzie wykonywał zamówienie, przy czym każda z tych pięciu osób musi posiadać doświadczenie w wykonaniu - w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres wykonywania zawodu jest krótszy - w tym okresie) - co najmniej jednego opracowania z zakresu planowania przestrzennego. 4. główny projektant planu musi być członkiem Okręgowej Izby Urbanistów. 5. obrót wykonawcy w ostatnim roku obrotowym musi być nie mniejszy niż: dla części 1 - 10.000 zł dla części 2 - 100.000 zł dla części 3 - 40.000 zł W przypadku złożenia oferty na dwie lub więcej części wymóg dotyczący obrotu sumuje się odpowiednio. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez - osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr II A do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr II B do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się odpis lub zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532 z późn. zm.). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 8. Kserokopia dowodu wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych - informacja finansowa (oświadczenie) o obrotach i zysku za ostatni rok obrotowy (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie o wpisie głównego projektanta planu na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów 2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (w tym główny projektant, specjaliści w dziedzinie komunikacji, ochrony środowiska i infrastruktury technicznej), z określeniem zakresu powierzonych im prac, ich specjalności, kwalifikacji i doświadczenia w planowaniu przestrzennym, przy czym w odniesieniu do pięciu osób wymagane jest wskazanie ich doświadczenia w wykonaniu - w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres wykonywania zawodu jest krótszy - w tym okresie) - co najmniej jednego opracowania z zakresu planowania przestrzennego wraz z jego charakterystyką (wymagane jest określenie nazwy konkretnego opracowania oraz jego charakterystyki obejmującej jego rodzaj i obszar). Wykaz ten musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy i powinien być sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do wzoru umowy. 3. Wykaz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, o których mowa w pkt 5.1.1. specyfikacji, wraz z ich charakterystyką, podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wykaz ten powinien być sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykaz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, o których mowa w pkt 5.1.2. specyfikacji, wraz z ich charakterystyką, podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wykaz ten powinien być sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione Formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 24.01.2004r. o samorządzie architektów (..), Dz. U. z 2001, Nr 5, poz. 420. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OR-12.3410-76/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.07.2005, cena - 8 EUR. Warunki i sposób płatności: płatne gotówką w kasie UMK, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, przelewem na rachunek BPH SA n-er 36 1060 0076 0000 3310 0002 5097 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.07.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.07.2005, godzina 12:00, budynek UMK w Krakowie, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, sala im. J. Dietla.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: tak. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Pękowicka-Glogera w Krakowie oraz wykonanie czynności związanych ze sporządzeniem tego planu. 3) Zakres lub wartość: określa załącznik do wzoru umowy. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Baryczw Krakowie oraz wykonanie czynności związanych ze sporządzeniem tego planu. 3) Zakres lub wartość: określa załącznik do wzoru umowy. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru rejon ulicy Pachońskiego w Krakowie oraz wykonanie czynności związanych ze sporządzeniem tego planu. 3) Zakres lub wartość: określa załacznik do wzoru umowy. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.