eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa skanera oraz oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-01

Bydgoszcz: Dostawa skanera oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 271675 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich , ul. Kordeckiego 20, 85-225 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 374-93-32, 374-94-03, faks 052 3749332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.utp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa skanera oraz oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera oraz oprogramowania dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej, Centrum Digitalizacji i Przetwarzania Informacji Naukowo-Technicznej w ramach Projektu Realizacja II etapu Regionalnego Centrum Innowacyjności na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. 1. Dostawa obejmuje: - nabycie przez Wykonawcę licencji oprogramowania; - dostarczenie oprogramowania własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane poniżej; - instalację i uruchomienie sprzętu przez Wykonawcę na komputerze Zamawiającego -dotyczy zadania nr 10; - instruktaż stanowiskowy w języku polskim związany z obsługą, konserwacją dla 2 osób po zakończeniu dostawy - dotyczy zadania nr 10; - po dokonaniu instalacji, uruchomieniu skanera i przeprowadzeniu instruktażu oraz dostawy oprogramowania zostanie dokonany odbiór przedmiotu umowy na podstawie protokołu dostawy; Protokół dostawy sporządzi Wykonawca. 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania, opisane szczegółowo w niniejszej SIWZ: Zadanie nr 1 - dostawa: Komputerowy system obliczeń symbolicznych (CAS). Zadanie nr 2 - dostawa: Program do tworzenia i modyfikowania dokumentów PDF. Zadanie nr 3 - dostawa: Pakiet programów graficznych do grafiki wektorowej i rastrowej. Zadanie nr 4 - dostawa: Program do odzyskiwania danych. Zadanie nr 5 - dostawa: Parametryczny, hybrydowy systemem CAD 2D/3D. Zadanie nr 6 - dostawa: Interaktywne środowisko do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich, oraz do tworzenia sy-mulacji komputerowych. Zadanie nr 7 - dostawa: Program do dwuwymiarowego (2D) i trójwymiarowego (3D) komputerowego wspomagania projekto-wania. Zadanie nr 8 - dostawa: Program do obróbki grafiki. Zadanie nr 9 - dostawa: Program umożliwiający generowanie dokumentów DjVu. Zadanie nr 10 - dostawa: Skaner A3..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.80.00-0, 48.32.20.00-1, 48.31.00.00-4, 30.21.61.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenia wymagane ustawa PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania dotyczący wiedzy i doświadczenia będzie spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy oprogramowania (zadanie nr 1-9) oraz sprzętu (zadanie nr 10) o podobnym charakterze odrębnie dla każdego z zadań od 1-10. Spełnianie przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w SIWZ Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą oraz dokumentów dołączonych do oferty, o których mowa w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. W związku z powyższym, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: - zmiana wynagrodzenia, wyłącznie w sytuacji, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT, - zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt 2 niniejszego rozdziału SIWZ, - zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.utp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-789 Bydgoszcz, al. S. Kaliskiego 7 Zamówienia Publiczne, pokój C16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-789 Bydgoszcz, al. S. Kaliskiego 7 Zamówienia Publiczne, pokój C16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa: Komputerowy system obliczeń symbolicznych (CAS)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputerowy system obliczeń symbolicznych (CAS) - udzielenie Zamawiającemu 1 (jednej) licencji na czas nieokreślony na komercyjne korzystanie z oprogramowania, zgodnie z jego przeznaczeniem, na 1 (jednym) stanowisku komputerowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.10.00-7, 48.46.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa: Program do tworzenia i modyfikowania dokumentów PDF..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do tworzenia i modyfikowania dokumentów PDF - udzielenie Zamawiającemu 1 (jednej) licencji na czas nieokreślony na komercyjne korzystanie z oprogramowania, zgodnie z jego przeznaczeniem, na 1 (jednym) stanowisku komputerowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa: Pakiet programów graficznych do grafiki wektorowej i rastrowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet programów graficznych do grafiki wektorowej i rastrowej - udzielenie Zamawiającemu 1 (jednej) licencji na czas nieokreślony na komercyjne korzystanie z oprogramowania, zgodnie z jego przeznaczeniem, na 1 (jednym) stanowisku komputerowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa: Program do odzyskiwania danych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do odzyskiwania danych - udzielenie Zamawiającemu 1 (jednej) licencji na czas nieokreślony na komercyjne korzystanie z oprogramowania, zgodnie z jego przeznaczeniem, na 1 (jednym) stanowisku komputerowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.71.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa: Parametryczny, hybrydowy systemem CAD 2D/3D..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametryczny, hybrydowy systemem CAD 2D/3D - udzielenie Zamawiającemu 1 (jednej) licencji na czas nieokreślony na komercyjne korzystanie z oprogramowania, zgodnie z jego przeznaczeniem, na 1 (jednym) stanowisku komputerowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa: Interaktywne środowisko do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich, oraz do tworzenia symulacji komputerowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Interaktywne środowisko do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich, oraz do tworzenia symulacji komputerowych - udzielenie Zamawiającemu 1 (jednej) licencji na czas nieokreślony na komercyjne korzystanie z oprogramowania, zgodnie z jego przeznaczeniem, na 1 (jednym) stanowisku komputerowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.10.00-7, 48.46.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - dostawa: Program do dwuwymiarowego (2D) i trójwymiarowego (3D) komputerowego wspomagania projektowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do dwuwymiarowego (2D) i trójwymiarowego (3D) komputerowego wspomagania projektowania - udzielenie Zamawiającemu 1 (jednej) licencji na czas nieokreślony na komercyjne korzystanie z oprogramowania, zgodnie z jego przeznaczeniem, na 1 (jednym) stanowisku komputerowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - dostawa: Program do obróbki grafiki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do obróbki grafiki - udzielenie Zamawiającemu 1 (jednej) licencji na czas nieokreślony na komercyjne korzystanie z oprogramowania, zgodnie z jego przeznaczeniem, na 1 (jednym) stanowisku komputerowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1, 48.32.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - dostawa: Program umożliwiający generowanie dokumentów DjVu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program umożliwiający generowanie dokumentów DjVu - udzielenie Zamawiającemu 1 (jednej) licencji na czas nieokreślony na komercyjne korzystanie z oprogramowania, zgodnie z jego przeznaczeniem, na 1 (jednym) stanowisku komputerowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - dostawa: Skaner A3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skanera do książek A3 - 1 szt. Skaner do skanowania grubych książek. Oprogramowanie: - oprogramowanie do edycji i obróbki obrazu - oprogramowanie do rozpoznawania tekstu (OCR) - oprogramowanie do archiwizacji i zarządzania dokumentami - oprogramowanie do obsługi skanera.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 48.31.80.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.