eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Utrzymanie czystości na terenie Gminy Suwałki do 30 czerwca 2013 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-24

Suwałki: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Suwałki do 30 czerwca 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 271733 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suwałki , ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, faks 087 5662136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.suwalki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gmina.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Suwałki do 30 czerwca 2013 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Suwałki do 30 czerwca 2013 roku. (Kod CPV: 90511000-2 - usługi wywozu odpadów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zwiększenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami. Zamawiający może zmienić lokalizację punktów odbioru odpadów, po uprzednim powiadomieniu o nowej lokalizacji pojemników. Przedmiotem zamówienia pn. Utrzymanie czystości na terenie Gminy Suwałki do 30 czerwca 2013 roku jest: Zadanie 1 obejmuje: Wywóz nieczystości stałych gromadzonych w pojemnikach typu PA-1100 o pojemności 1,1 m3, typu KP-7 o pojemności 7,3 m3 oraz innych uznanych za standardowe ustawionych na terenie Gminy Suwałki i nieodpłatne ustawienie w wyznaczonych miejscach na terenie Gminy Suwałki 17 szt. gniazd pojemników uznanych za standardowe (szkło, tworzywa sztuczne oraz papier i makulatura) przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów wraz z ich nieodpłatnym opróżnianiem. Nieodpłatne opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki już ustawionych na terenie Gminy Suwałki. Nieodpłatny transport pojemników we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Lokalizacja pojemników PA-1100 i KP-7 oraz miejsce ustawienia pojemników do selektywnej zbiórki i pojemników już ustawionych stanowi załącznik nr 5 i 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do ustawienia pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu w miejscu ich poprzedniej lokalizacji oraz usuwania nieczystości zgromadzonych przy koszach, pojemnikach i kontenerach jak i rozsypanych podczas opróżniania oraz załadunku. Wykonawca zobowiązuje się do ustawienia w wyznaczonych miejscach na terenie Gminy Suwałki 17 szt. gniazd pojemników uznanych za standardowe (szkło, tworzywa sztuczne oraz papier i makulatura) w terminie do 20 stycznia 2013 r. Usuwanie gromadzonych w pojemnikach stałych odpadów komunalnych odbywać się będzie z częstotliwością wynikającą z zapełnienia się pojemników, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. Ilość odpadów komunalnych zmieszanych do odbioru do 30 czerwca 2013 roku szacowana jest na około 400 m3. Ilość odpadów selektywnych do odbioru do 30 czerwca 2013 roku szacowana jest na około 400 m3. Zadanie 2 obejmuje: Likwidację dzikich wysypisk obejmująca całkowite uprzątnięcie terenu wraz z wywozem zebranych odpadów. Uprzątnięcie terenu z odpadów odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie, w ciągu 7 dni od zgłoszenia pisemnego lub telefonicznego przez Zamawiającego. Ilość odpadów do uprzątnięcia do 30 czerwca 2013 roku szacowana jest na około 5 Mg. Zadanie 3 obejmuje: Opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 40 l rozstawionych przy drodze oraz na przystankach autobusowych wraz z utrzymaniem czystości wokół niego. Kosze stanowią własność Zamawiającego. Opróżnianie koszy dwa razy w miesiącu oraz na dodatkowe zgłoszenie telefoniczne w ciągu 48 godzin od zgłoszenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Usługi tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postaci posiadanych niezbędnych zezwoleń do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postaci posiadania bazy technicznej, tj. samochodów, sprzętu specjalistycznego, w tym także do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postaci przyjęcia odpadów stałych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, spełniającego wymagania odnośnie miejsc odzysku i unieszkodliwiania. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inny dokument wykazujący i potwierdzający, że wykonawca będzie korzystać z zasobów tych podmiotów w okresie wykonywania zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w szczególnych okolicznościach nie możliwych do przewidzenia w czasie podpisania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suwałki, 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71, referat ds. inwestycyjnych i gospodarczych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki w sekretariacie (pokój Nr 17).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych gromadzonych w pojemnikach typu PA-1100 o pojemności 1,1 m3, typu KP-7 o pojemności 7,3 m3 oraz innych uznanych za standardowe ustawionych na terenie Gminy Suwałki i nieodpłatne ustawienie w wyznaczonych miejscach na terenie Gminy Suwałki 17 szt. gniazd pojemników uznanych za standardowe (szkło, tworzywa sztuczne oraz papier i makulatura) przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów wraz z ich nieodpłatnym opróżnianiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 obejmuje: Wywóz nieczystości stałych gromadzonych w pojemnikach typu PA-1100 o pojemności 1,1 m3, typu KP-7 o pojemności 7,3 m3 oraz innych uznanych za standardowe ustawionych na terenie Gminy Suwałki i nieodpłatne ustawienie w wyznaczonych miejscach na terenie Gminy Suwałki 17 szt. gniazd pojemników uznanych za standardowe (szkło, tworzywa sztuczne oraz papier i makulatura) przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów wraz z ich nieodpłatnym opróżnianiem. Nieodpłatne opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki już ustawionych na terenie Gminy Suwałki. Nieodpłatny transport pojemników we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Lokalizacja pojemników PA-1100 i KP-7 oraz miejsce ustawienia pojemników do selektywnej zbiórki i pojemników już ustawionych stanowi załącznik nr 5 i 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do ustawienia pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu w miejscu ich poprzedniej lokalizacji oraz usuwania nieczystości zgromadzonych przy koszach, pojemnikach i kontenerach jak i rozsypanych podczas opróżniania oraz załadunku. Wykonawca zobowiązuje się do ustawienia w wyznaczonych miejscach na terenie Gminy Suwałki 17 szt. gniazd pojemników uznanych za standardowe (szkło, tworzywa sztuczne oraz papier i makulatura) w terminie do 20 stycznia 2013 r. Usuwanie gromadzonych w pojemnikach stałych odpadów komunalnych odbywać się będzie z częstotliwością wynikającą z zapełnienia się pojemników, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. Ilość odpadów komunalnych zmieszanych do odbioru do 30 czerwca 2013 roku szacowana jest na około 400 m3. Ilość odpadów selektywnych do odbioru do 30 czerwca 2013 roku szacowana jest na około 400 m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Likwidację dzikich wysypisk obejmująca całkowite uprzątnięcie terenu wraz z wywozem zebranych odpadów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidację dzikich wysypisk obejmująca całkowite uprzątnięcie terenu wraz z wywozem zebranych odpadów. Uprzątnięcie terenu z odpadów odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie, w ciągu 7 dni od zgłoszenia pisemnego lub telefonicznego przez Zamawiającego. Ilość odpadów do uprzątnięcia do 30 czerwca 2013 roku szacowana jest na około 5 Mg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 40 l rozstawionych przy drodze oraz na przystankach autobusowych wraz z utrzymaniem czystości wokół niego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 40 l rozstawionych przy drodze oraz na przystankach autobusowych wraz z utrzymaniem czystości wokół niego. Kosze stanowią własność Zamawiającego. Opróżnianie koszy dwa razy w miesiącu oraz na dodatkowe zgłoszenie telefoniczne w ciągu 48 godzin od zgłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.