To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Poznań: sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb95 i oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 271741 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 151523 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb95 i oleju napędowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego dla pojazdów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na terenie całej Polski. 2. Wykonawca musi posiadać co najmniej 5 stacji benzynowych w granicach administracyjnych Poznania. 3. Orientacyjna ilość w ciągu trwania umowy: - benzyna bezołowiowa Pb 95- 65.000 l - olej napędowy- 70.000 l 4. Paliwo winno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych do paliw ciekłych (Dz. U. nr 216, poz. 1825). 5. Zamawiający wymaga by zakup paliwa dokonywany był w formie bezgotówkowej za pomocą kart elektronicznych, wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu, jednej wystawionej na Dział Adm. - Gospodarczy UAM oraz jeden wystawionej na Ogród Botaniczny UAM. Karty winne być zabezpieczone kodem PIN. 6. Faktura będzie wystawiana za pełny okres rozliczeniowy i obejmować będzie należność z tytułu sprzedaży produktów i usług dokonanych w tym okresie. Ustalone są następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15 dnia miesiąca i od 16-tego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 7. Dokumentem potwierdzającym dokonanie transakcji jest wydanie paragonu - dowód zakupu, zawierający informacje o dacie, godzinie, miejscu, ilości i wartości zakupu paliwa wraz z podaniem numeru rejestracyjnego auta i stanu licznika pojazdu. 8. Wykonawca winien zapewnić blokadę karty po przesłaniu faxem do siedziby Wykonawcy pismo o zablokowaniu karty. 9. Wykonawca zapewni wydanie kart dodatkowych lub zamiennych w miejsce kart utraconych. 10. Cena za 1 litr paliwa może ulegać zmianie w zależności od cen producenta, zmiany wysokości podatku i akcyz. 11. Zamawiający potrzebuje 35 kart elektronicznych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.00.00.0 - Paliwa .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 489139.34 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Shell POLSKA Sp. z o. o., Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 7A, 02-366 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 489139.34
- Oferta z najniższą ceną: 489139.34 oferta z najwyższą ceną: 510300.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych, drobiu i wędlin drobiowych
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu w ramach zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja budynku Apteki dla potrzeb Poradni Ginekologicznej".
- Instalacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 434 (obwodnica Kórnika) z drogą gminną (ul. Śremska)
- Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału AiIT oraz Bloku Operacyjnego
- Przeglądy i naprawy kontenerów do sterylizacji
- "Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej''
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy paliwa do samochodów służbowych oraz maszyn eksploatowanych w Przedsiębiorstwie Usług Gminnych Sp. z o.o.
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim - powtórzenie.
- Sukcesywny zakup paliwa dla potrzeb samochodów służbowych Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie oraz Jednostek Organizacyjnych Powiatu Wąbrzeskiego
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- Dostawa oleju opałowego.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.