eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wicko › Dostawa i montaż wyposażenia oraz sprzętu w budynku byłego GOK w Wicku, realizowana w ramach projektu pn. Utworzenie centrum kultury, rekreacji i promocji, poprzez remont i wyposażenie obiektu użyteczności publicznej w miejscowości Wicko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-31

Wicko: Dostawa i montaż wyposażenia oraz sprzętu w budynku byłego GOK w Wicku, realizowana w ramach projektu pn. Utworzenie centrum kultury, rekreacji i promocji, poprzez remont i wyposażenie obiektu użyteczności publicznej w miejscowości Wicko
Numer ogłoszenia: 271744 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242028 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wicko, Wicko 60, 84-352 Wicko, woj. pomorskie, tel. 059 8611182, faks 059 8611101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia oraz sprzętu w budynku byłego GOK w Wicku, realizowana w ramach projektu pn. Utworzenie centrum kultury, rekreacji i promocji, poprzez remont i wyposażenie obiektu użyteczności publicznej w miejscowości Wicko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia oraz sprzętu do budynku byłego GOK w Wicku w Gminie Wicko. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych lokali w budynku, montaż , usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. 1. Wymagania ogólne. 1.1.Meble kuchenne - opisane poniżej szafki stanowią komplet do zaplecza kuchennego - Szafki kuchenne wiszące - 2 szt. Szafki kuchenne, wiszące, dwudrzwiowe, z dwiema półkami w środku. Wymiary: dł. 0,8 m. x wys.0,6 m; głębokość 0,6 m. Drzwiczki z płyty MDF w kolorze olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń. Wszystkie krawędzie płyty zabezpieczone okleiną PCV w kolorze płyty. - Szafki kuchenne stojące - 3 szt, w tym: 1 szt - szafka kuchenna, stojąca: dwudrzwiowa, z jedną półką w środku. Wymiary: dł. 0,8 m x wys. 0,8 m; gł. 0,6 m. Drzwiczki z płyty MDF w kolorze olcha, buk, orzech,czereśnia, klon lub jabłoń. Wszystkie krawędzie płyty zabezpieczone okleiną PCV w kolorze płyty. Szafki przykryte blatem . Blaty laminowane odporne na uszkodzenia, wysoką temperaturę i wilgoć gr. min. 25mm., w kolorach jasnych lub harmonizujących z kolorami drzwiczek. 1 szt - szafka kuchenna, stojąca z 5 jednakowymi szufladami. Wymiary szafki : dł. 0,4 m x wys. 0,8 m x gł. 0,6 m. Drzwiczki z płyty MDF w kolorze olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń. Wszystkie krawędzie płyty zabezpieczone okleiną PCV w kolorze płyty. Szafka przykryta blatem. Blaty laminowane odporne na uszkodzenia, wysoką temperaturę i wilgoć gr. min. 25mm., w kolorach jasnych lub harmonizujących z kolorami drzwiczek. 1 szt - szafka kuchenna, stojąca z 1 drzwiowa z jedną półką. Wymiary szafki : dł. 0,4 m x wys. 0,8 m x gł. 0,6 m. Drzwiczki z płyty MDF w kolorze olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń. Wszystkie krawędzie płyty zabezpieczone okleiną PCV w kolorze płyty. Szafka przykryta blatem. Blaty laminowane odporne na uszkodzenia, wysoką temperaturę i wilgoć gr. min. 25mm., w kolorach jasnych lub harmonizujących z kolorami drzwiczek. Wszystkie szafki stojące posadowione na cokoliku o wysokości 0,1m.. 1.2. Stoły składane - ilość - 25 szt. Wymiary blatu: prostokąt o wymiarach nie mniej niż 180 cm X 80 cm i wysokości min. 70cm. Blat z płyty wiórowej laminowanej drewnopodobnej lub jednobarwnej. Grubość blatu min. 25 mm. - Kolor - olcha, buk, jabłoń, orzech lub podobne - Zamawiający dokona ostatecznego wyboru koloru - Ramy stołów czarne. - Stoły z możliwością składania nóg. - Gwarancja min. 12 miesięcy 1.3. Krzesła - ilość - 200 szt. - Kolor siedziska i oparcia - czarny. - Krzesło konferencyjne z profilowanym siedziskiem obitym materiałem 100% Polipropylen, który przeszedł pomyślnie testy trudnopalności oraz badania wytrzymałościowe. - Oparcie profilowane metalowe - Podstawa krzesła - czteronożny stelaż metalowy w kolorze czarnym, do którego przymocowane jest sztywno siedzisko i oparcie. - Elementy stelażu, które opierają się na podłodze muszą być wykończone nakładkami z tworzywa sztucznego. - Siedzisko z zaokrągloną krawędzią przednią w celu zmniejszenia ucisku na mięśnie ud i zapobiegania uczuciu drętwienia kończyn dolnych podczas siedzenia. - Szerokość siedziska i oparcia pozwalająca na utrzymanie prawidłowej pozycji ciała nie ograniczając jednocześnie możliwości zmiany pozycji ciała podczas siedzenia. - Możliwość sztaplowania krzeseł w ilości nie mniej niż 10 szt. w słupku. - Gwarancja min 12 miesięcy 1.4. kuchenka elektryczna. - wymiary 85/50/60 cm - elektryczna płyta grzewcza. - 4 ceramiczne pola grzewcze - kolor płyty- czarny - sterowanie mechaniczne - pokrętła na froncie piekarnika - pojemność użytkowa piekarnika minimum 40 l - Klasa energetyczna A - Emalia łatwoczyszcząca 1.5. szafy biurowe dwudrzwiowe Szafa dwudrzwiowa biurowa -2 szt. . Wykonana z płyty wiórowej laminowanej w kolorze olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń,  wykończonej profilem PCV w tym samym kolorze. Wnętrze szafy dzielone po połowie w pionie ścianką na całej głębokości. W obydwu częściach szafy zamontowane półki z możliwością regulacji. Ścianka tylna wykonana z płyty pilśniowej. Drzwi szafy zamykane na zamki meblowe. Drzwi szafy osadzone na zawiasach puszkowych. Uchwyty do drzwi wykonane z metalu, chromowane, zamontowane pionowo pośrodku drzwi. Ilość półek zamontowanych -min. 8 szt. Wymiary: szerokość min. 80 cm, głębokość 45 cm, wysokość min.180 cm. 1.6. Regał na czasopisma, formularze czy ulotki reklamowe. Wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości min. 18 mm w kolorze olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń,  wykończonej profilem PCV w tym samym kolorze. Ukośnie ustawione półki ekspozycyjne z podwyższonymi krawędziami. Wymiary: szerokość min. 80 cm, głębokość min.35 cm, wysokość min.180 cm. 1.7. Biurko dla operatora sprzętu. Klasyczne biurko z prostokątnym blatem o wymiarze 160 x 68 cm, bocznymi ściankami, które mają funkcję nóżek oraz tylną osłoną. Blat, nóżki oraz tylna osłona wykonane z płyty melaminowej o grubości min. 20 mm, dostępnej w kolorach -  olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń. Krawędzie blatów zabezpieczone trwałym obrzeżem ABS o grubości 2 mm, wykonanym w kolorze płyty. W nóżkach (boczne ściany) stopki ograniczające rysowanie podłóg. Blat posiadający 2 przelotki na kable, które umieszczone z dwóch stron blatu umożliwiają ustawienie sprzętu w dowolnym miejscu i poprowadzenie kabli tak, aby nie zajmowały miejsca na biurku Biurko objęte min. 12-miesięczną gwarancją 1.8. Krzesło biurowe, obrotowe z wysokim oparciem. Krzesło obrotowe na kółkach. Kolor czarny. Regulowana wysokość siedziska i oparcia z pomocą dźwigni. Krzesło obite materiałem, który przeszedł pomyślnie testy trudnopalności oraz badania wytrzymałościowe. Szerokość siedziska min 45 cm, wysokość oparcia min. 50 cm, regulacja wysokości od min. 45 cm do 55cm. 1.9. Zlewozmywak stalowy jednokomorowy z ociekaczem - stal szlachetna mat - wymiary długość max. 60 cm, szerokość max 47 cm., głębokość min. 16 cm. 1.10.  Półka zawieszana. Wykonana  z płyty wiórowej laminowanej o grubości min. 20 mm, dostępnej w kolorach olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń. Wymiary: szerokość 1m., głębokość 30 cm 1.11.  Lada recepcyjna - promocyjna. Lada składająca się z 6 elementów łączonych w jedną całość. Front lady: z giętej płyty laminowej, elementy gięte posiadają kąt 90 stopni. Blat oraz boki : płyty melaminowane grubości 25 mm z obrzeżem PCV 2mm. Każdy moduł posiadający stopki regulacyjne pozwalające na precyzyjne wypoziomowanie zestawu. Kolor olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń. Łączna wielkość lady wynosi: długość 200cmX 220cm wysokość 108cm. Wymiary poszczególnych elementów: - 1 element: długość 140 cm wysokość 73 cm szerokość blatu 68 cm - 2 element: długość 140cm wysokość 35 cm szerokość blatu 29 cm - 3 element półokrągły gięty posiadający kąt 90stopni: wysokości 73 cm - 4 element półokrągły gięty posiadający kąt 90stopni: wysokości 35cm, szerokości blatu 29 cm - 5 element prostokątny: długość 120 cm, wysokość 73 cm, szerokość blatu 68 cm - 6 element prostokątny: długość 120 cm, wysokość 35 cm, szerokość blatu 29 cm 1.12. Komputer przenośny - laptop o następujących parametrach: Masa bez baterii nie więcej niż 3 kg, procesor dwurdzeniowy zgodny ze standardami x86-32 i x86-64 o wydajności w PassMark Performance Test TM - CPU Mark min. 1420 pkt., pamięć operacyjna minimum 2 GB, dysk twardy minimum 320 GB, wbudowany napęd dysków DVD+/-RW DL, karta sieci bezprzewodowej zgodna z IEEE 802.11b/g, karta sieci przewodowej minimum Fast Ethernet (100Mb), złącza: 3x USB, ExpressCard, wyjście na monitor zewnętrzny pozwalające na przesył obrazu w rozdzielczości minimalnej 1920 punktów w poziomie i 1080 punktów w pionie (Full HD), 1 x wejście mikrofonu zewnętrznego, 1 x wyjście słuchawkowe (stereofoniczne), Matryca LCD: przekątna minimum 13,3 cala, rozdzielczość w pionie minimum 768 punktów, rozdzielczość w poziomie minimum 1280 punktów, załączone oprogramowanie: system operacyjny w wersji polskojęzycznej z obsługą technologii .NET Framework 3.5 lub równoważnej pozwalającej uruchamiać oprogramowanie wykonane w technologii .NET Framework 3.5, pozwalający na uruchomienie i wykorzystywanie wszystkich funkcji, oprogramowania: program Płatnik ZUS, SJO Besti@, z zapewnionymi aktualizacjami bezpieczeństwa do końca 2015 roku włącznie, Pakiet biurowy w wersji polskojęzycznej zawierający arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu i program do tworzenia prezentacji, obsługujący w pełni formaty plików: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx (włącznie z zawartymi w nich makrami), z zapewnionymi aktualizacjami bezpieczeństwa do końca 2015 roku włącznie, wersja komercyjna, nieograniczona czasowo, oprogramowanie odtwarzające zawartość płyt DVD, spełniającą standardy DVD-Video Gwarancja minimum 24 miesiące. 1.13 projektor multimedialny o parametrach: Rozdzielczość nominalna optyczna minimum Full HD - 1920 w poziomie i 1080 w pionie, jasność minimum 1800 ANSI lumenów, kontrast minimum 3000:1, maksymalna odległość od ekranu powyżej 16 metrów, maksymalna przekątna rzucanego obrazu nie mniej niż 7 metrów, maksymalna głośność 30 dB w nominalnym trybie pracy (nie w trybie ekologicznym), żywotność lampy minimum 3000 godzin, obsługiwana paleta minimum 16,7 miliona kolorów, wymagane wejścia: Analogowe RGB D-sub 15 pin, HDMI wersja1.3 lub wyższa, Component Video: RCA x 3, S-Video: Mini Din 4 pin, Composite Video: RCA x 2 , Audio L/R: RCA x 2, Audio Stereo Mini Jack , zgodność ze standardem HDTV, waga nie przekraczająca 10 kg możliwość wyświetlania obrazu w proporcjach 4:3, na wyposażeniu pilot do zdalnego sterowania, gwarancja minimum 24 miesięcy. 1.14 Uchwyt sufitowy do montażu projektorów o parametrach: udźwig minimum 15 kilogramów regulacja konta nachylenia wysuwane ramię z regulacją wysokości/długości w przedziale od 400 do 700 mm lub o większej rozpiętości prowadzenie kabli w rurze uchwytu możliwość instalacji na suficie lub na ścianie konstrukcja nie utrudniająca obiegu powietrza wokół projektora możliwość obrotu projektora wokół osi o 360 stopni możliwość zamontowania urządzenia o wymiarach minimum 450 na 400 mm 2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów, urządzeń, bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych nie gorszych od założonych a także zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 3. Oferowane wyposażenie oraz sprzęt muszą być fabrycznie nowe. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia powinny być wolne od wad fizycznych oraz spełniać wymagania jakościowe. 4. Gwarancje, instrukcje oraz wszystkie inne dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia winny być sporządzone w języku polskim. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie ( stoły, krzesła i meble ) objęte były minimum 12-miesięczną gwarancją, natomiast sprzęt ( projektor multimedialny, komputer przenośny, kuchenka elektryczna) co najmniej 24 - miesięczną gwarancją . Wykonawca będzie zobowiązany określić w dokumencie gwarancyjnym : długość okresu gwarancji w miesiącach, pełny opis warunków gwarancji, czas naprawy ( w dniach ), lokalizację serwisu gwarancyjnego ( kraj, miasto, adres, tel/fax ). 6. Zamawiający wymaga, aby wyposażenie oraz sprzęt objęty przedmiotem zamówienia zostały dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę w budynku byłego GOK w Wicku, na jego koszt, w terminie określonym w umowie. Podstawą przekazania będzie podpisanie przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego (wzór protokołu stanowi załącznik do umowy ) 7. Główne miejsce realizacji przedmiotu zamówienia : województwo pomorskie, gmina Wicko, miejscowość Wicko - budynek byłego GOK zlokalizowany na dz. 546...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.21.00 - Projektory 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.12.12.00 - Stoły 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.72.11.00 - Urządzenia do gotowania używane w gospodarstwie domowym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Utworzenie centrum kultury, rekreacji i promocji, poprzez remont i wyposażenie obiektu użyteczności publicznej w miejscowości Wicko współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe REST Andrzej Winnicki, ul. Nad Śluzami 33, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37704,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35583,41

  • Oferta z najniższą ceną: 35583,41 / Oferta z najwyższą ceną: 48590,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.