eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › "Zakup i dostawa nawozów mineralnych" do Zakładu Doświadczalnego w Radzikowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-17

Ogłoszenie nr 27170 - 2017 z dnia 2017-02-17 r.

Błonie: "Zakup i dostawa nawozów mineralnych" do Zakładu Doświadczalnego w Radzikowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 11460-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików, krajowy numer identyfikacyjny 7948000040, ul. Radzików  , 05870   Błonie, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 253 715, faks 227 253 715, e-mail m.kozlowski@zdhar.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdhar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowy Instytut Badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup i dostawa nawozów mineralnych" do Zakładu Doświadczalnego w Radzikowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. Opis przedmiotu zamówienia Kod CPV: 24 41 00 00-1,24 44 00 00-0 3.1 Ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, b) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, c) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej, d) Zamawiający wymaga od Wykonawcy samodzielnego wykonania zamówienia. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa podanych poniżej nawozów mineralnych w 2017 r. dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Doświadczalnego Radzików. Nr. zadania Nazwa - nawóz mineralny Wielkość opakowania jedn. Miary (kg.) Planowane zapotrzebowanie na rok 2017 (tony) Termin realizacji 1 2 3 4 5 I.Nawóz mineralny Zadanie 1 Saletra amonowa 34% N 500-600 48 28.02.2017 II.Nawóz mineralny Zadanie 2 Mocznik 46% N 500-600 120 28.02.2017 III.Nawóz mineralny Zadanie 3 NPK - wieloskładnikowy o zawartości: N - min. 0 %, P - min. 12%, K - min. 24%. 500-600 96 28.02.2017 IV.Nawóz mineralny Zadanie 4 Saletrzak 27% N 500-600 24 28.02.2017 X Razem x 288 x Uwaga: a) Zamawiający dopuszcza dla zadania nr. 3 stosowanie zamienników w postaci nawozów równoważnych, o granulacie jednorodnym, b) Zamawiający nie dopuszcza dla zadania nr. 1, 2, 4 stosowania zamienników w postaci nawozów równoważnych, c) Zamawiający nie dopuszcza podziału jednego zadania na części, d) Zamawiający zastrzega sobie prawo ilościowych zmian przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, e) Termin dostawy poszczególnych partii nawozów wymienionych w SIWZ zostanie ustalony przy zawarciu umowy. 3.3 Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone przez Zamawiającego: 3.3.1 Termin przydatności do stosowania - min.12 miesięcy od dnia dostawy. 3.3.2 Oferowane nawozy muszą być przeznaczone do stosowania w rolnictwie. 3.3.3 Nawozy (opakowania) muszą być oryginalnie zamknięte i oznakowane właściwymi etykietami z podaniem niezbędnych danych zgodnych z obowiązującymi normami i obowiązującymi przepisami. 3.3.4 Nawozy mineralne muszą być dostarczone transportem umożliwiającym mechaniczny rozładunek w magazynach ZD. 3.3.5 Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia w opakowaniach typu big-bag legalizowanych i plombowanych o wadze 500-600kg. 3.3.6 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność rodzajową i ilościową. 3.3.7 Wykonawca zapewnia dostawy nawozów dopuszczonych do stosowania i obrotu handlowego na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami. 3.3.8 Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt realizacji zamówienia, w tym: za przebieg i terminową dostawę, za szkody wyrządzone w przypadku dostarczenia nieodpowiedniego nawozu, za straty powstałe z winy Wykonawcy - do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 3.4.9 Reklamacje dotyczące stwierdzonych wad dostarczonego nawozu załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do 3 dni licząc od dnia zgłoszenia. 3.5. Dokumenty dostawy muszą zawierać: wykaz towaru, numer rejestracyjny pojazdu, o którym mowa w (załączniku nr.8), wykaz - imię i nazwisko osób odpowiedzialnych za transport - przewożących kierowców (załączniku nr.7). 3.6. Płatność za odebrane nawozy mineralne są w systemie bezgotówkowym, zakup - Zamawiający będzie realizował przelewem na rachunek wskazany przez dostawcę w terminie 30 dni od daty otrzymania i potwierdzenia odbioru nawozów oraz prawidłowo wystawionej faktury. 4. Termin i miejsce wykonania zamówienia. 4.1 Termin wykonania zamówienia - od 6.02.2017r.do 21.02.2017r. Dostawa pierwszej partii nawozów rozpocznie się w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 4.2 Podział nawozów na ilości oraz miejsce dostawy podano w poniższej tabeli: Nr. zadania Nazwa - nawóz mineralny Wielkość opakowania jedn. Miary (kg.) Zapotrzebowanie dla IHAR-PIB ZD w Radzikowie Zapotrzebowanie dla IHAR-PIB ZD o/ Młochów 1 2 3 4 5 I.Nawóz mineralny Zadanie 1 Saletra amonowa 34% N 500-600 0 48 ton II.Nawóz mineralny Zadanie 2 Mocznik 46% N 500-600 48 ton 72 tony III.Nawóz mineralny Zadanie 3 NPK - wieloskładnikowy o zawartości: N - min. 0 %, P - min. 12%, K - min. 24%. 500-600 24 tony 72 tony IV.Nawóz mineralny Zadanie 4 Saletrzak 27% N 500-600 24 tony 0 X Razem x 96 ton 192 4.2 Dostawy jednostkowe nawozów odbywać się będą na podstawie zamówień przesyłanych e-mail, telefonicznie lub faksem, składanych sukcesywnie wg zapotrzebowania w okresie trwania umowy. 4.3 Zakończenie dostawy - ostatniej partii nawozów mineralnych 28.02.2017r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 24440000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Saletra amonowa 34% N
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT48672.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Osadkowski SA,  r.malicki@osadkowski.pl,  Kolejowa 6,  56-420,  Bierutów,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48672.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48672.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49680.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Mocznik 46% N
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT148800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "CHEMIROL" Sp. z o.o. ,  golymin@chemirol.com.pl,  Przemysłowa 3,  88-300,  Mogilno,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 148800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148800.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148860.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: NPK - wieloskładnikowy
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT86400.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "CHEMIROL" Sp. z o.o. ,  golymin@chemirol.com.pl,  Przemysłowa 3,  88-300,  Mogilno,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86400.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95424.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Saletrzak 27% N
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT19968.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "CHEMIROL" Sp. z o.o. ,  golymin@chemirol.com.pl,  Przemysłowa 3,  88-300,  Mogilno,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19968.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19968.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20376.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  39  na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wszyscy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu. Po uwzględnieniu przyjętych kryteriów i zsumowaniu wszystkich punktów dla każdej części, wybrane oferty uzyskały max ilość punktów tj. 100. Podstawa prawna z dnia 29stycznia 2004 Pzp art. 91. SIWZ oznaczony: IHAR-PIBZD.PN01/2017

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.